Материалдар / Ашық сабақ: Жыл санау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Жыл санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
1007
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: 105 мектеп

Күні:

Мұғалім: Сарсенбаева А

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Уақыт

28-сабақтың тақырыбы

Жыл санау

Оқу бағдарла-

масына сілтеме

2.2 Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбына байланысты сұрақтар қояды.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтап, жоспар құра алады.

Кейбір оқушылар: шығарма мазмұнын қолданып, бағалауға арналған сұрақтар қоя алады.

Құндылық

Уақытты үнемдеу арқылы мақсатқа жету

Пәнаралық байланыстар

Математика. Дүниетану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы оқушылардың үйде дайындаған сұрақтарына жауап беру.


Сабақтың

Ойқозғау.


ортасы

Үй тапсырмасын орындау керек. Алайда сен ұялы теле-


фоныңды қарап отырып қалдың. Өзіңе қандай зиян


келтірдің?


Жағдаят арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу. Сабақ-


тың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені айқындау.


Бағалау критерийімен таныстыру.


Мағынаны ажырату.


Түсіну.


Оқылым.

Топтық жұмыс.

І топ. 1-тапсырма. Мәтінді оқы. «Жыл басы» (Ертегі)











Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

ІІ топ. 2-тапсырма. Жыл он екі айдың қазақша атауларын атайды.

ІІІ топ. 3-тапсырма. Мәтіннің негізгі ойына сәйкес сай келетін нақыл сөздер ойластырады.

ІV топ. 4-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, әр жылға сипаттама береді.

Сергіту сәті: «333» жаттығуы Жеке жұмыс.

5-тапсырма. Суретке ат қой. Сурет бойынша жоспар құрып, әңгіме жазу. Сөздерді толықтырып жазу.

Бағалау критерийі:

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Жан-жануарлардың суреті








Интербелсенді тақта Сурет

Бағалау парағы



Ойтолғау.

Жұптық жұмыс. Жазылым

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде қандай жануарлар туралы айтылған? Мәтіндегі негізгі ақпаратты тауып жаз.

2-тапсырма. Мәтін бойынша бір жеңіл, бір күрделі сұрақ құрастыр.

1)

2)

3-тапсырма. Әр жылдың атауын дұрыс әрі ретімен білесің бе? Жан-жануарлар мен хайуандардың суретін жылдары бойынша нөмірлеп шық.


Сабақтың

соңы

Үй тапсырмасы. Ертегіні оқып, мазмұнын айту.

Кері байланыс. Ауызша.


DrawObject1 DrawObject2 DrawObject3 DrawObject4


Рефлексия.

Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім.

Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?


Қосымша мағлұматтар




Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не

істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп

отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ

бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!