Материалдар / ашық сабақ "Кенді пайдалы қазбалар" 4 сынып

ашық сабақ "Кенді пайдалы қазбалар" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайдалы қазбалар тақырыбы бойынша Кенді пайдалы қазбалар. Қара металл кендері. Түсті металл кендері туралы түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
948
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дүниетану4- сынып.Файзрахманова Арай
ТақырыбыКенді пайдалы қазбалар. Қара металл кендері. Түсті металл кендері.
Мақсаты
  • Түрлі-түсті металлдар туралы түсінік  қалыптастырады
  • Металлдарды құрамына қарай ажыратуды үйренеді
    Оқыту нәтижесіТүрлі түсті металл кендеріне не жататынын біледіМеталлдарды құрамына қарай ажырата аладыӨзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады;
    Түйінді идеясыПайдалы қазбалар
    Сабақта қолданылған модульдер
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту;
  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер( Диологтік оқыту бойынша «зерттеушілік әңгеме арқылы оқыту»)
  • Әдіс-тәсілдерЫстық орындық, адасқан әріптер, рефлексивті нысана, топтық жұмыс, «Автор орындығы», венн диаграммасы, сөзжұмбақ, кластер, сергіту сәті.




    Сабақтың мазмұны


    Жоспарланған уақытМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар


    БасталуыІ. Ұйымдастыру (3мин)

    «Мен сізді ... таныстырғым келеді» тренингі



    «Пайдалы қазбалар», «Қара метал», «Түсті метал», (топтардың аттары жазылған парақшалар тарату)

    Топ ережесін еске түсіріп алайық
    Оқушылар бір бірінің жақсы жақтарын айта отырып таныстырады.. Жағымды ынтымақтастық ахуал қалыптасады.

    Парақшаларды алып, әр бала өзінің тобына келіп жайғасады.Топ ережесін еске түсіреді.
    Үш шапалақ













    парақшалар



    Үй тапсырмасын тексеру8 мин «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау

    Ортаға орындық қойылып, бір оқушы отырады. Қалған оқушылар бүгінгі тақырып бойынша сұрақ қояды.Бас бармақ



    3 мин





















    «Адасқан әріптер» ойыны АПСМЛЫА «Болжау» тәсіліТақырып атауы келтірілгеннен кейін оқушыларға қойылатын сұрақтар: Бүгінгі сабақ не туралы болады?Қандай тақырып маңайында өрбиді?Қандай мәселелер көтеріледі? Оқушылар адасқан әріптерді орнына қойып, «Пайдалы қазбалар» деген сөз шығару арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.Оқушылар қойылған сұрақтар төңірегінде ойланып, өз ойларын ортаға салады





















    Қиылған әріптер













    ОртасыЖаңа сабақМағынаны тану.Түртіп алу 8мин

    Сергіту сәті3мин

    Қызығушылығын ояту. Сын тұрғысынан ойлау8мин



    Жинақтау



























    «Автор орындығы» Оқушылар өздерінің үйден берілген шығармашылық жұмыстарымен таныстырады. Дайындап келген материалдарын оқып береді.

    Интертақтадан көрсету





    Топтық жұмыс І топ: Сөзжұмбақ шешеді.















    ІІ топ: Венн диаграммасын толтырады. «Қара металл» мен «Түсті металл» жататын кендерді, оларға тән белгіні жазады..

















    ІІІ топ: Кластер қорғау. Темір кені туралы кластерде орындайды
    Оқушылар авторға сұрақ қояды. Қажетті материалдарын түртіп алып отырады.





    Оқушылар көрініске ілесе отырып би қимылдарын жасайды. Сұрақтар арқылы оқушылар сөзжұмбақтың шешуін табады.









    Қара метал Түсті металл







    Тақырыптың басты идеясын жаз: Қара және түсті метал кені пайдалы қазбаларға жатады.

    Темір кені

    Балалар жұмыстарын қорғайды
    Үш шапалақ





























    АКТ





    Сөзжұмбақ















    Маркер, А4 формат





















    Плакат, маркер


    3 минутРефлексия «Рефлексивті нысана» тәсілі Оқушылар сабақ бойынша белсенді қатыстым, қызықты болды, түсінікті болды және жаңа нәрселер білдім деген нысана бөліктеріне бүгінгі сабақта жаңадан не білді, қай тапсырманы орындауға белсене қатысты, қай тапсырманы орындаған қызықты бол туралы стикерлерге жазып жапсырады.

    Плакат, стикерлер


    3 минут Үй тапсырмасы: Кенді пайдалы қазбалар, қара металл кендері, түсті металл кендері оқу. Қазақстан картасынан түсті металл кен орындарын тауып, кестені толтырып келу.





    Бағалау3мин Критерий бойынша өзара бағалайды

    Оқушылар бір-бірін критерий арқылы бағалайды. Критерий бойынша бағалау.

    .


    Формативті бағалау






















































    «№14 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі









    Тақырыбы:



















    Сынып жетекшісі: Файзрахманова А.К.



    2017-2018 оқу жылы
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