Материалдар / Ашық сабақ Кеңес одағы 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Кеңес одағы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Соғыстан кейінгі жылдардағы КСРО, даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы туралы оқушылардың білімін толықтыру. Сабақ міндеті: • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу; • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету; • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
497
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы : Кеңес ОдағыСыныбы: 9Күні: Мақсат: Соғыстан кейінгі жылдардағы КСРО, даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы туралы оқушылардың білімін толықтыру.Сабақ міндеті:
  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.
Қолданатын модульдер :
  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
Табыс критерийлері: - танысады;- мәтінмен жұмыс жасай отырып, тақырыптың маңыздылығын ашады;- Сыни ойлау қабілеттері дамиды, - Топтық жұмыс үрдісіне байланысты, сөйлеушінің пікірін тыңдап, өз көзқарасын ортаға салады, терминдермен жұмыс жасайды, баға бере алады.Сабақтың түрі: жаңа сабақӘдіс- тәсілдер: Топтық жұмыс, суретпен жұмыс , АКТ, өзін өзі және өзара бағалау стратегиясы, «Раундробин», ВеерРесурстар: үлестірмелі қағаздар, бағалау парақта, маркер мен А-4 парақшалары.
КезеңдерУақытыМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетібағалауКүтілетін нәтиже
1Ұйымдастыру1 минАмандасу, түгендеу«Универсиада алауы» сергіту сәті.Оқушылар «Алауды» бір-біріне беру арқылы сәттілік тілейді.

Оқушылар-ң көңіл күйі көтеріледі.
2Үй тапсырмас.тексеру5-мин«Шеңбердегі доп» алгоритімін түсіндіріп, үй тапсырмасын сұрайды.Оқушылар шеңберлене отырып бір – біріне кішкене жүректің сұлбасын / сағат тілі бойынша/ жүгіртеді. Жүрек қолына тиген оқушы өткен үй тапсырмасы бойынша бір сөйлем айтады.Өзің-өзі бағалауҮй тапсырмасын еске түсіріп, қайталайды.
3Жаңа сабақ10минПортреттер арқылы топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі адамдар бір топтың астына бірігеді. Оқушыларға сурет бойынша сұрақтар қойып, берген жауаптарды жетелей отырып жаңа сабақта не туралы өтетінін түсіңдіру. «Бірін- бірі оқыту» тәсілі. (Мұғалім ролінде)-«Үйрете отырып, үйренемін» қағидасын жүзеге асыратын тәсіл. Талқылау құралы мәтін арқылы жаңа материалды топтарға бөліп беріп сабақты талдау.Оқушылар «Портреттер»арқылы топтасады. Мәтіннің бөлігін INSERT жаңа мәліметті игерудің интербелсенді тәсілі «Түртіп алу жүйесі» бойынша оқиды.Топпен отырып ,талқылау, игеру, топ мұғалімі өзіне таныс мәтін бөлігін әңгімелейді.











Өзара бағалау

Тақырып туралы өз ойын ашық, толықтырып айтады түсінеді,салыстырады, есте сақтайды.
4

25-мин«Раундробин» әдісіСоциализмнің бет-бейнесі1-топ Жылымық (жетістіктері, кемшіліктері)2-топ Тоқырау жылдары (дағдарысы, қақтығыстар)3-топ Қайта құру (жетістіктері мен кемшіліктері) Оқушылар парақтарына өз ойлары мен идеяларын жазып, сол жағындағы көршілеріне парағын ысырады. Көршілері алдыңғы жолдасының жазғанымен танысып, сол ойларды ары қарай жалғастырады. Бүкіл үстелді айналып өткен парақ қолына тигенде, парақ иесі жазғандардың бәрімен танысып шығып, қорытынды тұжырым жазады.Бағалау критерийі.Шапшаң орындауға дағды қалыптасады
5қорыту 3- мин«Веер» әдісі. Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсінік және жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін осы тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жылдам жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.



топтардың бағаларын талдау, қорытын-ды бағаны шығару Сабақта оқушы нені білді, түсінді,қол-данды соны айтып шығады.
6Үйге тапсырма1-мин §23 Кеңес Одағы. ТМД-нің құрылуы.Күнделікке жазу









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!