3 минут
|
Ұйымдас тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Тригонометрия формулалары, соның ішінде келтіру
формулаларына есептер шығаруды қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- келтіру
формулалары.
-келтіру формулаларын
қолдану.
Үй тапсырмасын тексеру.
Қосымшадан
Оқушылар 3 топқа бөлінеді
(синус, косинус, тангенс)
|
ауызша жауап береді.
Синус, косинус, тангенс графиктерін суырады да,
топтарға бөлінеді
|
|
Дидактические материалы по алгебре 9
класс
Ю.Н.Макарычев
|
8
мин
|
Өткен сабаққа шолу
|
«Қазына кімге
бұйырады?» әдісі арқылы жүзеге асады. Бір зат бірнеше қабат
қағазға оралып, әр қабатқа сұрақтар беріледі. Сұраққа жауап берген
сайын, жұлдызша алып, ең ақырында ішіндегі затты сыйға алады.Кімде
жұлдызша көп сыйлық соған бұйырады.
Сұрақтар:1) Стандартты бұрыштарды ата
(90;180;270;360)
2)
Келтіру формуласын жаттамай ақ, барлық келтіру формуласын қандай
заңдылықпен оңай табуға болады? (ереже)
3)
Синус функциясының таңба тұрақтылықтарын ата
(1+,2+,3-,4-)
4)
Тригонометриялық функциялардың қайсысы тақ,қайсысы жұп функцияға
жатады? (тақ –синус, тангенс, котангенс)
5)
соs 45 мәні неге тең? (
6)Тангенс пен котангенс функцияларының таңба
тұрақтылық аралықтарын ата (1мен3 те+, 2 мен4 те
-)
7)Қандай тригонометриялық функциялардың
көбейтіндісі 1-ге тең? (тангенс пен
котангенс)
8)Қай ширекте синус пен косинустың таңбалары
бірдей?
(1
мен3)
9)
Тангенс пен котангенс функцияларының ең кіші периоды неге тең?
( )
10)Келтіру формуласында қандай жағдайда
тригонометриялық функцияның аты өзгермейді?
(180 ;
360
11)
Бұрыштар қандай бірліктермен өлшенеді? (радиан,
градус)
12)1 радианның градустық шамасы қаншаға тең?
(57017І45ІІ)
|
Әр қабатын ашып отырып сұрақтарға ауызша жауап
береді
|
Жұлдызшамен
|
Слайд , қағаз, шоколад
|
17
мин
|
Бекіту тапсырма лары
|
Топтық жұмыс
Оқулықпен жұмыс :
№ 23.14(2)
-1топ
№ 23.14(3)
-2топ
№ 23.14(4)
-3топ
Жұптық жұмыс
«Фанарик» әдісі арқылы жүзеге
асады
Жұптарға бөлінеді де, тапсырмалар
беріледі.
Тапсырмалар ақ парақта тек фанарик көмегімен ғана
көрінеді. Фанарикті жаға отырып, тапсырмаларды тауып жауаптарын
дәптерлеріне жазады.
Тапсырмалар: Өрнектің мәнінің таңбасын
анықта:
1)sin135*cos210*tg405*ctg330*cos560=+*-*+*-*-=
-
2)
sin425*cos250*ctg420*tg330*sin750=+*-*+*-*+=+
Қосымша тапсырма:
№23.10
(оқулықтан)
|
Топта оқушылар талқылап тапсырманы орындап,
постер қорғайды
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға
салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау
нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
|
Дескриптор:
- бұрыштарды стандартты
бұрыштардың қосындысы немесе айырмасы түрінде
өрнектейді
-келтіру формуласын
қолданады
-сүйір бұрыштардың
мәндерін табады
- өрнектің мәнін
жазады
ҚБ:
«Плюс,
минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі
бағалайды
Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен
бағаланады.
Максимум -6
ұпай
|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған
оқулық.
Оқулық авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер,
В.Е.Корчевский, 3-
Интернет ресурстары
|
10мин
|
Жеке жұмыс
|
Тригонометрия бингосы
«Кім шапшаң?»
tg30
|
sin(-45)
|
cos90
|
Ctg(-45)
|
cos120
|
ctg150
|
sin(-135)
|
tg(-210)
|
ctg(-30)
|
cos
(-300)
|
tg225
|
sin405
|
|
Тапсырманы шапшаңдыққа
орындайды
Ең
алғашқы кестені толтырған оқушы бинго деп
айқайлайды.
|
Дұрыс жауапты мұғалім
тексереді, 1орын-5
жұлдыз
2-орын-4
жұлдыз
3-орын-3
жұлдыз
|
Тапсырма жазылған кестелер, бос кестелер,
жұлдызшалар
|