Ашық сабақ Жолтай Әлмашұлы "Алтын балық" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жолтай Әлмашұлы "Алтын балық" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың үлгі-жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып \пәні

Әдебиеттік оқу 4«ә»

29.12.2015ж

Тақырыбы:

Жолтай Әлмашұлы «Алтын балық»



Мақсаты:

Әңгіме мазмұнын түсіндіре отырып, баланың арманы мен қиялына баға беруге үйрену.

Жазушының астарлы, айшықты сөздеріне назар аудара отырып, көркем сөздің адам ойын дәл жеткізудегі рөлін айқындау, сенімнің құдіреттілігіне, әсерлілігіне көз жеткізу;

Адамгершілікке, ізгілікке,ананы құрметтеугетәрбиелеу.



Күтілетін нәтиже:

Әңгіменің негізгі идеясын аша алады, оны өмірмен салыстырады.

Тақырыпқа сай берілген тапсырмаларды өз бетінше, жұппен, топпен бірлесе талдайды.

Әңгімеге қатысты ой қорытындылап, өз көзқарасын жеткізеді.



Сабақтың түрі :

Бекіту сабағы



Әдістер:

Топтастыру,5 жолды өлең,Фишбоун,Бағдаршам,топтық жұмыс



Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушы

Дарынды баламен жұмыс

Ұйымдастыру кезеңі

1.Анасы бар адамдар ешқашан қартаймайды.

2.Ананың алақаны балаға айдынды қоныс.

3.Ананың басқан жерінде пейіш бар.

4.Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды.

Мақалдың сөздеріне қарай топтасады.Топ құрғаннан кейін мақалдың мағынасын түсіндіреді.

Толықтырып отырады.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Суретті ана сөзімен байланыстыру

Кереует, шай, дала, кітап, доп,мысық.

-Неге біз сабағымызды ана туралы бастадық? Ана деген кім?

-Егер сенің анаң ауырып қалса не болады? Ондай жағдай сенде болды ма?

-Сен анаң үшін не істер едің?

Суретті ана сөзімен байланыстырады,ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап береді

Ана сөзіне ассоциация жасайды

Сабаққа қойылатын критерийлер:

-Әңгімені мазмұндай алу.

-Сұрақтарға жауап беру.

-Әңгіменің түйінді ойын түсіну.

-Сабақ бойы белсенділік таныту.



Үй тапсырмасы:

Қызығушы

лықты ояту:

Әңгімені 3 топ бөліп мазмұндап шығады.

Топтар бөлінген бөлім бойынша әңгімелеп береді.

Шығарманы талдайды

Мағынаны тану:

Тақырыпты бекіту

1.Сұрақтар мен тапсырмалармен жұмыс.

І топ-Шөкіге мінездеме жаз

ІІ топ-Егер мен алтын балық ұстап алсам...

ІІІ топ-Шөкіге хат

Әр топ 3 сұраққа жауап айтады.

4-топ-ФИШБОУН Ойтүйін:анасының ауыруы.

«Ой қозғау»

Сабақты қорыту


Рефлексия: Бағдаршам

Әңгіме несімен ұнады? Әңгіменің бөлімге қатысы не?Әңгіме бізге не үйретті?


Оқушылар ойларын айтады.

Ана сөзін 5 жолды өлеңге талдайды

Оқушыларды бағалау

Бағалау парақтарын қарап, әркім өзінің сабақтағы іс-әрекетіне баға береді.

Сабақты «Аналар ауырмасын» әнімен аяқтау, тілек айту.

Бағдаршам көздері арқылы сабақты түсінгендерін білдіреді.


Үйге тапсырма:

Аналар ауырмау үшін не істеу керек?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
715
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі