Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: «Шағала» ересек тобы
Білім аумағы: «Денсаулық»
Білім бөлімі: Дене шынықтыру
Өтілетін күні: 28.04.2016.
Тақырыбы: «Шынығамыз жастай біз, жалқаулықты тастаймыз»
Мақсаты: балалардың денелерін шынықтыру, спортқа деген қызығушылығын арттыру; балалардың қимыл – қозғалысын жетілдіру; балалардың дене белсенділігін дамыту, денелерінің түзу әрі сымбатты болып қалыптасуына жағдай жасау;
Міндеті: ептілікке, төзімділікке, достыққа, ұйымщылдыққа, шапшаңдыққа машықтандыру; салауатты өмір салтына баулу;
Көрнекіліктер: «шаңғылар», фитбол доптары, шелектер, көпір, гимнастикалық орындық, доға, сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар, гимнастикалық жастықшалар;
Алдын-ала жұмыстар: фитбол доптарымен жалпы дамыту жаттығуларын жасау;
Билингвалдық компонент: тақтайша – доска; доп – мяч;
Инклюзивті әлеумет: баяу белсенді балаларды қажет жерде жетелеу;
|
Қызмет кезеңдері |
Мұғалім қызметі |
Балалар қызметі |
|
Ұйымдастырушы – қозғаушы қызмет түрі |
Балалар музыка әуенімен залға кіріп, сап түзеп тұрады. Таң сәріден тұрып ап, Сәлем бердік сіздерге! Сәлем саған, туған ел!!! Қайырлы күн! Қайырлы күн! Қош келіпсіздер, қонақтар! Шеңбер бойымен сап түзеп, қол желкеде, аяқ ұшымен, қол белде, өкшемен, қол жанда, аяқ жанымен жүру, жүгіру. Аттар жүрісі, «үйрек» жүрісі, тыныс алу жаттығуы; Екі сапқа бөліну; |
Балалар нұсқаушымен бірге сергіту жаттығуларын орындайды. |
|
Ұйымдастыру – ізденушілік |
Жалқаулықты тастаймыз, Шынығамыз жастай біз! Көңілді әуен сазымен, Жаттығуды бастаймыз. Фитбол доптарымен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары:
Майтабандылыққа қарсы профилактика: Сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар арқылы жүріп өту; Негізгі қимыл – қозғалыс жаттығулары:
|
Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. Сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар арқылы жүріп өтеді. Негізгі қимыл – қозғалыс жаттығуларын орындауға көшеді. |
|
Жетекші – жөндеуші |
Қимыл – қозғалыс ойыны; «Кедергілер алаңы» Зал бойымен көпір, гимнастикалық орындық, доға, гимнастикалық жастықшалармен қатарластырылып, кедергілер орналастырылады. Балалар қатармен кедергілерден мүдірмей өтуі тиіс. Тыныс алуды қалыпқа келтіруге арналған жаттығу: «Күн қуаты» Бастапқы қалып: аяқ иық деңгейінде, қол шынтақтан бүгулі қалпында екі жанда, алақанды ашып, жоғары созу; дененің ауырлығын дененің оң жағына салу, мұрынмен терең тыныс алу, иықты көтермеу; дененің ауырлығын дененің сол жағына салу, мұрынмен ауыздан дем шығару; 3-4 рет; ҰОІӘ – ні қорытындылау; Балалар сап түзеген бойы залдан шығып кетеді. |
Қимылдық ойынды қызыға ойнайды. Тыныс алуды қалыпқа келтіруге арналған жаттығуды орындау арқылы балалардың тынысы реттеледі. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: фитбол доптарымен жаттығу жасау әдістерін;
Қалыптасқан түсініктер: спортқа деген қызығушылығы, зейіні арта түседі.
Орындаушылық қабілеті: шапшаңдығы, ұйымшылдығы, төзімділігі шыңдала түседі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ жоспары
Ашық сабақ жоспары
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: «Шағала» ересек тобы
Білім аумағы: «Денсаулық»
Білім бөлімі: Дене шынықтыру
Өтілетін күні: 28.04.2016.
