Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мектеп:

    И.Құтпанұлы атындағы Жібек жолы ауылының жалпы орта білім беретін мектебі

    Мұғалім:

    Бабабекова Айнур Сериккалиевна

    Сабақтың тақырыбы:


    Калашников автоматы мен қол пулеметі.

    Күні:

    18.11.2021

    Сынып:

    10 ә

    Оқу мақсаты:

    Әскери іс негіздерін, тактикалық буын бөлімшелері штаттық қару-жарағының тағайындалуын білу

    Сабақ мақсаты:

    Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын, қарумен және патрондармен жұмыс істеген кездегі қауіпсіздік іс-шараларын зерделеу.


    I. Барлық оқушылар біледі.

    Б.: -қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шараларын;

    -Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын біледі.


    Т.: -қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шараларын;

    - Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын түсінеді.


    II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.

    Қ.: - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары бойынша ақпараттан мысал келтіре, Калашников автоматы мен қол оқшашарының бөліктер (бөлшектер) бойынша тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс қағидатын анықтайды,қолданады.


    Т.: - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары бойынша ақпараттан мысал келтіре, Калашников автоматы мен қол оқшашарының бөліктер (бөлшектер) бойынша тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс қағидатын анықтайды,талдайды.


    III. Кейбір оқушылар біледі.

    Ж.:. - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары талаптарынан шығатын ақпаратты талдай, Калашников автоматы мен қол оқшашарының тағайындалуы, жауынгерлік қасиеттері, құрылысы мен жұмыс қағидатының өзара байланысын жинақтайды.


    Б.: Сабақ бойынша рефлексия жасай біледі.

    Бағалау критерийлері

    • I – біледі, түсінеді


    Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметін біледі,түсінеді.

    • II – қолданады


    Қару және патрондарды қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары, Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметі және ұрыстық қасиеттерін қолданады.

    • III – талдайды


    Қару және патрондарды қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары, Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметі, ұрыстық қасиеттері, жалпы құрылысы және жұмыс істеу механизмін талдайды.

    • өзіндік пікір қалыптасады

    Сабақ оқушылардың әскери істің маңызды құрамдас негізі ретінде ату дайындығы бойынша білім алуына бағытталған. Ату кезінде қару бөліктері мен механизмдерінің жұмыс істеу қағидаттары, қару мен қару-жарақтардың тағайындалуы, жауынгерлік қасиеттері, құрылысы туралы білім қалыптасады.

    • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

    Мектепте алған білімін сабақта және әскерде пайдаланады.

    РЕСУРСТАР

    Оқулық, АКТ,презентация, видеокөрсетілім,макет,оқжатар т.б.

    САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    ЖОСПАР

    Жоспар‑

    ланған уақыт

    Жоспарланған жұмыстар



    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    САБАҚ-ТЫҢ БАСЫ

    (5 мин)









    Миға шабуыл, Жаңа тақырыпты ашу


    Ұйымдастыру сәті.

    Сәлемдесу, қатысушыларды тексеру. Оқушылар назарын жұмылдыру. Білімді өзектендіру.

    “Портфель” тәсілі.

    Оқушыларға осы тақырып бойынша өздері білетіннің бәрін “жинау” ұсынылады (жекелеген түсініктерді де, сондай-ақ тұтастай сөйлемдерді де пайдалануға болады). Сабақтың мақсаттарын белгілеу. Мұғалім қорытынды жасайды.

    Сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыптың аты мен мақсатын анықтау:

    1. Қалай ойлайсыздар қару қашан пайда болды?

    2. Қару алдында не үшін пайда боды?

    3. Алғашқы қарудың түрі қандай?

    1. Неліктен ол қару деп аталды қалай ойлайсыздар?

    2. Орта ғасырда біздің ата бабаларымыз қандай қарудың түрлерімен қаруланды.

    3. Осы қарудың түрлерін қандай қару деп айтамыз? (суық қару.).

    1. Суық қарудан басқа қандай қарудың түрі бар? (отты ату қаруы).

    2. Осы отты қарудың шығуына нені ойлап тапқаннан бастап пайда болды?

    3. Қандай отты қарудың түрлерін сіздер білесіздер?

    4. Ұлы Отан соғысы кезінде майданда Кеңес Одағы әскерлерінің қолында қандай қару түрлері қолданыста болды?

    5. Қалай ойлайсыздар Калашников автоматы Ұлы Отан соғысында қолданыста болды ма?

    6. Қандай автомат әлемде ең әйгілі авомат болып саналады?



    Взвод командирі оқытушыға рапорт беріп, оқушылар сәлемдесуды орындап, 4 бөлімшеге бөлініп отырады, сабаққа дайындалады.









    Оқушылар сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын айқындайды.

    САБАҚ-

    ТЫҢ ОРТА-СЫ

    (36МИН)


    I‑кезең:

    (8 мин.).


    Жоспар

    1.Аты аңызға айналған М. Т. Калашников кім?

    2.Қарумен әрекет жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралар.

    3.Автоматтың (пулеметтің) арналуы мен ұрыстық қасиеті.

    4. Автоматтың ( пулеметтің) жұмыс істеуі және құрылымы туралы түсінік.


    Оқушылар мәліметтермен танысады.

    II‑кезең:

    (28 мин)


    Бекіту (2-3 мин.)

    1. Калашников қай жылы АК-74 қаруын ойлап тапқан? (1947)

    2. Атысты аяқтаған соң автоматты оқсыздандырып,оқтықта патронның жоқ екенін тексеріп,автоматты неге қою қажет? (сақтандырғышқа)

    3. АК-74 сүңгі пышақсыз жарақтлған оқжатарымен қосқандағы массасы қанша?(3,6)

    4. АК-74 жиынтығына нелер кіреді?(керек жарақ,бау және оқжатарды салуға арналған сөмке)

    5.Сүңгі- пышақтың қынабымен қоса алғандағы массасы қанша? (490г)


    Операциялық кезең – өздік (15 мин.)



    1 деңгей тапсырмасы

    1.Автомат — бұл... .

    2.Пулеметпен салыстырғанда авто­матта... жоқ.

    3.Оқшашар оқжатарына … патрон сияды.

    Калашников автоматын жалпы көрінісін сәкестендір.


    АК74 АКС74 АК74Н АКС74Н



    2 деңгей тапсырмасы


    1.Жарақталған оқжатарымен АК-74 массасы, кг:

    A. 3,3 кг;

    B. 3,6 кг;

    C. 3,8 кг;

    D. 3,2 кг.


    2.Пулеметтің оқжатарына қанша оқ кетеді ?

    1) 45

    2) 25

    3) 60

    4) 30

    5) 50


    3.АК-74-тен атудың қарқыны қандай?

    A. минутына 600 рет ату;

    B. минутына 500 рет ату;

    C. минутына 400 рет ату;

    D. минутына 700 рет ату.


    4.АК 74 автоматының калибрі қанша ?

    1) 3,5 мм

    2) 5,45 мм

    3) 4,5 мм

    4) 7,62 мм

    5) 3,2 мм


    5.Автоматтан атудың көздеу қашықтығы қанша метр ?


    1) 1000

    2) 3000

    3) 2000

    4) 500

    5) 960


    3 деңгей тапсырмасы

    1.Оқжатарды көрсет.

    2.Суреттен сүмбіні көрсет.


    3.Автоматтан жүгірмелі фигураға тура атыс қашықтығы қанша метр?


    Санды жаз:

    ______________________


    4.Түнде көруге арналған әмбебап көздеуіші бар калашников автоматының аталуын көрсет

    1) РПКС74Н

    2) РПКС74

    3) АКС74Н

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бабабекова Айнур Сериккалиевна
    23 Желтоқсан 2021
    1465
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ, Калашников автоматы мен қол пулеметі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ, Калашников автоматы мен қол пулеметі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жоспар 1.Аты аңызға айналған М. Т. Калашников кім? 2.Қарумен әрекет жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралар. 3.Автоматтың (пулеметтің) арналуы мен ұрыстық қасиеті. 4. Автоматтың ( пулеметтің) жұмыс істеуі және құрылымы туралы түсінік.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мектеп:

    И.Құтпанұлы атындағы Жібек жолы ауылының жалпы орта білім беретін мектебі

    Мұғалім:

    Бабабекова Айнур Сериккалиевна

    Сабақтың тақырыбы:


    Калашников автоматы мен қол пулеметі.

    Күні:

    18.11.2021

    Сынып:

    10 ә

    Оқу мақсаты:

    Әскери іс негіздерін, тактикалық буын бөлімшелері штаттық қару-жарағының тағайындалуын білу

    Сабақ мақсаты:

    Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын, қарумен және патрондармен жұмыс істеген кездегі қауіпсіздік іс-шараларын зерделеу.


    I. Барлық оқушылар біледі.

    Б.: -қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шараларын;

    -Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын біледі.


    Т.: -қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шараларын;

    - Калашников автоматы мен қол пулеметінің тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс істеу қағидаттарын түсінеді.


    II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.

    Қ.: - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары бойынша ақпараттан мысал келтіре, Калашников автоматы мен қол оқшашарының бөліктер (бөлшектер) бойынша тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс қағидатын анықтайды,қолданады.


    Т.: - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары бойынша ақпараттан мысал келтіре, Калашников автоматы мен қол оқшашарының бөліктер (бөлшектер) бойынша тағайындалуын, жауынгерлік қасиеттерін, құрылысы мен жұмыс қағидатын анықтайды,талдайды.


    III. Кейбір оқушылар біледі.

    Ж.:. - қарумен және патрондармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік іс-шаралары талаптарынан шығатын ақпаратты талдай, Калашников автоматы мен қол оқшашарының тағайындалуы, жауынгерлік қасиеттері, құрылысы мен жұмыс қағидатының өзара байланысын жинақтайды.


    Б.: Сабақ бойынша рефлексия жасай біледі.

    Бағалау критерийлері

    • I – біледі, түсінеді


    Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметін біледі,түсінеді.

    • II – қолданады


    Қару және патрондарды қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары, Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметі және ұрыстық қасиеттерін қолданады.

    • III – талдайды


    Қару және патрондарды қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары, Калашников автоматы және қол пулеметінің атқаратын қызметі, ұрыстық қасиеттері, жалпы құрылысы және жұмыс істеу механизмін талдайды.

    • өзіндік пікір қалыптасады

    Сабақ оқушылардың әскери істің маңызды құрамдас негізі ретінде ату дайындығы бойынша білім алуына бағытталған. Ату кезінде қару бөліктері мен механизмдерінің жұмыс істеу қағидаттары, қару мен қару-жарақтардың тағайындалуы, жауынгерлік қасиеттері, құрылысы туралы білім қалыптасады.

    • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

    Мектепте алған білімін сабақта және әскерде пайдаланады.

    РЕСУРСТАР

    Оқулық, АКТ,презентация, видеокөрсетілім,макет,оқжатар т.б.

    САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

    ЖОСПАР

    Жоспар‑

    ланған уақыт

    Жоспарланған жұмыстар



    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    САБАҚ-ТЫҢ БАСЫ

    (5 мин)









    Миға шабуыл, Жаңа тақырыпты ашу


    Ұйымдастыру сәті.

    Сәлемдесу, қатысушыларды тексеру. Оқушылар назарын жұмылдыру. Білімді өзектендіру.

    “Портфель” тәсілі.

    Оқушыларға осы тақырып бойынша өздері білетіннің бәрін “жинау” ұсынылады (жекелеген түсініктерді де, сондай-ақ тұтастай сөйлемдерді де пайдалануға болады). Сабақтың мақсаттарын белгілеу. Мұғалім қорытынды жасайды.

    Сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыптың аты мен мақсатын анықтау:

    1. Қалай ойлайсыздар қару қашан пайда болды?

    2. Қару алдында не үшін пайда боды?

    3. Алғашқы қарудың түрі қандай?

    1. Неліктен ол қару деп аталды қалай ойлайсыздар?

    2. Орта ғасырда біздің ата бабаларымыз қандай қарудың түрлерімен қаруланды.

