Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ К дыбысы мен әрпі 1сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау.
Мұғалім көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлем, мәтін құрастырЖазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялыталаптарға сай жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
394
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Сауат ашу Күні : 20.01.2017Сабақтың тақырыбы: Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі (3-сағаты) 72-бет | |||
Мектеп: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Сынып:1 Г сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау.1.2.4.1 Мұғалім көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлем, мәтін құрастыру.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу | ||
Бағалау критерийлері | Барлық оқушылар істей алады: Сөйлемдерді сәйкес суреттермен/сызбалармен/белгілермен/ тірек сөздермен толықтырады. | ||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Сөйлемдер мәтін құрастырып жазады. | |||
Кейбір оқушылар істей алады: Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады | |||
Тілдік мақсат | Ата - дедушка - grandfather, дүйсенбі - понедельник, сейсенбі-вторник, сәрсенбі - среда, бейсенбі - четверг, жұма - пятница, сенбі - суббота, жексенбі – воскресенье | ||
Өлең шумақтарының сөздерін, жұмбақты жаттау арқылы сөздік қорларын молайту | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: Сыйлы болу дегенді қалай түсінесің?Кімдер саған ақыл айтады? Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Неліктен адам мен табиғаттың байланысын бар екенін айта аласыз ба? Сіз сыйлы адамдардың іс- әрекеті туралы айта аласыз ба? | |||
Алдыңғы оқу | Бізді қоршаған әлемК дыбысы мен әрпін меңгерген. | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуларме қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар | |
Басы | 2мин 2 мин 1 мин | Қайырлы таң, ұстазым!Қайырлы таң, ұстазым! Қайырлы таң, достарым Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық Сыныпты суреттер арқылы топтарға бөлу І топ - Ата ІІ топ - Әже ІІІ топ - Әке ІУ топ - Ана (Т) Әр топ өз атауларына байланысты білетіндерін мына сұрақтар негізінде әңгімелейді:–Сен неге бұл суретті таңдадың?–Бұл туралы сен не білесің?Мұғалім әр топтың жауаптарын тыңдайды, топтар бір–бірін "Қол шапалақтау" әдісімен бағалайды. (Ұ) Балалар кім үлкен болған кезінде сыйлы болмақ? | Үш тілде орындайды. Ата, әже, әке, ана суреттері |
Ортасы | 1 мин 5 мин 3 мин 3 мин 9 мин 1 мин 3 мин 4 мин 1 мин | «Стоп –кадр» әдісімен «Елімнің табиғаты» бейнебаяны көрсетіледі. Сұрақ: Балалар біз көрген бейнебаян не туралы?(Ұ, МК) ТыңдалымАта ақылыКім үлкенді тыңдасаса, Кім үлкенді сыйласа.Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де Сырбай Мәуленов (Т) Өлеңді жаттап алӘр топқа кеспе буындар таратылып беріледі. «Сөз құра, тез құра» ойыны арқылы сол буындардан сөз құрап, өз вагонына ілу керек.) Мақсаты: К дыбысы кездесетін сөздерді оқыту. Бағалау: "Бағдаршам" арқылы бағалау. (Ж) Ойлан, тап (Суреттер арқылы қарсы мәндес сөздерді табу) Дұрыс жауап слайдтан көрсетіледі: ескі - жаңа, кіші - үлкенБағалау: жұптар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды.Қосымша тапсырма: биік - .... , ұзын - .... , жоғары - .... , қалың - ..., ақ - ... (Т) Оқылым Еркіннің хатын тыңдап , сұрағына жауап іздеңіздер.Сәлем , достар! Мен сендер сияқты 1-сыныпта оқимын.Аптаның бес күнінде мектепке барамын. Сенбі күні «Қызықты математика» үйірмесіне қатысамын. Жексенбі күні аулада футбол ойнаймын.Үйде досыммен шахмат ойнаймын.(Ұ) Талқылау сұрақтары: Сен неше күн оқисың?Демалыс күні не істейсіңдер?Күн аттарын атату, басқа тілде атап үйрету.Мәтінді оқып беріп,әр топқа тапсырмалар беріледі.І топ: Сен неше күн оқисың? Күндерді атаІІ топ: Жексенбі күні не істейсің? Суреттермен постер жасау ІІІ топ: Мен әдепті баламын. Суреттермен жұмыс ІҮ топ: Сен қандай пәндерді оқисың? Сөздер арқылы орналастырады.Бағалау: "Бағдаршам" арқылы бағалау.Сергіту сәті: "Ақбұлақ"(Ө) Қалыптастырушы бағалау 47-бетСөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтаңыз. Сөйлемдерді толықтырып жазыңыз. Әжем қонақтарғаұсынды. ________шайішті. Әкем__________тартады. __________ маған айран құйып берді. Дескриптор: Білім алушы-сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтайды;-суретті қатыстырып сөйлемдер құрастырады;-құрастырған сөйлемдерді көшіріп жазады.(Ө) Жазылым Сауат ашу дәптеріндегі тапсырмаларды орындауК к кісі кеме терек кеше ескі елік кім кілт текемет Бағалау: Смайлик (Т)Дыбыстық талдау жасауКесе кеме шелек текеметБағалау: Дайын жауап(Ұ) Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата.Бұлардағы ортақ нәрсе не? Бағалау: "Бас бармақ" әдісіБалалар адамдар бір -біріне сыйлы болу, құрметті болу үшін кез-келген адамның жүрегінің кілтін таба білуі керек. | Бейнебаян Аудиожазба№81 Суреттер Суреттер Сергіту сәті Жұмыс дәптері |
