Технологиялық карта
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Күні: 25.11.2020жыл.
Білім беру
саласы: Таным
Оқу
қызметі: Математика
негіздері
Тақырыбы: «Ғажайып
пішіндер»
Мақсаты: Балалардың пішіндер туралы
білімдерін толықтыру.
Білімділік: Балаларға төртбұрыш, үшбұрыш,
шеңбер тәрізді геометриялық пішіндермен таныстыру, оларды ажыратуды
үйрету, кеңістікте бағдарлау қабілетін
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Пішіндерді бақылау арқылы
айналадағы заттардың пішіндердің ұқсастығын салыстыра отырып,
ажырата білуін және ой-өрістерің
жетілдіру.
Тәрбиелік: Балаларды сұраққа толық жауап
беруге тәрбиелеу.
Полилингвальды
компонент: Пішіндер- фигуры-
shapes
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Пано «Үйшік», қуыршақ,
дидактикалық ойынға қажетті пішіндер, Дьенеш
блоктары.
Тәрбиеші:
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
-Балалар
бүгін бізде ерекше күн
-Келген
қонақтармен амандасайық
Шаттық
шеңбері:
Білер
қазақ баласы
Сәлем
сөздің анасы
Көп
танысты көреміз
Бәріне
де ізетпен
Біздер
сәлем береміз.
|
Балалар
сәлемдеседі.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Балалар бүгінгі сабақтың
тақырыбы «Сыйқырлы
пішіндер»
Полилингвальды
компонент.
Пішіндер- фигуры-
shapes
Қуыршақ: Сәлеметсіңдер ме балалар?
Менің атым- Айгүл.
-Мен сендердің шебер,тату
балалар екендеріңді естіп көмек сұрап келдім. Менде бір неше
тапсырмалар бар, соны орындауға көмектесесіңдер
ме?
1-
тапсырма: Пано
«Үйшік», «Ойлан тап» дидактикалық
ойын.
-Балалар бұл тапсырмада әрбір
пішіндердің сәйкес түстер арқылы, үйшіктерің
табу.
(тақтада пано «Үйшік» ілініп
тұрады)
2-тапсырма: Геометриялық пішіндерді үйдің
терезелеріне сәйкес орналастыр.
(үй және геометриялық
пішіндер)
|
Үш тілде
айту.
Балалар
тынтайды
Балалар
келіседі.
Балалар тапсырманы
орындайды
|
|
Сергіту
сәті:
Бала - бала
балапан
Қане қайсы
алақан
Саусақтарын
әйбат
Былай - былай
ойнат
Бір қадам алға
басамыз
Алақанмен
соқ-соқ-соқ
Бір қадам артқа
басамыз
Аяқпенен
то-топ-топ
–
Балалар, енді орнымызға
барайық
3-тапсырма: Дьенеш блоктары. Геометриялық
пішіндерді сәйкес пойыз вагондарына орналастыр. (пойыз бейнеленген
карточкалар және Дьенеш блоктары), (пішіндерді қою, атын атау,
түстерін ажырату)
-Жарайсыңдар балалар,Айгүл саған балалардың жасаған
тапсырмалары ұнады ма?
-Арине ұнады, сендер білімді
де тапқыр екнсіңдер, мен тапсырмалардың орындалу әдісін енді
түсіндім, сендерге алғыс білдіре отырып мына медальдарты тарту
етемін.
Сау
болыңыздар!
|
Қимылдар
жасайды.
Балалар
тынтайды
Тапсырманы орындауға
тырысады
Балалар
қоштасады.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
–
Сонымен, балалар, қандай
пішіндермен таныстыңдар? (төртбұрыш, үшбұрыш,
шеңбер)
- Пойыз вагондарына сәйкес
пішіндер қоя алдық па?
Үш тілде қайталап
айтқызу
Пішіндер- фигуры-
shapes
Балалар
жарайсындар!
|
Балалардың жауаптары
тыңдалады.
Үш тілде
айту.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: Төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер
тәрізді геометриялық пішіндердің атауын
біледі.
Игереді: Пішіндердің түсін, көлемін
ажырату.
Меңгереді: Геометриялық пішіндерді біледі, әр
түрлі пішіндер құрай алады.