    3. Осы қарудың түрлерін қандай қару деп айтамыз? (суық қару.).

    1. Суық қарудан басқа қандай қарудың түрі бар? (отты ату қаруы).

    2. Осы отты қарудың шығуына нені ойлап тапқаннан бастап пайда болды?

    3. Қандай отты қарудың түрлерін сіздер білесіздер?

    4. Ұлы Отан соғысы кезінде майданда Кеңес Одағы әскерлерінің қолында қандай қару түрлері қолданыста болды?

    5. Қалай ойлайсыздар Калашников автоматы Ұлы Отан соғысында қолданыста болды ма?

    6. Қандай автомат әлемде ең әйгілі авомат болып саналады?



    Взвод командирі оқытушыға рапорт беріп, оқушылар сәлемдесуды орындап, 4 бөлімшеге бөлініп отырады, сабаққа дайындалады.









    Оқушылар сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын айқындайды.

    САБАҚ-

    ТЫҢ ОРТА-СЫ

    (36МИН)


    I‑кезең:

    (8 мин.).


    Жоспар

    1.Аты аңызға айналған М. Т. Калашников кім?

    2.Қарумен әрекет жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралар.

    3.Автоматтың (пулеметтің) арналуы мен ұрыстық қасиеті.

    4. Автоматтың ( пулеметтің) жұмыс істеуі және құрылымы туралы түсінік.


    Оқушылар мәліметтермен танысады.

    II‑кезең:

    (28 мин)


    Бекіту (2-3 мин.)

    1. Калашников қай жылы АК-74 қаруын ойлап тапқан? (1947)

    2. Атысты аяқтаған соң автоматты оқсыздандырып,оқтықта патронның жоқ екенін тексеріп,автоматты неге қою қажет? (сақтандырғышқа)

    3. АК-74 сүңгі пышақсыз жарақтлған оқжатарымен қосқандағы массасы қанша?(3,6)

    4. АК-74 жиынтығына нелер кіреді?(керек жарақ,бау және оқжатарды салуға арналған сөмке)

    5.Сүңгі- пышақтың қынабымен қоса алғандағы массасы қанша? (490г)


    Операциялық кезең – өздік (15 мин.)



    1 деңгей тапсырмасы

    1.Автомат — бұл... .

    2.Пулеметпен салыстырғанда авто­матта... жоқ.

    3.Оқшашар оқжатарына … патрон сияды.

    Калашников автоматын жалпы көрінісін сәкестендір.


    АК74 АКС74 АК74Н АКС74Н



    2 деңгей тапсырмасы


    1.Жарақталған оқжатарымен АК-74 массасы, кг:

    A. 3,3 кг;

    B. 3,6 кг;

    C. 3,8 кг;

    D. 3,2 кг.


    2.Пулеметтің оқжатарына қанша оқ кетеді ?

    1) 45

    2) 25

    3) 60

    4) 30

    5) 50


    3.АК-74-тен атудың қарқыны қандай?

    A. минутына 600 рет ату;

    B. минутына 500 рет ату;

    C. минутына 400 рет ату;

    D. минутына 700 рет ату.


    4.АК 74 автоматының калибрі қанша ?

    1) 3,5 мм

    2) 5,45 мм

    3) 4,5 мм

    4) 7,62 мм

    5) 3,2 мм


    5.Автоматтан атудың көздеу қашықтығы қанша метр ?


    1) 1000

    2) 3000

    3) 2000

    4) 500

    5) 960


    3 деңгей тапсырмасы

    1.Оқжатарды көрсет.

    2.Суреттен сүмбіні көрсет.


    3.Автоматтан жүгірмелі фигураға тура атыс қашықтығы қанша метр?


    Санды жаз:

    ______________________


    4.Түнде көруге арналған әмбебап көздеуіші бар калашников автоматының аталуын көрсет

    1) РПКС74Н

    2) РПКС74

    3) АКС74Н

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алғашқы әскери дайындық Ашық сабақ 10 сынып
    23.12.2021
    1465
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бабабекова Айнур Сериккалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации