Материалдар / Ашық сабақ "Жылу қозғалтқыштары және олардың адам өміріндегі рөлі" 8-класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жылу қозғалтқыштары және олардың адам өміріндегі рөлі" 8-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал физика пәніңің мұғалімдеріне көмек береді. Жұмысты жаңа бастаған жас ұстаздар осы сабақтан өзіне керекті біраз мәліметтер ала алады.Сабақта жылу қозғалтқыштары туралы кеңінен талқыланып айтылған.Экологиялық мәселелер көтерілген.Мектеп бағдарламасынан тыс материалдар оқушыларға ізденіс ретінде берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2018
1017
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коянбаева Асылгул Жайылхановна

Физика пәні мұғалімі «Бекітемін»----------------

К.Нокин атындағы №65 ЖББОМ

Ақтөбе қаласы


Күні

Пәні: Физика

Класс 8

Тақырыбы

Жылу қозғалтқыштары және олардың адам өміріндегі рөлі.Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер және қоршаған ортаны қорғау


Жалпы мақсаты:

Жылу қозғалтқыштарының адам өміріндегі рөлi. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу

Сабақтың мақсаты:

Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелерді  талдау жасау,  ойлау қабілеттерін дамыту

Күтілетін нәтиже:

 Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер білу.

Түйінді идеялар

Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру. Танымдық белсенділігін арттыру.

Модулдерді

қолдану

СТО, АКТ,Дарынды балалармен жұмыс,көшбасшылық

Әдіс – тәсілдер

Серпілген сауал, Кластер,Топтастыру, «Т» кестесі, Сюжеттік кесте,Үш жақты күнделік , «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі


Ресурстар

Оқулық 8-кл, элетронды оқулы, Компьютер, интерактивті такта, плакат,  А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар

Сабақ кезеңдері:

Кіріспе

2мин

Сабақ барысы

«Сәлемдесу»

Топқа бөлу

1 топ Іштен жану қозғалтқышы

2 топ  Бу және Газ

турбинасы;

3 топ       Реактивті қозғалтқыштар;

Оқушы әрекеті

Кеспелерді таңдайды, топқа бөлінеді.

Топ басшысын таңдайды

Бағалау


мадақтау

Өлшем


Біліу

8 мин


Серпілген сауал

1. Кез келген жылу қозғалтқышының негізгі бөліктері қандай?

2.Жылу машиналарының (қозғалтқыш) қандай түрлерін білесіңдер


3.Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы хронологиясы қандай?


Өз ойларымен бөліседі,бірін бірі бағалайды

Білімдерін ортаға салады.Өткен тақырыптарды еске түсіреді

















Топбасшы бағалайды


Сергіту


Суреттер сөйлейді

Суреттерді сөйлетіп,ой тұжырымдау.Бүгінгі тақырыпқа байланысын тұжырымдау



Түсіну

10 мин

Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы

Әр топқа тапсырма беріледі


1 топ Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығындығы мәні  (Топтастыру)

2 топ Зиянды қалдықтардан табиғатты қорғау («Т» кестесі)

3 топ   Жылу машиналарын пайдаланудағы зардаптармен күрес ( «Сюжеттік» кесте әдісі)

Тақырыптың мазмұнын ашу бағытында жұмыс жасайды.Білімдерін негіздеп дәлелдейді .


Салыстырады,өз пікірлерін айтады

Қолдану

8мин


Топ мүшлері жылу қозғалтқыштарының ПӘК –ін табуға есептер шығарады

930

1,89*106Дж жұмысты орындау үшін тракторға

4,2*106Дж/кг меншікті жану жылуы бар 1,5 кг. Отын қажет болса, трактор двигателінің п.ә.к –ін анықтаңдар.

931

Іштен жану двигателі 2.3*104 кДж –ге тең пайдалы жұмыс істеп, оған 2кг. бензин жұмсады. Осы двигательдің п.ә.к-ін есептеңдер

933

Қуаты 36кВт іштен жану двигателі 1 сағатта 14 кг керосин жұмсаған. Двигательдің п.ә.к-ін анықтаңдар.

.

Қосымша мәліметпен жұмыс жасайды

Білімдерін қолданады







Жинақтау

5 мин

Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелері


Пайдасы

Зияны

Мәселені шешу жолдары




«Үш жақты күнделік» әдісі


Білімдерін ортаға салады,топпен,жеке жұмыс жасайды


Үйге тапсырма

1 минут


26-тақырып.13-жаттығу



Кері байланыс

5мин


«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі

Қандай ой пайда болды?

Не білдім ?

Не ұнады?

Не қиын болды?









Бағалау

1 минут


Бағалау парағы бойынша



Рефлексия














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!