Материалдар / Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Сабақтың тақырыбы:

Жиындардың қиылысуы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, дүниетану.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Тудың түрлеріне қарай 4 топқа бөлініп отырады.


1-топ «Қазақстан»

2-топ «Өзбекстан»

3-топ «Ресей»

4-топ «Украина»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бақыт деген-

Осы шаттық шеңбері

Қол ұстасып

Тұрайықшы , кел бері.

Бақыт деген-

Көрмей қалса сағынып,

Мені іздейтін

Адал жүрек сендегі.





Жаңа білім

10 минут




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Қазақстан Республикасы көпұлтты мемлекет. 130-дан астам ұлт пен ұлыстың өкілдері тұрады. Барлығы бірлігі жарасқан үлкен бір халықты құрайды.

Қазақстан-Казахстан- Kazakhstan

Өзбекстан-Узбекистан- Uzbekstan

Ресей-Россия- Russian

Украина –Украина-Ukraine

1-мысал.

Топтық жұмыс.

Менің достарым бар.


Балаларды екі жиынға бөл.

Кеудеше киген Музыкалық аспаппен




Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.


3-мысал. Карточкадағы сандарға қара. 4 топқа тапсырмалар үлестіріледі.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "попурри" би


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

4-мысал.

А) Сандарды жуық ондыққа дейін толықтыр: 89,67,58,29,78,99,59,57.

Ә) Есепте.

13+19=20+13-1=32

25+29=30+25-1=54

37+39=40+37-1=76

43+29=30+43-1=72

65+29=30+65-1=94

37+29=30+37-1=66

73-29=73-30-1=42

65-49=65-50-1=14

95-79=95-80-1=14

83-29=83-30-1=52

42-19=42-20-1=21

98-49=98-50-1=47

«Кім жылдам?» ойыны. Топтарды бағалау.

25+10= 35 Т 25+10= 35 Ғ

20+25= 45 А 20+25= 45 А

15+25= 40 М 15+25= 40 Ж

40-30= 10 А 40-30=10 А

17+13= 30 Ш 17+13=30 П

100-30= 70 А


25+10= 35 Ж 25+10= 35 Ә

20+25= 45 А 20+25= 45 Д

15+25= 40 Қ 15+25= 40 Е

40-30= 10 С 40-30= 10 М

17+13= 30 Ы 17+13= 30 І



Бағалау


5 минут




Кері байланыс

3 минут

Shape3 Shape2 Shape1

Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: 5-мысал, 55 бет.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!