Материалдар / Ашық сабақ "К дыбысы мен әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "К дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Сауат ашу

Сынып: 1

Мектеп: 6 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бултекова А.

Сабақтың тақырыбы:

Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді.

Көпшілігі: әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді,оқудың түрлерін қолданады.

Кейбіреуі: әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді, оқудың түрлерін қолданады, мазмұнын айтады.

Бағалау критерилері

Әріптерді таниды және ажыратады.

Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды

Тілдік мақсат


К дыбысы мен әрпі

Құндылықтарды дарыту


1.Табиғатты қорғау

2.Құрмет

3.Ынтымақтастық

4. Еңбек және шығармашылық

Денсаулық және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

Партада дұрыс отыру, қауіпсіздік ережесін сақтау

Пән аралық байланыстар

Дүниетану, жаратылыстану,

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Таныстырылым. Сергіту сәті «Көңілді күн» mp-4

Алдыңғы меңгерілген білім

К дыбысы және әріпінің таспа түрін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Шаттық шеңбері (С)

Барлық жерді кеземіз

Табиғатты көреміз,

Қолмен ұстап сеземіз.

Дыбыстарын естиміз.

(қимылмен көрсету)

-Бүгінгі күнге барлықтарыңа сәттілік тілеймін.

Оқушыларды 4 жылдың мезгілінің суреті бойынша 4 топқа бөлемін.






Жыл мезгілдерін бейнелейтін сурет

Сабақ ортасы

8 мин
























3 мин














5 мин
















6 мин













5 мин

















(Т) «Сиқырлы сандықша» (МК) Сандықшада шешуі Кк дыбысынан басталатын жұмбақтар жасырылған.

1 топ Қабат-қабат қаттама

Ақылың болса аттама. (кітап)

2-топ Үсті толған түрпі

Оның аты ........ (кірпі)

3-топ Ақ сандығым ашылды

Ішінен жібек шашылды (күн)

4-топ Өз атын өзі шақырады

Сөйтіп күнді батырады. ( көкек)

- Ал енді әр топ өздеріне жасырылған жұмбақтың шешуінің қандай дыбыстан басталып тұрғанын тапсын.

- Кк дыбысынан басталады.

-Кәне, балалар барлығымыз бірге айтып көрейік.

-К дыбысын айтқанда ауыз қуысында кедергі болды ма?

- Олай болса Кк қандай дыбыс?

-Дауыссыз дыбыс.

-Ендеше біз бүгін К дыбысымен танысамыз.

Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

-Күшік.

- Осы сөзге дыбыстық талдау жасайық.



К





К

-К дыбысы сөздің қай жерінде келіп тұр?

- Басында және аяғында.

-Ал көкек сөзінде ше?


К



К



К


-Басында, ортасында, аяғында.

(Ұ.) -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз мезгілі.

-Енді оқулықтағы суретке қарайық. (Оқылым)Picture 5

-Күз деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіледі?

-К дыбысы.

-инКәне бәріміз хормен айтып көрейік.

-Күз дегенде «к» дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

-Басында

(Т) Оқулықтағы сөздерді оқыту (Оқылым)

1 -топ 2-топ 3-топ 4-топ

Кісі Кіші ескі ешкі

кеме шелек елік етік

терек кесте кім ешкім

кеше Ме ре ке кілт кесіртке

ерлік кесе теке керемет

Саралау әдісі

1.Жаңылтпашты жаңылмай оқы.

2.Жаңылтпашты жатқа айт.

3.Осы жаңылтпаштың жаңа нұсқасын ойлап тап

Сергіту сәті.

Дәптермен жұмыс Жазылым

1.К-нің бас әрпін екі жолға, кіші әрпін екі жолға жазады.

К К К К К К К К К К

К К К К К К К К К К


к к к к к к к к к к

к к к к к к к к к к


2. Шеле_ , _өбелек, те_емет, _есе, ме_теп, еңбе_ cөздеріндегі түсіп қалған «к» әрпін оқушылар өз беттерімен орындайды.








71-бет

Слайд




Слайд








Слайд









Слайд



































Сабақтың соңы

5 мин

ҚБ. «Ойлан, жұптас, бөліс» Екі-екіден жұптастырып, кеспе буындар таратып беру. Жұпта отырып, буындардан сөздер құрап айтады.

Мысалы: Кеп-тер, ке-ме, те-рек, мек-теп ......



Кеспе буындар













Дифференциация – .оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы









Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз


Денсаулық сақтау техноло-гиялары Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!