Ашық сабақ "Жидебайға саяхат" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жидебайға саяхат" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға сабақ жоспарлауға көмегі болар деген ойдамын. Әдіс-тәсілдерді қолдануға тиімді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Жидебайға саяхат

Мектеп: Бірлес орта мектебі

Күні:

Мұғалім:Кузембекова Сауле Берікқызы

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Қатыспағандар саны:



Пәні: қазақ тілі


Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу

мақсаттары:


(5.Т/А6).Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,одағай сөздерді еркін қолданып,диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру

(5.О5.).Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпарат туралы пікірін білдіреді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады.Сөйлеу тілінде оқшау сөздің түрлерін ажыратып, дұрыс қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

Талдау жұмыстарын жүргізеді,негізгі ақпаратты анықтауға арналған сұрақтар дайындап ұсынады,дайындықсыз өз пікірін білдіре алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер,


Бағалау критерийлері

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады;

Оқшау сөздердің түрлерін ажыратып,қолдана алады;

Мәтінге талдау жұмыстарын жүргізе алады.


Дескриптор

Мәтіндегі айтылатын ойды анықтайды;

Мәтіндегі ақпаратты ажыратады;

Ережелерді ескереді, тыңдау барысында ақпараттың дұрыс-бұрыстығын белгілейді.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы


Алдыңғы оқу

Туған елге саяхат


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз).




Ресурстар





Басталуы

(10 мин.)

Амандасу, түгелдеу, сынып назарын сабаққа аудару. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Сыныпты 3 топқа бөлу.(сурет бойынша)


Абай Шәкерім Ескерткіш

«Болжау» әдісі. Оқушылар топқа бөлінген суреттер арқылы тірек сөздерді анықтайды, сабақтың тақырыбын болжайды.

ОӘК материалдары

Ортасы

(25 мин.)

Жаңа сабақта дайындық кезең:

Бейнежазбадан Жидебайдағы Абай мұражайы туралы танысады.


Топ жарысы: «Серпілген сауал» сұрақ- жауап арқылы оқушылардың білімдерін ширату.

-бейнежазбада нені тамашаладыңдар?

-бейнежазба не жайлы әңгімеледі?

-мұражай неліктен Абайға арналған?

- мұражай жәдігерлері туралы не айтар едің?


Ендеше, бүгінгі тақырып «Жидебайға саяхат» деп аталады.



Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма бойынша оқушылар «Талқылау» оқыта үйрету әдісімен мәтінді оқып талдайды.

(Мұғалім оқушылардан жұпқа бөлінуін сұрайды, әркім серігіне өздерінің не оқығанын айтып беруге тырысады. Жұптағы әр оқушы мұғалім рөлінде де, оқушы рөлінде де қоса атқарады.)

Мәтін бойынша 3 топқа 3 сұрақ беріледі.

1.Абайдың туған жері,ата- анасы туралы не айтасыз?

2.Мұражайдағы қай жәдігер ұнады,дәлелдеңіз?

3.Жәдігерлердің тарихпен байланыс?ы қандай

(Осы сұрақтар төңірегінде өз ойларын флипчартқа түсіріп, қорғайды).


«Талдау –табыс кілті» әдісі.

1-топ мәтіннен одағайларды табады.

2-топ мәтіннен қыстырма сөздерді табады.

3-топ мәтіннен көңіл- күйді білдіретін сөздер түрлерін тауып, топ ішінен бір оқушыдан шығып тақтаға жазады.



2-тапсырма. Оқушылар «Ойлы болсаң, озып көр»әдісі бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Мәтінге тілдік талдау жасайды.

1-деңгей. Мәтіндегі одағай сөздерді тауып жазады. Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөз бар ма?

2-деңгей. Мәтіндегі көңіл- күйді білдіретін сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазады. «Қандай көркем,шіркін,ғажайып, » сөздерін қатыстырып сөйлемдер құрайды.

3-деңгей. Мәтіндегі ойды жалғастырып, « Мұражайда» деген тақырыпта шағын ойтолғау жазады.Оқшау сөздерді қолданады.


Жеке жұмыс. « Аулымның ардақты азаматы» Аулыңыздағы ардақты адамдардың біріне мұражай ұйымдастыру жоспарын құрыңыз.


Электронды оқулық

Интербелсенді тақта.Интернет желісі.


























Постер, түрлі-түсті маркерлер

Жұмыс дәптері.Тақтамен жұмыс.

Аяқталуы

(10 мин.)

Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыртады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?



Үйге тапсырма. Оқушыларға берілген сұрақтарға ізденіп жауап беру жұмысы тапсырылады.

Оқшау сөздердің қолданысына мән береді. Кімдер қолданатынын кестеге толтырады.

Таратпа қағаздар.

Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • Оқушының деңгейіне байланысты тапсырмалар беремін. Мәтін құрастыру,деңгейлік тапсырмалар, жоба жазу.

  • Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.


  • Тарих

  • Әдебиет

  • География

Рефлексия

Сабақ /оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгіноқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2018
1299
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі