Материалдар / Ашық сабақ Кенесары Қасымұлы 11сынып

Ашық сабақ Кенесары Қасымұлы 11сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
1359
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақстан тарихыМектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
Күні: 10.10.2018жМұғалімнің аты-жөні: Байшева А.У
Сынып: 11 АҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс (1837-1847жж)
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушы:


- Қазақ қоғамы мен Патша үкіметі арасындағы қайшылықтардың салдары не екенін біледі;- Қазақстан аумағындағы көтерілістерге және Сырым Датұлы мен Кенесары билігіне салыстырмалы талдау жасайды;


Оқушылардың көпшілігі :


- Негізігі тарихи шайқастардың болған жерелерін картадан көрсете алады;


Кейбір оқушы:


- Қазақстан аумағындағы отаршылдыққа қарсы ең ірі көтерілістің мақсатын, барысын, негізгі кезеңдерін, тарихи маңызын сипаттайды;
Бағалау критерилеріҚазақстан аумағындағы отаршылдыққа қарсы ең ірі көтерілістің мақсатын, барысын, негізгі кезеңдерін, тарихи маңызын аша алады; Патша үкіметі арасындағы қайшылықтардың салдары екенін көрсетеді;Қазақстан аумағындағы көтерілістерге және Қазақ хандығы мен Кенесары билігіне салыстырмалы талдау жасайды;
Пән аралық байланысГеография пәнімен байланысады
Құндылықтарға баулы«Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып, білімге деген құштарлық,адамгершілікке,ұлтжандылыққа баулу.



Тілдік мақсат
Оқушылар:Не істей алады?


Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):


Батыр, Қолбасшы,Патша


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба


-Кенесары көтерлісінің басталуына не түрткі болғанын білесіңбе;


Тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: (оқулықтан алынған сұрақтар)


Алдыңғы оқу «Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс»
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар
Басы









Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал орнату Үй тапсырмасын сұрау. Kahoot бағдарламасы тесті белгілеп үй тапсырмасын қаншалықты білгенін тексеру.1.Бөкей ордасында болған көтерліс? А)Исатай мен Махамбеттің көтерлісі Б)Жанқожа Нұрмухамедұлы бастаған көтерліс С)Жәңгірдің көтерлісі2.шаруалар көтерлісі қай жылы болды? А)1840-1842ж Б)1837-1847ж С)1836-1838ж3.Исатайдың қаза болған жері? А)Тастөбе Б)Ақбұлақ С)Бұланты өзені4.Ресей үкіметі қай жайылымды жерді тартып алды? А)Еділ мен Жайық Б)тобыл мен Ертіс С)Шу мен Іле5.1836ж Исатайдың туы астына қаншаға жуық ауыл көшіп келді? А)20 ауыл Б)10 ауыл С)30 ауыл6.Реей империясына бірінші болған қосылған? А)Ұлы жүз Б) Кіші жүз С)Орта жүз7) ХІХғ І жартысындағы көтерлісте көтерлісшілерді қолдаған сұлтандар? А)Әбілқайыр, Құралы Б)Жәңгір, Айшуақ С)Досалы, Ералы8) Көтерлістің жеңілу себебі: А) қару жарақтың аздығы Б)сұлтандардың көтерлісті соңына дейін қолдамауы С)орыс әскерлерінің қолының көптігінен.Жауабы: 1А, 2С, 3Б, 4А, 5А, 6Б, 7С. 8Б1.Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбына шығады ) яғни жылдар беріледі сол жылы не болғанын оқушылар айтады, сабақтың тақырыбы ашылады.Кенесары, 1837-1847жж, ірі шайқас, жер мәселесі мына берілген сөздер қандай мағына береді ... Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыз - ? Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісБейнетаспадан көреді (оқу материалын естесақтау мен қайталау,Әртүрлі мазмұндағы ақпаратты, нақты фактілерді білу, түсіну мақсатында)Топқа бөлу: Саясатшы, батыр,қолбасшы сөздерін аударып қоямын соны таңдап әр топ өз орнына отырады.Kahootбағдарламасы

