Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жинақтық сан есім" 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Султанбекова Шынар Серікқазықызы
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
«№7 орта мектеп» МКМ
Өтеген батыр кенті
Іле ауданы
Пәні: Қазақ тілі |
Күні: 3.12 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жинақтық сан есім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Жинақтық сан есімнің жасалу жолын біледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: жинақтық сан есімге мысал келтіре алады, басқа сан есімнен ажырата алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі: жинақтық сан есімдердің жазылу емлесін біледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір
оқушылар: Оқушы бір-бірін оқытуда:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Құрамында сан есімі бар ребус жасап келу. Сыныптағы достарыңмен бірігіп, мәтінінде жинақтық сан есімі бар жаңа заман әндерінің бірінің мәтінін жаз. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ жоспары: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы: |
1.Оқушыларды топқа бөлу. Сандар жазылған стикерлерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. Сандар: 1, 2, 3, 4. Топ басшылары сайланып, бағалау парақтары таратылады. 2. «Ой шақыру» Сөзжұмбақты шешіп алайық.
Сан есім деген кезде ойларыңа не келеді? Мысал келтіру арқылы сан есім туралы білімдерін топтастырады.
А) Сұрақ -
жауап 6. Сан есімдер мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Оларды ата. 7. Есептік сан есім деген не? 8. Реттік сан есім деген не? 3. Электронды оқулықтан сан есім туралы түсінік беру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы: |
4. E-Learning сайтының кітапханасынан алынған тапсырманы орындау Дәптермен жұмыс.
/№4519. Сан есім. Жинақтық сан есім тақырыбы бойынша алынған тапсырмалар №1,2,3/
5.Оқулықпен жұмыс 114-жаттығу. Ребустың шешуін жазыңыз. Құрамында сан есімі бар не мақал, не мәтел, не нақыл сөз бойынша өздерің де ребус құраңдар. Оқушылар осы кезде өздері үйден құрастырып келген ребустарымен алмасады, жауабын тауып, тексереді. 6. «Екі жақты күнделік» әдісі. Төрт топқа төрт түрлі-түсті қағазға жазылған өлең үзінділері беріледі. Өлеңді оқып, кімнің өлеңі, қандай өлеңнен алынған және соған сәйкес мақал – мәтелдер жазады, сан есімдерді табады.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяқталуы: |
Кестені әр топта құрастырғаннан кейін әр топтан бір оқушы шығып, өз жобасын қорғайды. Семантикалық карта №1
№2 Дұрыс жауапқа «+» белгісін қоямыз.
Сан есімге
байланысты тест тапсырмалары № 3
Сан есімге
байланысты тест тапсырмалары № 2 №2 тест: 1.в; 2.д; 3.с; 4.а; 5.д; 6.е; 7.с; 8.д; 9.с; 10.д. №3 тест: 1.в; 2.д; 3.а; 4.с; 5.е; 6.с; 7.е; 8.с; 9.д; 10.в.
«Броундық қозғалыс». Сыныптағы достарыңды аралай жүріп, мәтінінде жинақтық сан есімі бар жаңа заман әндерінің бірінің мәтінін жаз. Сол әнді әуенімен жеке немесе достарыңмен жұптасып не топтасып айтып беріңдер. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс: |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды А. Топтық бағалау.
Б. Мұғалімнің бағалауы 1. Топтасып жұмыс істеудегі оқушының белсенділігі 2. Берілген тапсырманы орындай білуі
Стикерлерді толтыру КЕРІ БАЙЛАНЫС ПАРАҒЫ /оқушылардың көзқарасы/ Оқушылар сабақта өзіне ұнаған және түсінбегені жайында өз ойын жазып, стикер толтырады. КЕРІ БАЙЛАНЫС ПАРАҒЫ
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар: |
114- бет 115-жаттығу. Жинақтық сан есімді қатыстырып, өздерің білетін ойындар туралы сөйлемдер құраңдар. |
|