Тақырыбы: «Шынығамыз жастай біз, жалқаулықты тастаймыз»
Мақсаты: балалардың денелерін шынықтыру, спортқа деген қызығушылығын арттыру; балалардың қимыл – қозғалысын жетілдіру; балалардың дене белсенділігін дамыту, денелерінің түзу әрі сымбатты болып қалыптасуына жағдай жасау;
Міндеті: ептілікке, төзімділікке, достыққа, ұйымщылдыққа, шапшаңдыққа машықтандыру; салауатты өмір салтына баулу;
Көрнекіліктер: «шаңғылар», фитбол доптары, шелектер, көпір, гимнастикалық орындық, доға, сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар, гимнастикалық жастықшалар;
Алдын-ала жұмыстар: фитбол доптарымен жалпы дамыту жаттығуларын жасау;
Билингвалдық компонент: тақтайша – доска; доп – мяч;
Инклюзивті әлеумет: баяу белсенді балаларды қажет жерде жетелеу;
|
Қызмет кезеңдері |
Мұғалім қызметі |
Балалар қызметі |
|
Ұйымдастырушы – қозғаушы қызмет түрі |
Балалар музыка әуенімен залға кіріп, сап түзеп тұрады. Таң сәріден тұрып ап, Сәлем бердік сіздерге! Сәлем саған, туған ел!!! Қайырлы күн! Қайырлы күн! Қош келіпсіздер, қонақтар! Шеңбер бойымен сап түзеп, қол желкеде, аяқ ұшымен, қол белде, өкшемен, қол жанда, аяқ жанымен жүру, жүгіру. Аттар жүрісі, «үйрек» жүрісі, тыныс алу жаттығуы; Екі сапқа бөліну; |
Балалар нұсқаушымен бірге сергіту жаттығуларын орындайды. |
|
Ұйымдастыру – ізденушілік |
Жалқаулықты тастаймыз, Шынығамыз жастай біз! Көңілді әуен сазымен, Жаттығуды бастаймыз. Фитбол доптарымен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары:
Майтабандылыққа қарсы профилактика: Сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар арқылы жүріп өту; Негізгі қимыл – қозғалыс жаттығулары:
|
Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. Сусындар қақпақтарынан жасалған массажды жолақтар арқылы жүріп өтеді. Негізгі қимыл – қозғалыс жаттығуларын орындауға көшеді. |
|
Жетекші – жөндеуші |
Қимыл – қозғалыс ойыны; «Кедергілер алаңы» Зал бойымен көпір, гимнастикалық орындық, доға, гимнастикалық жастықшалармен қатарластырылып, кедергілер орналастырылады. Балалар қатармен кедергілерден мүдірмей өтуі тиіс. Тыныс алуды қалыпқа келтіруге арналған жаттығу: «Күн қуаты» Бастапқы қалып: аяқ иық деңгейінде, қол шынтақтан бүгулі қалпында екі жанда, алақанды ашып, жоғары созу; дененің ауырлығын дененің оң жағына салу, мұрынмен терең тыныс алу, иықты көтермеу; дененің ауырлығын дененің сол жағына салу, мұрынмен ауыздан дем шығару; 3-4 рет; ҰОІӘ – ні қорытындылау; Балалар сап түзеген бойы залдан шығып кетеді. |
Қимылдық ойынды қызыға ойнайды. Тыныс алуды қалыпқа келтіруге арналған жаттығуды орындау арқылы балалардың тынысы реттеледі. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: фитбол доптарымен жаттығу жасау әдістерін;
Қалыптасқан түсініктер: спортқа деген қызығушылығы, зейіні арта түседі.
Орындаушылық қабілеті: шапшаңдығы, ұйымшылдығы, төзімділігі шыңдала түседі.
шағым қалдыра аласыз













