МатематикаСабақтың тақырыбы: Жиындардың қиылысуы | Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау 2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, дүниетану. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Тудың түрлеріне қарай 4 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Қазақстан»2-топ «Өзбекстан»3-топ «Ресей»4-топ «Украина»Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бақыт деген-Осы шаттық шеңберіҚол ұстасыпТұрайықшы , кел бері.Бақыт деген-Көрмей қалса сағынып,Мені іздейтінАдал жүрек сендегі.
|
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Қазақстан Республикасы көпұлтты мемлекет. 130-дан астам ұлт пен ұлыстың өкілдері тұрады. Барлығы бірлігі жарасқан үлкен бір халықты құрайды. Қазақстан-Казахстан- KazakhstanӨзбекстан-Узбекистан- UzbekstanРесей-Россия- RussianУкраина –Украина-Ukraine 1-мысал.Топтық жұмыс.Менің достарым бар.
Балаларды екі жиынға бөл.Кеудеше киген Музыкалық аспаппен |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.ТалдауДәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
3-мысал. Карточкадағы сандарға қара. 4 топқа тапсырмалар үлестіріледі.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "попурри" би
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | 4-мысал.А) Сандарды жуық ондыққа дейін толықтыр: 89,67,58,29,78,99,59,57.Ә) Есепте.13+19=20+13-1=3225+29=30+25-1=5437+39=40+37-1=7643+29=30+43-1=7265+29=30+65-1=9437+29=30+37-1=6673-29=73-30-1=4265-49=65-50-1=1495-79=95-80-1=1483-29=83-30-1=5242-19=42-20-1=2198-49=98-50-1=47«Кім жылдам?» ойыны. Топтарды бағалау.25+10= 35 Т 25+10= 35 Ғ20+25= 45 А 20+25= 45 А15+25= 40 М 15+25= 40 Ж40-30= 10 А 40-30=10 А17+13= 30 Ш 17+13=30 П100-30= 70 А
25+10= 35 Ж 25+10= 35 Ә20+25= 45 А 20+25= 45 Д15+25= 40 Қ 15+25= 40 Е40-30= 10 С 40-30= 10 М17+13= 30 Ы 17+13= 30 І |
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма: 5-мысал, 55 бет. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |