Материалдар / Ашық сабақ "Жусан иісі" Әдебиеттік оқу 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жусан иісі" Әдебиеттік оқу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайын Мұратбеков Жусан иісі тақырыбымен өткіздім. Бұл ашық сабақ әдіс - тәсілдерімен және топтық жұмыстарымен оқушының іс әрекеттері жақсы бағаланды. Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, жұптық бағалаулар сабақ барысында көрініп тұрды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
814
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі жөніндегі орынбасар: _______

Сыныбы 4 "Б" Пән: Әдебиеттік оқу Мерзімі

Сабақтың тақырыбы

Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»

Сабақтың мақсаты

Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұнын түсіну

Табыс критерийлері

  1. Әңгіме мазмұнын түсінеді, айта алады

  2. Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді

  3. Өзіндік тұжырым жасай алады

Сабақ түрі

Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, бумеранг әдісі, деңгейлік тапсырма, блум әдісі, АКТ

Ресурстар

Бумеранг, автор суреті, күлтешелер, конверт, жусан,



Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Керекті құрал жабдықтар


1 кезең

Қызығушылықты ояту


2 мин

Шаттық шеңбері

Соғысты сүймес адамдар,

Бақытты болсын балалар,

Өркендей берсін қаламыз.

Гүлдене берсін даламыз

Біздің тілегіміз:

Бейбітшілік, тыныштық

Топқа бөлу. Бумеранг арқылы арқылы

аттық шеңберін құрады, топқа бумеранг арқылы бөлінеді





бумеранг

Үй тапсырмасын сұрау

5мин
















2кезең

Мағынаны ажырату






бумеранг” әдісі

Жолтай Әлмашұлы «Орманның оянуы» мәтінін мазмұндау әңгіме жазу


Табыс өлшемдері.

1. Мәтінді мазмұндай біледі.

2. Сұрақтарға жауап бере алады.

  1. Әңгіме жаза алады.

Сұрақ қою:

1. Орман бізге не үшін керек?

2. Неліктен екі дос орманға

барды?

3. Достардың іс – әрекетінен кейін орманда қандай өзгеріс байқалды?

4.Орман оянуы мүмкін бе екен?


Жаңа тақырыппен таныстыру

конвертті ашып, жусан шөбін иіскету. Иісін сездіру, ажырату, қандай шөп екенін айту.

Ой қозғау:

  • жусан деген қандай шөп?

  • Бұрын жусан туралы естігендерің бар ма?(жусан туралы мәлімет беру слайд)

  • Бүгін біз Сайын Мұратбековтың «Жусан иісі » әңгімесінен үзінді оқитын боламыз

  • автор туралы мәлімет беру.

  • Тақырыптың мақсатын айту,

-Табыс критериийін ілу

-оқушылар мәтінмен

танысады

    • мәтінді екі бөлікке бөліп топтар оқиды, жұпта мазмұнын айтады, келесі топтарға барып түсіндіреді.

Сұрақ қою: ( күлтешеге)

  1. Әңгіме не туралы айтылған?

  2. Қаралы қағаз алған Аян не істеді?

  3. Аянмен қоштасқан кезде достарының көңіл күйі қандай болды?

  4. Әңгіме неліктен «Жусан иісі» деп аталған?

  5. Әңгімені өз ойыңша жалғастыр, Аян бұл күні қайда болуы мүмкін?


Бумерангта үй тапсырмасы бойынша 4 сұрақ жасырынады, сұраққа жауап береді, жазған әңгімелерін оқиды





табыс өлшемдері арқылы өзін -өзі бағалайды. Бағдаршам әдісі







конверттегі жусанды иіскеп білетіндігі туралы ой бөліседі,

слайдтан жусан суреттерін көріп толық ақпарат алады, автор туралы мәлімет алып, әңгімені оқиды, мазмұндайды, топта талдайды, келесі топқа түсіндіреді ( жигсо әдісі) арқылы,


мақсатқа жету қадамдарын орындайды,

күлтешедегі сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыпты бекітеді

Бумеранг











бағдаршам арқылы бағалау








конверт, жусан,

автор суреті,























күлтеше арқылы

Сергіту сәті 1мин

Сергіту жаттығуын орындатады

Сергіту сәтін жасайды


Топтық жұмыс 3мин

Кластер құрау:

1топ: соғыс кезіндегі балалардың тағдыры

2 топ: Қазіргі кездегі балалардың тағдыры

Топпен ақылдасып тірек сызба құрайды

Тірек сызба.

3кезең Ой толғаныс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

  1. Аянға хат жаз

  2. Аянға мінездеме бер

  3. Әңгімеге жоспар жаз.

  • Аянның қаралы қағаз алуы.


Тапсырма арқылы даптерге жазу


Кері байланыс







Түсінгендерін қима суреттер арқылы көрсетеді


Бағалау

Табыс өлшемдеріне байланысты

Табыс өлшемдеріне арқылы оқушы өзін -өзі бағалау жүргізеді


Үйге тапсырма

Әңгімені мазмұндай.

Күнделікке жазу.

күнделік
















«Ю. Гагарин атындағы орта мектебі» КММ









Ашық сабақ



Тақырыбы: Сайын Мұратбеков

«Жусан иісі»






Пән мұғалімі: Алханова Эльмира

Сыныбы: 4 «Б»












2016 – 2017 оқу жылы

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!