Қазақстан картасы, оқулық, АКТ,кестелер.
ОртасыҚолдану кезеңі











І тапсырма Топпен жұмыс1 топ- Патша өкіметінің Орта жүзде жүргізген реформаларына наразылық,қозғалыстың алғы шарттары. ПОПС әдісіне салу2 топ- Кенесары Қасымұлы-саясатшы-мәмілегер,батыр,ұлт-азаттық қозғалыстың қолбасшысы «Фишбоун» әдісіне салу3 топ –Көтерілістің жеңілу себептері «Фишбоун» әдісіне салуДескриптор
  • Патша өкіметінің Орта жүзде жүргізген реформаларына наразылығын,қозғалыстың алға шарттарын анықтайды
  • Кенесары Қасымұлын сипаттайды,картадан көтеріліс болған жерлерін көрсетеді
  • Көтерілістің жеңілу себептерін анықтайды.
  • ІІ Жұптық тапсырма. Венн диаграммасы Дескриптор:Сырым Датұлы мен Кенесары Қасымұлы көтерлісінің ұқсастықтарымен айырмашылықтарын салыстырып анықтайды3. Жеке тапсырмаДескриптор: Көтерліс болған жылдардағы негізгі тарихи оқиғаларды анықтайды;








    Үлестірме





    Соңы



    Рефлексия(5 минут)

    ( өзін-өзі бағалау)




    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    -жаңа түсініктер мен қорытындылар жасауға итермелейтін сұрақ-жауап түріндегі оқту тәсілі.-оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыру,-мұғалім мен оқушы бірлесіп әрекет ету,-пәнді оқытудан оқушыны оқытуға жылжу.-Топтық бағалау, - өзін-өзі бағалау,- оқушыны мадақтау бойынша, - кері байланыс жасау арқылы бағалау.-мұғалім мен оқушылардың арасындағы кері байланыс.





    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
































    Бағалау
    Аты-жөніҮй тапсырмасыТоптық жұмысВенн диаграммасыЖеке тапсырма


























































    Үй тапсырмасы 1 балл дұрыс жауапқа 1 балл 5-6 балл- 3Топтық жұмысқа үлес қосқан оқушыға 1-5 балл 7-16 балл- 4Венн диаграммасы 5-10 балл 17-20 балл - 5Жеке тапсырма 1 дұрыс жауапқа 1 балл



    Бағалау
    Аты-жөніҮй тапсырмасыТоптық жұмысВенн диаграммасыЖеке тапсырма


























































    Үй тапсырмасы 1 балл дұрыс жауапқа 1 балл 5-6 балл- 3Топтық жұмысқа үлес қосқан оқушыға 1-5 балл 7-16 балл- 4Венн диаграммасы 5-10 балл 17-20 балл - 5Жеке тапсырма 1 дұрыс жауапқа 1 балл











    Бағалау
    Аты-жөніҮй тапсырмасыТоптық жұмысВенн диаграммасыЖеке тапсырма


























































    Үй тапсырмасы 1 балл дұрыс жауапқа 1 балл 5-6 балл- 3Топтық жұмысқа үлес қосқан оқушыға 1-5 балл 7-16 балл- 4Венн диаграммасы 5-10 балл 17-20 балл - 5Жеке тапсырма 1 дұрыс жауапқа 1 балл

    Бағалау
    Аты-жөніҮй тапсырмасыТоптық жұмысВенн диаграммасыЖеке тапсырма


























































    Үй тапсырмасы 1 балл дұрыс жауапқа 1 балл 5-6 балл- 3Топтық жұмысқа үлес қосқан оқушыға 1-5 балл 7-16 балл- 4Венн диаграммасы 5-10 балл 17-20 балл - 5Жеке тапсырма 1 дұрыс жауапқа 1 балл























































































































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