Материалдар / Ашық сабақ "Жылқы шаруашылығы"

Ашық сабақ "Жылқы шаруашылығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
475
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары:Мерзімі : 5.05.2017ж.Пән: Биология 64 сабақСынып: 7 сыныпСабақтың тақырыбы: Жылқы шаруашылығы. Қолға үйретілген аңдар. Қолтұқымдарының әртүрлілігі және оларды адамның пайдалануы. Жабайыата-тектерденшығуыМақсаттары:Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы зерттеушілік қорларын дамытуға пайдаланадыКүтілетін нәтиже:Балаларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін дамытуМодульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер: «Біліміңді жинақта» кестесі, «Бинго» ойыны, «Синквейн әдісі, «Лабиринт» әдісі, топтық, жұптық , жекелей жұмыс

Сабақ кезеңдеріУақыт

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі2 минСәлеметсіздер ма қымбатты мұғалімдер және оқушылар. Біздің ашық сабаққа қош келдіңіздер. Балалар сабақты бастамас бұрын менің алдымда тұрған парусты алу арқылы топқа бөлініп, ондағы жазылған тілекті оқимыз. Парусқа жазылған тілектен алған әсеріңіз.Сәлемдесу. Жазылған тілек арқылы топқа бөлу.Жазылған тілектен алған әсері туралы баяндайды.

Білім

Қызығушылықтарын ояту
5мин Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасы төменде берілген жеке отрядтардың тұсына сәйкес келетін белгілердің санын тауып қойыңдар. Ол үшін «біліміңді жинақта кестесі» әдісін пайдалану Оқушылар бұлкестедегі берілген сұрақтарға жауап беріп әр тордың тұсына сандарын ғана жазады.
  • Күрек тістері жақсы жетілген.
  • Дене температурасы онша тұрақты емес.
  • Түр құрамы өте көп.
  • Сойдақ және азу тістері жақсы жетілген.
  • Миы жақсы жетілген.
  • Үшінші және төртінші саусақтары жақсы жетілген.
  • Қарақұйрық, ақбөкен, бегемот.
  • Кірпі, жұпартышқан, жертесер.
  • Борсық.күзен,қабылан.
  • Қалқанқұлақ, жайра, көк суыр.
  • Тұмсығы алға қарай шығынқы.
  • Сойдақ тістері өте көп.
  • Тістерінің құрылысы біркелкі.
  • Кей түрі ін қазып тіршілік етеді.
  • Қуысмүйізділер деген тұқымдасы бар.


  • Мұндағы мақсатым берілген тапсырмаларды қатесіз жекелей орындайды. Білімдерін алмаса отырып тексереді. Интертақтадан жауабы шығады.

    Үй тапсырмасы. Бірін-бірі бағалайды.

    АКТ
    Түсіну 5 минБалалар жаңа сабақты бастамас бұрын видеороликке назар аударыңыздар. Жаңа сабақты ашу мақсатында видео көрсету арқылы жағдай жасау. Сабақтың тақырыбын ашып, сабаққа мақсат қою. Жылқының шығу тегі, мал шаруашылығындағы және адам өміріндегі маңызы және өнімділігі түралы түсінік қалыптасады.Оқушылар өз ойларын білдіреді.сабаққа мақсат қойылады. Топтарға тақырыпты бөліп беру.



    ЖТЖЕ
    Қолдану10минТоппен жұмысЖаңа тақырыпты қолдану. Постер беріледі. Керекті бейнематериалдар таратылады. Ұялы телефон қолданылады.

    Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін тақтаға шығып постерді қорғайды, өз ойларын айтады, жеткізеді.

    1-топ Асыл тұқымды жылқылар2-топ Жылқының адам өміріндегі маңызы3-топ Жылқыдан алынатын өнімдер





    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, дара тапсырмаларды орындайды

    Топтық жұмыс. Бірін-бірі бағалайды.
    СТО
    Талдау10 мин«Лоторея» ойыны

    Оқушылар сұрақтарға жекелей жауап береді.

    1.Қостанай жылқысының өзіне тән ерекшелігін ата.2.Жабы жылқы қолтұқымын сипатта.3.Жылқы қандай өнімдері үшін өсіріледі?4.Жылқы тұқымдасына жататын жабайы жануарларды ата?5.Тарпан мен түзат қай ғасырда және ненің нәтижесінде жойылған?6.Жабайы жылқыларды қолға үйрету орталықтарын анықтап, ғылыми пікір ұсынған қай ғалым ?7.Жылқының қолтұқымдары қандай мақсаттарға сай қолда өсіріледі?8.Жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар?9.Жылқыға байланысты қандай ұлттық спорт ойындарын білесіңдер?



    Жинақтау7минТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін «Синквейн» әдісін қолдану.















    «Лабиринт» әдістерін қолдану.
    «Синквейн» әдісін қолдану. Зат есім. ---------------------------------------Етістік-----------------------------------------Сын есім--------------------------------------Сөйлем-------------------------------------------------------------------------------------Синоним ---------------------------------------------------------------------

    Дарындылармен жұмыс5 жолды өлең жазады. Суретін салады.

    Лабиринт әдісін қолдану.

    Бірін – бірі бағалау.


    Бағалау4 минБағалау критерийлері .Әр топқа бағалау парақтарын таратуБағалау критерийі арқылы өз білімдерін топпен және жеке бағалау

    Рефлексия 2 минСтикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Бүгінгі көңіл-күйім?Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру





    5.05.2017 жылы Биология пәні бойынша 7 «ә» сыныбында аудандық семинар « Жылқы шаруашылығы» тақырыбы бойынша ашық сабақ өткіздім. 21 мұғалім қатысты. Мен сабағымда өз мақсатыма жете алмадым. Өйткені соңғы жинақтау сатысында «Лабиринт» әдісін пайдалануға уақытым жетпей қалды. Келесі сабақта мен бұл қемшіліктің болуына жол бермеймін. Жақсылып құрастыруға ұмтыламын. Оқушылар белсенді жұмыс жасады. А, В, С деңгейлі оқушылармен зерттеу жұмыстары жүргізілді.

































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