|
САБАҚ: Мұзафар Әлімбай. Кемпірқосақ. |
Мектеп Ж.Тобаяқов |
|||||||||
|
Күні: 11.04.2018ж |
Мұғалімнің есімі: С.Досимайлова |
|||||||||
|
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Дескриптор |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аударады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. Қолдану Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Мұзафар Әлімбаев 1923 жылы 29 қазанда
Павлодар облысы Шарбақты ауданындағы Маралды ауылында дүниеге
келген. ҚазМУ-ді тәмамдаған. Тырнақалды өлеңі он бес жасында
Павлодар облыстық «Қызыл ту» газетінде жарық көрген. Соғыс
жылдарында республикалық, облыстық және майдандық газеттерде
басылып тұрды. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
|
Жаттығу |
||||||||
|
Аяқталуы |
Жинақтау Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Кемпірқосақ"
Ашық сабақ "Кемпірқосақ"
|
САБАҚ: Мұзафар Әлімбай. Кемпірқосақ. |
Мектеп Ж.Тобаяқов |
|||||||||
|
Күні: 11.04.2018ж |
Мұғалімнің есімі: С.Досимайлова |
|||||||||
|
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Дескриптор |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аударады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. Қолдану Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Мұзафар Әлімбаев 1923 жылы 29 қазанда
Павлодар облысы Шарбақты ауданындағы Маралды ауылында дүниеге
келген. ҚазМУ-ді тәмамдаған. Тырнақалды өлеңі он бес жасында
Павлодар облыстық «Қызыл ту» газетінде жарық көрген. Соғыс
жылдарында республикалық, облыстық және майдандық газеттерде
басылып тұрды. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
|
Жаттығу |
||||||||
|
Аяқталуы |
Жинақтау Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













