Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "К дыбысы мен әрпі" 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне жаңартылған бағдарламаға бойынша сабақ беретіндерге әдістемелік көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Ақпан 2018
521
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі: ________________________________
Күні:11.12.2017 жылСынып: 1 «Б»Мұғалімі: Аманиязов Д.З. | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Математика, дүниетану, музыка сабағы | |
Тірексөздер мен сөз тіркестері Мен, табиғат және табиғат құбылысы, | ||
Сыныптағы диалог /жазылым үшін сай келетін тіл стилі: | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: Табиғаттың дауысы қандай ? Табиғат сыйы деген не? | ||
Алдыңғы оқу | Ү дыбысы мен әрпі туралы білімдерін тиянақтайды.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата біледі. Дыбыс пен әріптің айырмашылығын біледі.Жазылым жұмыстарын гигиеналық талаптарға сай орындайды.. | |
Күтілетін нәтиже | К к дыбысы мен әрпін таниды. Сөздер мен сөйлемдерді қатесіз оқиды,жазады. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіре алады. | |
Ресурстар | К к дыбысы мен әрпінің көрнекіліктері,дидактикалық материалдар,қыстырғыштар, кеспе әріптер, буындар,микрофон, смайликтер | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым.слайдтар. | |
Тілдік құзыреттілік | Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут 2 минут 4 минут | Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Топқа бөліну Сөздер бойынша бөліну:әріптер, буындар, сөздер1-топ Әріптер тобы2-топ Буындар тобы3-топ Сөздер тобыТоп басшысын сайлау, Топ ережесін түсіндіру- Белсенділік таныту-Пікірді қолдау-уақытты үнемдеу-Өз ойын толық жеткізу – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сабақ критерийлерімен таныстыру«Миға шабуыл» стратегиясы. -Дыбыс деген не?/естиміз,айтамыз/ -Әріп дегеніміз не?/көреміз,жазамыз,айтамыз/ -Дыбыс нешеге бөлінеді?/дауысты,дауыссыз/ -Дауысты дыбыстар қалай айтылады?/созылып/ -Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?/қысқа/ -Дауысты дыбыстарды ата?-Дауыссыз дыбыстарды ата ?-Кітап сөзінде неше буын бар?-Немере сөзінде неше буын бар? Оқушылар бізде қонақта Алдаркөсе келіп отыр, оның бізге жіберген ойыны бар екен? Балалар, бізге бүгін қонаққа Алдаркөсе қонаққа келіпті. Алдаркөсе деген кім ? Алдар Көсе, балалар, қазақ ертегілерінің ақылды айлакері, яғни ол байларды, сараң адамдарды өз ақылдығымен алдайды. №1Айтылым АлдаркөсеТапсырмасы: Сендерге әріп көрсетемін,сол әріпке сөз ойлаңдар, оны буынға бөліңдер, сол сөзге сөйлем құраңдарЕндеше бастайық- А,Т,С,-Жарайсыңдар! Алдар Көсенің де өзімен бірге әкелген тапсырмалары бар екен. Алдар Көсенің қоржынында не бар екенін болжап көрейік?Не бар екен? Алдаркөсе — қазақ ауыз әдебиетінің кейіпкері, ақылды айлакердің, зерделі қудың жиынтық бейнесі. Алдаркөсе өзінің асқан айлакерлігі арқылы мұратына жетіп отырады.[1] Оның мақсаты – сараң байды, пайдакүнем саудагерді, озбыр ханды, т.б. әжуа ету. | Топқа бөліну парақшалары Психололгиялық тренинг Күліп қағып қолымды1 2 3 деп соғайықҚарап тұрған көршімеҚолымды мен бұлғайынЖылы-жылы жүзбененМаңдайынан сипайынЖылы-жылы сөзбененЖүрегімді сыйлайынЫстық алақаныммен Қолыңды бір қысайынАмандасып өзіңменҚұшақтап бір алайын Слайд Доп Алдаркөсе-балалар,әңгіме-ертегілердің күлдіргі кейіпкері. Бейнероликкөрсетілім. Алдаркөсеқоржындары |
