Материалдар / Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып

Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жиындардың қиылысуы" 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1259
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаСабақтың тақырыбы: Жиындардың қиылысуыМұғалімнің аты-жөні: Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау 2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, дүниетану.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Тудың түрлеріне қарай 4 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Қазақстан»2-топ «Өзбекстан»3-топ «Ресей»4-топ «Украина»Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бақыт деген-Осы шаттық шеңберіҚол ұстасыпТұрайықшы , кел бері.Бақыт деген-Көрмей қалса сағынып,Мені іздейтінАдал жүрек сендегі.







Жаңа білім10 минут





Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Қазақстан Республикасы көпұлтты мемлекет. 130-дан астам ұлт пен ұлыстың өкілдері тұрады. Барлығы бірлігі жарасқан үлкен бір халықты құрайды. Қазақстан-Казахстан- KazakhstanӨзбекстан-Узбекистан- UzbekstanРесей-Россия- RussianУкраина –Украина-Ukraine 1-мысал.Топтық жұмыс.Менің достарым бар.

Балаларды екі жиынға бөл.Кеудеше киген Музыкалық аспаппен






Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануДәптермен жұмыс.ТалдауДәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.

3-мысал. Карточкадағы сандарға қара. 4 топқа тапсырмалар үлестіріледі.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "попурри" би

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут4-мысал.А) Сандарды жуық ондыққа дейін толықтыр: 89,67,58,29,78,99,59,57.Ә) Есепте.13+19=20+13-1=3225+29=30+25-1=5437+39=40+37-1=7643+29=30+43-1=7265+29=30+65-1=9437+29=30+37-1=6673-29=73-30-1=4265-49=65-50-1=1495-79=95-80-1=1483-29=83-30-1=5242-19=42-20-1=2198-49=98-50-1=47«Кім жылдам?» ойыны. Топтарды бағалау.25+10= 35 Т 25+10= 35 Ғ20+25= 45 А 20+25= 45 А15+25= 40 М 15+25= 40 Ж40-30= 10 А 40-30=10 А17+13= 30 Ш 17+13=30 П100-30= 70 А

25+10= 35 Ж 25+10= 35 Ә20+25= 45 А 20+25= 45 Д15+25= 40 Қ 15+25= 40 Е40-30= 10 С 40-30= 10 М17+13= 30 Ы 17+13= 30 І




Бағалау

5 минут





Кері байланыс3 минут
Кері байланыс кемесі
Үйге тапсырма: 5-мысал, 55 бет.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!