Соңы | 2мин | Рефлексия Үй құрастыруЖасыл түс - үйдің шатыры - меңгердімКөк түс - қабырғасы - түсіндім Қоңыр түс - іргетасы - түсінбедім | |
Қосымша ақпарат | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс | |
Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Өзіндік жұмыс Топтық жұмыс Ұжымдық жұмыс | Қол шапалақтау Бағдаршам Смайлик Бағдаршам Дайын жауап Басбармақ | ||
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Қабыл
Пәні МатематикаКүні 24.10.2016жСынып: 1 «Г» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | Мектеп:№204 орта мектепМұғалімі: Дани Ж |
Сабақтың тақырыбы | Жазық фигуралардың модельдері (2) | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу | |
Сабақтың мақсаттары | Жазық фигура модельдерін жасау және олардан композиция құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру; оқушылардың логикалық және көрнекілік арқылы образды ойлауын, жазық фи-гуралардың модельдерін жасату арқылы зейіндері мен ұсақ моторикаларын дамыту. | |
Жетістік критерийлері | Оқушылар сабақта түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура модельдерін қию және аппликация жасау әдістерін меңгереді. Аппли-кацияны қолдана отырып, қағаздан жасалған жазық фигура модельдерінен әртүрлі композициялар жасауды, үшбұрышты, шаршыны алуды үйренеді. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек | |
АКТ қолдану дағдылары | Акт | |
Тілдік құзыреттілік | кесінді; сынық сызық. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут | Оқушыларға жазық фигуралардан жасалған “клаунның” аппликациясын көрсетіп сұрақтар қоямын.— Бұл ненің суреті? Оны қайдан білдіңдер?— Сурет қандай фигуралардан тұрады?— Сурет неше фигурадан тұратынын сана.— Бұлар қандай фигуралар | Геометриялықфигуралар |
Сабақтың ортасы 10минут | Ұ.ж Кеңістік фигуралары топтамасынан бір фигураны таңдау; мысалы: текше;фигураны түрлі түсті қағазға, не қатты қағазға бастырып сызу;салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.Жазық фигураларды қию арқылы бұйымды жасаудың әртүрлі әдістері туралы айтып, оқушылар-дың ой-өрісін кеңейту.Шаршыны бір диагоналі бойынша бүктеп, екі үшбұрыш алуды және екі диагоналі бойынша бүктеп, төрт үшбұрыш алуды жасап көрсетемін. Оларға шаршыны басқаша бүктеу арқылы екі тіктөртбұрыш алуға болатынын көрсетуіңізге болады. Осы тәсілмен тіктөртбұрыштан екі шаршы бүктеп алуға болатынын айтамын.Оқушыларға қиып алынған фигуралардан әртүрлі композиция құрастыруды ұсынамын. Тапсырманы орындамас бұрын, қайшымен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау жөнінде ескертемінқ/б қол шапалақ | |
Сергіту сәті1 минут | Кірісейік сабаққа Кірісейік жазуға Жазудан бес алайықҚуанып үйге барайық | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма 5мин 8 мин | Ж.ж Шығарып көр. Суреттер қандай фигуралардан тұрады?. Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады? Тапсырмада оқушылармен “көбелектің” аппликациясын жасайды.. Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады? Жазық фигураардан көбелек жасау үшін не қажет?қ/б басбармақ Ж.ж Орындап көр.— Балапан мен күшiктiң бетін жасау үшін қандай фигура қолданылған? Неліктен?— Тұмсығын қандай фигурамен көрсетуге болады?қ/б бағдаршам | Түрлі тапсырмалар |
Аяқталуы 8 мин | 55- жұмыс парағы Жазық фигураларды модельдеу.Көбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендірқ/б смайлик 56- жұмыс парағы Артық фигура Артық фигураны табу. Әр жолдағы фигураларға қара, олардың қайсысы артық, неліктен?а/ дөңгелекә/үшбұрышв/дөңгелеқ/б смайлик | Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия | Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Қол шапалақБасбармақ Бағдаршам Смайлик | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)