Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес
тілдік құралдарды қолдану
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы
мен іс-әрекетін бағалау
2.3.1.1 - мұғалім
көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар
құру
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Әсерлерімізбен
бөлісейік»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда) Автор орындығы
«Елестету» әдісі
арқылы жаңа тақырыпты шығару.
Қандай жыл
мезгілдерін ұнатасың ?
Бір жылда неше
мезгіл бар ?
Мезгілдерді атаңдар
?
Қазір жылдың қандай
мезгілі ?
|
Психологиялық ахуалға
берілген сөздерге дауыстап жауап беру, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар
сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы
білімді еске түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Сипатта,толтыр,ой
білдір»
Бұл әдіс оқушылар өз
ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз,
ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын
көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз
және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне
айтуын ұсыныңыз.
1. Қандай жыл мезгілін
ұнатасың? Неліктен?
2. Мәтінді түсініп
оқы.
Жыл
мезгілдері
(Ертегі)
Дескриптор:
-
мәтіннің тақырыбын
анықтай алады, негізгі ойды табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай алады.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын орындау
Жасырылған сөз әдісі
(көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің атауын
жаз)
Сергіту
сәті.
|
Берілген сұраққа жауап
беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары (топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс
дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Мадақтау өте
тамаша,жарайсың.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Кел
ойнайық. «Өз үйіңе орналастыр»
«Ойлан,»
Оқушыларға қандай да
болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты
орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма
жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген
уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы
жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің
екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
|
Тірек сөздермен жұмыс
жасау.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Алма ағашы» кері
байланыс.
Қызыл алма-бүгінгі
сабақты өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты
болды.
Сары алма-бүгінгі
сабақты жақсы түсіндім.
Жасыл алма-тақырып
бойынша әлі де ізденуім керек.
|
Сабақтан
алған әсерлерін алма түрлеріне жазып, ағашқа
жабыстырады.
|
«Алма
ағашы»
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|