Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Сабақтың тақырыбы:

Жиындардың қиылысуы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, дүниетану.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Тудың түрлеріне қарай 4 топқа бөлініп отырады.


1-топ «Қазақстан»

2-топ «Өзбекстан»

3-топ «Ресей»

4-топ «Украина»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бақыт деген-

Осы шаттық шеңбері

Қол ұстасып

Тұрайықшы , кел бері.

Бақыт деген-

Көрмей қалса сағынып,

Мені іздейтін

Адал жүрек сендегі.





Жаңа білім

10 минут




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Қазақстан Республикасы көпұлтты мемлекет. 130-дан астам ұлт пен ұлыстың өкілдері тұрады. Барлығы бірлігі жарасқан үлкен бір халықты құрайды.

Қазақстан-Казахстан- Kazakhstan

Өзбекстан-Узбекистан- Uzbekstan

Ресей-Россия- Russian

Украина –Украина-Ukraine

1-мысал.

Топтық жұмыс.

Менің достарым бар.


Балаларды екі жиынға бөл.

Кеудеше киген Музыкалық аспаппен




Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.


3-мысал. Карточкадағы сандарға қара. 4 топқа тапсырмалар үлестіріледі.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "попурри" би


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

4-мысал.

А) Сандарды жуық ондыққа дейін толықтыр: 89,67,58,29,78,99,59,57.

Ә) Есепте.

13+19=20+13-1=32

25+29=30+25-1=54

37+39=40+37-1=76

43+29=30+43-1=72

65+29=30+65-1=94

37+29=30+37-1=66

73-29=73-30-1=42

65-49=65-50-1=14

95-79=95-80-1=14

83-29=83-30-1=52

42-19=42-20-1=21

98-49=98-50-1=47

«Кім жылдам?» ойыны. Топтарды бағалау.

25+10= 35 Т 25+10= 35 Ғ

20+25= 45 А 20+25= 45 А

15+25= 40 М 15+25= 40 Ж

40-30= 10 А 40-30=10 А

17+13= 30 Ш 17+13=30 П

100-30= 70 А


25+10= 35 Ж 25+10= 35 Ә

20+25= 45 А 20+25= 45 Д

15+25= 40 Қ 15+25= 40 Е

40-30= 10 С 40-30= 10 М

17+13= 30 Ы 17+13= 30 І



Бағалау


5 минут




Кері байланыс

3 минут

Shape3 Shape2 Shape1

Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: 5-мысал, 55 бет.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі