Пәні:
Дүниетану
|
4-
сынып.
|
Файзрахманова
Арай
|
Тақырыбы
|
Кенді пайдалы қазбалар. Қара
металл кендері. Түсті металл кендері.
|
Мақсаты
|
Металлдарды құрамына қарай
ажыратуды үйренеді
|
Оқыту
нәтижесі
|
Түрлі түсті металл кендеріне не жататынын
біледі
Металлдарды құрамына қарай ажырата
алады
Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта
алады;
|
Түйінді
идеясы
|
Пайдалы
қазбалар
|
Сабақта қолданылған
модульдер
|
-
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету;
-
Талантты және дарынды балаларды
оқыту;
-
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер( Диологтік оқыту
бойынша «зерттеушілік әңгеме арқылы
оқыту»)
|
Әдіс-тәсілдер
|
Ыстық орындық, адасқан
әріптер, рефлексивті нысана, топтық жұмыс, «Автор орындығы», венн
диаграммасы, сөзжұмбақ, кластер, сергіту
сәті.
|
|
|
Сабақтың
мазмұны
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Басталуы
І.
Ұйымдастыру
(3мин)
|
«Мен сізді ... таныстырғым
келеді» тренингі
«Пайдалы қазбалар», «Қара
метал», «Түсті метал», (топтардың аттары жазылған парақшалар
тарату)
Топ ережесін еске түсіріп
алайық
|
Оқушылар бір бірінің жақсы
жақтарын айта отырып таныстырады.. Жағымды ынтымақтастық ахуал
қалыптасады.
Парақшаларды алып, әр бала
өзінің тобына келіп жайғасады.
Топ ережесін еске
түсіреді.
|
Үш
шапалақ
|
парақшалар
|
|
Үй тапсырмасын
тексеру
8
мин
|
«Ыстық
орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын
қорытындылау
|
Ортаға орындық қойылып, бір
оқушы отырады. Қалған оқушылар бүгінгі тақырып бойынша сұрақ
қояды.
|
Бас
бармақ
|
|
|
3 мин
|
«Адасқан әріптер» ойыны
АПСМЛЫА
«Болжау»
тәсілі
Тақырып атауы келтірілгеннен
кейін оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Бүгінгі сабақ не туралы
болады?
Қандай тақырып маңайында
өрбиді?
Қандай мәселелер
көтеріледі?
|
Оқушылар адасқан әріптерді
орнына қойып, «Пайдалы қазбалар» деген сөз шығару арқылы сабақ
тақырыбын анықтайды.
Оқушылар қойылған сұрақтар
төңірегінде ойланып, өз ойларын ортаға
салады
|
|
Қиылған
әріптер
|
|
Ортасы
Жаңа
сабақ
Мағынаны
тану.Түртіп
алу
8мин
Сергіту
сәті
3мин
Қызығушылығын
ояту. Сын тұрғысынан
ойлау
8мин
Жинақтау
|
«Автор орындығы» Оқушылар
өздерінің үйден берілген шығармашылық жұмыстарымен таныстырады.
Дайындап келген материалдарын оқып береді.
Интертақтадан
көрсету
Топтық
жұмыс
І топ: Сөзжұмбақ
шешеді.
ІІ топ: Венн диаграммасын
толтырады. «Қара металл» мен «Түсті металл» жататын кендерді,
оларға тән белгіні жазады..
ІІІ топ: Кластер қорғау. Темір
кені туралы кластерде орындайды
|
Оқушылар авторға сұрақ
қояды.
Қажетті материалдарын түртіп
алып отырады.
Оқушылар көрініске ілесе
отырып би қимылдарын жасайды.
Сұрақтар арқылы оқушылар
сөзжұмбақтың шешуін табады.
Қара метал Түсті
металл
Тақырыптың басты идеясын
жаз:
Қара және түсті метал
кені пайдалы қазбаларға
жатады.
Т емір
кені
Балалар жұмыстарын
қорғайды
|
Үш
шапалақ
|
АКТ
Сөзжұмбақ
Маркер,
А4
формат
Плакат,
маркер
|
|
3
минут
Рефлексия
|
«Рефлексивті нысана»
тәсілі
|
Оқушылар сабақ бойынша
белсенді қатыстым, қызықты болды, түсінікті болды және жаңа
нәрселер білдім деген нысана бөліктеріне бүгінгі сабақта жаңадан не
білді, қай тапсырманы орындауға белсене қатысты, қай тапсырманы
орындаған қызықты бол туралы стикерлерге жазып
жапсырады.
|
|
Плакат,
стикерлер
|
|
3
минут
|
Үй тапсырмасы: Кенді пайдалы
қазбалар, қара металл кендері, түсті металл кендері
оқу.
|
Қазақстан картасынан түсті
металл кен орындарын тауып, кестені толтырып
келу.
|
|
|
|
Бағалау
3мин
|
Критерий бойынша өзара
бағалайды
|
Оқушының
аты-жөні
|
Ыстық
орындық
|
Автор
орындығы
|
Топтық
тапсырма
|
Адасқан
әріптер
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар бір-бірін критерий
арқылы бағалайды.
|
Критерий бойынша
бағалау.
.
|
Формативті
бағалау
|