Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Кенесары Қасымұлы 11сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қазан 2018
1359
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақстан тарихы | Мектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ | |
Күні: 10.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Байшева А.У | |
Сынып: 11 А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс (1837-1847жж) | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушы: | |
- Қазақ қоғамы мен Патша үкіметі арасындағы қайшылықтардың салдары не екенін біледі;- Қазақстан аумағындағы көтерілістерге және Сырым Датұлы мен Кенесары билігіне салыстырмалы талдау жасайды; | ||
Оқушылардың көпшілігі : | ||
- Негізігі тарихи шайқастардың болған жерелерін картадан көрсете алады; | ||
Кейбір оқушы: | ||
- Қазақстан аумағындағы отаршылдыққа қарсы ең ірі көтерілістің мақсатын, барысын, негізгі кезеңдерін, тарихи маңызын сипаттайды; | ||
Бағалау критерилері | Қазақстан аумағындағы отаршылдыққа қарсы ең ірі көтерілістің мақсатын, барысын, негізгі кезеңдерін, тарихи маңызын аша алады; Патша үкіметі арасындағы қайшылықтардың салдары екенін көрсетеді;Қазақстан аумағындағы көтерілістерге және Қазақ хандығы мен Кенесары билігіне салыстырмалы талдау жасайды; | |
Пән аралық байланыс | География пәнімен байланысады | |
Құндылықтарға баулы | «Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып, білімге деген құштарлық,адамгершілікке,ұлтжандылыққа баулу. | |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Не істей алады? | |
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): | ||
Батыр, Қолбасшы,Патша | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба | ||
-Кенесары көтерлісінің басталуына не түрткі болғанын білесіңбе; | ||
Тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: (оқулықтан алынған сұрақтар) | ||
Алдыңғы оқу | «Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт азаттық қозғалыс» | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар |
Басы | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал орнату Үй тапсырмасын сұрау. Kahoot бағдарламасы тесті белгілеп үй тапсырмасын қаншалықты білгенін тексеру.1.Бөкей ордасында болған көтерліс? А)Исатай мен Махамбеттің көтерлісі Б)Жанқожа Нұрмухамедұлы бастаған көтерліс С)Жәңгірдің көтерлісі2.шаруалар көтерлісі қай жылы болды? А)1840-1842ж Б)1837-1847ж С)1836-1838ж3.Исатайдың қаза болған жері? А)Тастөбе Б)Ақбұлақ С)Бұланты өзені4.Ресей үкіметі қай жайылымды жерді тартып алды? А)Еділ мен Жайық Б)тобыл мен Ертіс С)Шу мен Іле5.1836ж Исатайдың туы астына қаншаға жуық ауыл көшіп келді? А)20 ауыл Б)10 ауыл С)30 ауыл6.Реей империясына бірінші болған қосылған? А)Ұлы жүз Б) Кіші жүз С)Орта жүз7) ХІХғ І жартысындағы көтерлісте көтерлісшілерді қолдаған сұлтандар? А)Әбілқайыр, Құралы Б)Жәңгір, Айшуақ С)Досалы, Ералы8) Көтерлістің жеңілу себебі: А) қару жарақтың аздығы Б)сұлтандардың көтерлісті соңына дейін қолдамауы С)орыс әскерлерінің қолының көптігінен.Жауабы: 1А, 2С, 3Б, 4А, 5А, 6Б, 7С. 8Б1.Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбына шығады ) яғни жылдар беріледі сол жылы не болғанын оқушылар айтады, сабақтың тақырыбы ашылады.Кенесары, 1837-1847жж, ірі шайқас, жер мәселесі мына берілген сөздер қандай мағына береді ... Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыз - ? Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісБейнетаспадан көреді (оқу материалын естесақтау мен қайталау,Әртүрлі мазмұндағы ақпаратты, нақты фактілерді білу, түсіну мақсатында)Топқа бөлу: Саясатшы, батыр,қолбасшы сөздерін аударып қоямын соны таңдап әр топ өз орнына отырады. | Kahootбағдарламасы Қазақстан картасы, оқулық, АКТ,кестелер. |
ОртасыҚолдану кезеңі | І тапсырма Топпен жұмыс1 топ- Патша өкіметінің Орта жүзде жүргізген реформаларына наразылық,қозғалыстың алғы шарттары. ПОПС әдісіне салу2 топ- Кенесары Қасымұлы-саясатшы-мәмілегер,батыр,ұлт-азаттық қозғалыстың қолбасшысы «Фишбоун» әдісіне салу3 топ –Көтерілістің жеңілу себептері «Фишбоун» әдісіне салуДескриптор | Үлестірме |
Соңы | Рефлексия(5 минут) ( өзін-өзі бағалау) | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
-жаңа түсініктер мен қорытындылар жасауға итермелейтін сұрақ-жауап түріндегі оқту тәсілі.-оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыру,-мұғалім мен оқушы бірлесіп әрекет ету,-пәнді оқытудан оқушыны оқытуға жылжу. | -Топтық бағалау, - өзін-өзі бағалау,- оқушыны мадақтау бойынша, - кері байланыс жасау арқылы бағалау.-мұғалім мен оқушылардың арасындағы кері байланыс. | |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау |
Бағалау
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | Топтық жұмыс | Венн диаграммасы | Жеке тапсырма |
Бағалау
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | Топтық жұмыс | Венн диаграммасы | Жеке тапсырма |
Бағалау
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | Топтық жұмыс | Венн диаграммасы | Жеке тапсырма |
Бағалау
Аты-жөні | Үй тапсырмасы | Топтық жұмыс | Венн диаграммасы | Жеке тапсырма |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)