Сабақтың тақырыбы : Кеңес
Одағы
Сыныбы:
9
Күні:
Мақсат: Соғыстан кейінгі
жылдардағы КСРО, даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы туралы
оқушылардың білімін толықтыру.
Сабақ
міндеті:
-
оқушыларға тақырыпты өз
бетінше оқып талқылауға, білім алуға
көмектесу;
-
оқушылардың жеке тұлға ретінде
қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға
үйрету;
-
Оқушыларды топтық жұмыс
барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі
мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта
құру.
Қолданатын модульдер
:
-
Оқыту мен окудағы жаңа әдіс-
тәсілдер.
-
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету.
-
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау.
-
Оқыту мен оқу ақпараттық
–коммуникациялық технологиялар (АКТ)
пайдалану
-
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
Табыс
критерийлері:
-
танысады;
-
мәтінмен жұмыс жасай отырып,
тақырыптың маңыздылығын ашады;
- Сыни ойлау қабілеттері
дамиды,
- Топтық жұмыс үрдісіне
байланысты, сөйлеушінің пікірін тыңдап, өз көзқарасын ортаға
салады, терминдермен жұмыс жасайды, баға бере
алады.
Сабақтың түрі: жаңа
сабақ
Әдіс- тәсілдер: Топтық жұмыс,
суретпен жұмыс , АКТ, өзін өзі және өзара бағалау стратегиясы,
«Раундробин», Веер
Ресурстар: үлестірмелі
қағаздар, бағалау парақта, маркер мен А-4
парақшалары.
№
|
Кезеңдер
|
Уақы
ты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
бағалау
|
Күтілетін
нәтиже
|
1
|
Ұйымдас
тыру
|
1
мин
|
Амандасу, түгендеу
«Универсиада алауы»
сергіту сәті.
|
Оқушылар «Алауды»
бір-біріне беру арқылы сәттілік тілейді.
|
|
Оқушылар-ң көңіл күйі
көтеріледі.
|
2
|
Үй тапсырмас.
тексеру
|
5-мин
|
«Шеңбердегі доп»
алгоритімін түсіндіріп, үй тапсырмасын
сұрайды.
|
Оқушылар шеңберлене
отырып бір – біріне кішкене жүректің сұлбасын / сағат тілі бойынша/
жүгіртеді. Жүрек қолына тиген оқушы өткен үй тапсырмасы бойынша бір
сөйлем айтады.
|
Өзің-өзі
бағалау
|
Үй тапсырмасын еске
түсіріп, қайталайды.
|
3
|
Жаңа
сабақ
|
10мин
|
Портреттер арқылы
топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі адамдар бір топтың астына
бірігеді.
Оқушыларға сурет бойынша сұрақтар қойып, берген жауаптарды
жетелей отырып жаңа сабақта не туралы өтетінін
түсіңдіру.
«Бірін- бірі
оқыту» тәсілі. (Мұғалім
ролінде)-«Үйрете отырып, үйренемін» қағидасын жүзеге асыратын
тәсіл. Талқылау құралы мәтін арқылы жаңа материалды топтарға бөліп
беріп сабақты талдау.
|
Оқушылар «Портреттер»арқылы
топтасады.
Мәтіннің
бөлігін INSERT жаңа мәліметті игерудің
интербелсенді тәсілі «Түртіп алу жүйесі» бойынша
оқиды.
Топпен отырып ,талқылау,
игеру, топ мұғалімі өзіне таныс мәтін бөлігін
әңгімелейді.
|
Өзара бағалау
|
Тақырып туралы өз ойын ашық,
толықтырып айтады түсінеді,
салыстырады, есте
сақтайды.
|
4
|
|
25-мин
|
«Раундробин»
әдісі
Социализмнің
бет-бейнесі
1-топ Жылымық (жетістіктері,
кемшіліктері)
2-топ Тоқырау жылдары (дағдарысы,
қақтығыстар)
3-топ Қайта құру
(жетістіктері мен кемшіліктері)
|
Оқушылар парақтарына өз ойлары
мен идеяларын жазып, сол жағындағы көршілеріне парағын ысырады.
Көршілері алдыңғы жолдасының жазғанымен танысып, сол ойларды ары
қарай жалғастырады. Бүкіл үстелді айналып өткен парақ қолына
тигенде, парақ иесі жазғандардың бәрімен танысып шығып, қорытынды
тұжырым жазады.
|
Бағалау
критерийі.
|
Шапшаң орындауға дағды
қалыптасады
|
5
|
қорыту
|
3-
мин
|
«Веер» әдісі. Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсінік және
жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін осы тапсырманы
орындайды.
Сұрақтарға жылдам жауап беру
арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.
|
топтардың бағаларын
талдау, қорытын-
ды бағаны
шығару
|
Сабақта оқушы нені
білді, түсінді,қол-данды соны айтып
шығады.
|
6
|
Үйге
тапсырма
|
1-мин
|
§23 Кеңес Одағы. ТМД-нің құрылуы.
|
Күнделікке
жазу
|
|
|