Сабақтың ортасы 3 минут 5 минут 2 минут 7 минут | Болжау әдісі.Алдаркөсенің өзінің қоржыны бар екен,Балалар, мына қоржында не бар деп ойлайсыздар?(Балалар ұстап көреді, ойларын айтады)-Ішінде Кесе мен кітап бар екен? Олар қандай әріптен басталады?- Олай болса, балалар, бүгінгі бізге келетін жаңа әріп К дыбысы мен әрпі. №1 Тыңдалым Бейнеролик көрсету - К деп 3 рет айтамыз. ( Айнаға қарап, жақтың, тілдің қатысын қарап айту)- К қандай дыбыс? - Оны қайдан білдіңдер? Неге? –Қандай әріпке ұқсайды? ( -Қ әрпіне ) Енді, балалар, К әрпінен басталатын сөздерді өздерің айтып көріңдерші. №3 Оқылым 1-Тапсырма Бағандағы сөздерді оқу.( Сөздердің неше буыннан тұрып, К әрпі қай буында тұрғанын айту.Оларға дыбыстық талдау жасау. /Неше буын, неше дауысты, неше дауыссыз К әрпі қай буында тұр/. Суретпен жұмыс К әрпі бар сөздерді көрсету және мағынасын айтып кету. Өз бетімен оқу. 3 топ бөліп оқу. Хормен оқыту. Ресурспен жұмыс: Таяқшалардан К әрпін құрастыру. Ыдыс қалпақтарынан дауысты, дауыссыз екенін айыру№4 Жазылым Дәптермен жұмыс К әрпінің баспа, жазба түрлерімен таныстыру. Ауада жазып көрсету.- Сонымен, балалар, К әрпінің мынау баспа түрі, ал мынау жазба түрі. Енді К әрпін әдемі етіп жазайық. Бейнеролик көрсету №2 тапсырма Жаңылтпашты жатқа айт.Шеше,шешеНеше кесеСынды кеше? №3 тапсырмаКім сөзіне жауап беретін сөздерді табу.Ірімшік, кісі, ешкі, кіші, кілт, Еркін, етікші, | Кітап, кесе құралдары СлайдтарК әрпінен сөздерҚызыл, көк текшелер Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Оқулық, дәптерлер Жаңылтпаш Таяқшалар, қалпақшалар, БейнероликК жазылуы Оқулық, дәптерлерЖаңылтпаштар,өлеңдер СұрақтарКім?Не? |
Сергіту сәті 2 минут | Бейнероликтен көрініс қарап, бірге жаттығуларын қайталау | Бейнеролик |
Қызықты тапсырма минут Аяқталуы 9 минут | Ал, балалар, енді бізге қонаққа Қожанасыр келіпті.Қожанасырды танисыңдар ма? Қожанасыр түркі халықтары арасына Орта ғасырда (13-ші н-се 14-ші ғасырларда) кең тараған күлдіргіәңгімелердің кейіпкері.Әңгімелерде Қожанасыр бірде қу, бірде аңқау, бірде өткір тілді қалжыңбас бейнесінде сипатталады. Қожанасыр туралы әңгімелер бүкіл Орта, Кіші және Шығармашылық тапсырмаТоптық жұмыс Әріптер тобы Адасқан әріптерден сөз құрау. е, с, к, е і, к, т, е р, е, т, к ,е е, м,е,к ,р,е Буындар тобы Әртүрлі буындардан сөздер құрау. Қа-ла, Нұр-лан, қо-нақ, Қа- нат, құ- лын, і-ні, ы-дыс, ұ- шақ Сөздер тобы Сөздерге к немесе әрпінің тиістісін қойып жаз.. ... ірпі, ...ой, еш...і, балы..., түл...і, ...ар, тауы..., үйре..., қасы..., күші... | Қожанасыр суреті, слайдтар Ламинадталған қағаздар,әріптер, буындар, сөздер жазылған парақшалар |
Сабақтың соңы3 минут | Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.Қыстырғыштарды ілу. Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтып кету. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалау және ұсыныстарын беру. - Нені білдім? Нені үйрендім?- Нені толық түсінбедім ? Не қызықты өтті?Алған әсерім қандай? Мен үшін қызықты өтті? | ҚыстырғыштарМикрофонКеме суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)