Ашық сабақ Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ҚМЖ жасауға көмегі тиеді
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп:


Пән: Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Білім мен ғылымның дамуы

Тарау: XVIII-XX ғасырлардағы Қазақстандағы білім мен ғылымның дамуы

Күні:

Мұғалімнің аты - жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары

Оқу мақсаты

11.4.2.5 -Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін «сауатсыздықты жою», «қызыл отау», «мұғалімдер институты», «мектептегі білім беру», «кәсіби білім беру», «жоғары оқу орындары» ұғымдарын пайдалану;

11.4.2.6 -Қазақстандағы кеңестік білім беру жүйесін реформалауды талдау, жетістіктері мен қайшылықтарын анықтау

Сабақ

мақсаты

  • Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін түсіндіреді

  • Кеңестік білім беру саласында жүзеге асырылған реформаларды талдап, жетістіктері мен қайшылықтарын анықтайды.

Бағалау

критерийлері

  • Тарихи ұғымдар мен түсініктерді қолданып, кеңестік білім беру жүйесінің кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды.

  • Кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформалардың мазмұнын түсіндіреді.

  • Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктерін анықтайды.

  • Кеңестік білім беру жүйесінің қайшылықтарын анықтап, себебін түсіндіреді.

Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық

Құндылықтарды дамыту

патриотизм

өз елі үшін мақтаныш

отансүйгіштік

Пәнаралық байланыстар

география пәні, қазақ әдебиеті, өнер, деректану

АКТ қолдану дағдылары

Оқушылар интернет-ресурстарын пайдаланады, интербелсенді тақта арқылы қорғалым жүргізу.

Алдыңғы меңгерілген білім

XIX - ХХ ғасырдың басында Қазақстандағы оқу орындарының қызметі туралы біледі

Тілдік мақсаттар

1.Пәндік лексика мен терминология:

сауатсыздықты жою, қызыл отау, мұғалімдер институты, мектептегі білім беру, кәсіби білім беру, жоғары оқу орындары

2. Тілдік мақсат

Кеңестік Қазақстанның білімі туралы мәтінмен жұмыс жасайды, кесте толтырады, мәтіннен алынған ақпаратты талдайды (оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдылары).

3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

.... бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады.

Кеңестік білім беру саласының жетістіктері: ... ... ...

Қазақ мектептерінің жабылуына ... түрткі болды.

Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ...

Кеңес ұлтын қалыптастыруды көздеді, оған ... мүдделі болды.

Мектеп пен өмірді байланыстыру үшін ... жүзеге асты.

Кеңестік білім саласында туындаған қайшылықтарға мыналарды - ..... жатқызуға болады.

Сабақ барысы

Сабақтың қезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер


Оқыту ресурстары



Сабақтың бірінші бөлімі

3 мин





























20 мин





















І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру;

Әр түрлі стикерлер бойынша оқушыларды топтарға бөлу.


БСМ Тақырыпқа көшпей тұрып, алғашқы слайд көрсетіліп, келесі сұрақтар қойылады:


  1. Суреттерді не байланыстырады?

  2. Қай уақыт шеңберіне қатысты деп ойлайсыз?

  3. Суреттерден алынған алғашқы ақпарат негізінде қандай қорытынды жасай аласыз?


М Оқушылар тақырыптың сауаттылық, білім беру жүйесі, жоғары оқу орындарымен байланысты екенін болжайды. Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады.


Ж/Ж Мәтінмен жұмыс

Оқушыларға кеңестік Қазақстанның білім беру жүйесі туралы мәтін беріледі. Ақпараттың мазмұнымен танысып шыққан соң, жұптарға бөлініп келесі тапсырмаларды орындайды:

  1. Мәтіннің ішінен тарихи түсінік, ұғымдарды белгілеу

  2. Тарихи түсінік, ұғымдардың мағынасын өзара түсіндіру

  3. Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау

Тапсырманың дескрипторлары:

  • Мәтіннен негізгі ұғымдарды белгілейді;

  • Тарихи терминдер мен түсініктердің мағынасын түсіндіреді;

  • Тарихи ұғымдар мен түсініктерді қолданып, кеңестік білім беру жүйесінің кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды.

Дескрипторлар бойынша жұптар өзара бір-бірін бағалатуға болады.


Ж Жеке жұмыс

Мәтін бойынша оқушылар кесте толтырады. Кестеде кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформаларды уақыты бойынша топтастырып, аталған реформалардың мазмұны туралы жазады.

Уақыты

Реформа

Реформаның мазмұны











Тапсырманың дескрипторлары:

  • Кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформаларды біледі

  • Реформалардың мазмұнын түсіндіреді.

https://e-history.kz/media/scorm/320/384/text/text.htm







1-слайд










https://e-history.kz/kz/publications/view/3634










1-қосымша





























Сабақтың екінші бөлімі



15 мин




























2 мин

Топтық жұмыс. Талдау және талқылау

Оқушылар топпен Кеңестік білім беру саласындағы мәселелер бойынша реформаларды талдап, жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды.

1 – топ. Сауатсыздықты жою мәселесі

2 – топ. Орта және арнаулы кәсіптік мектептердің мәселесі

3 – топ. Жоғары білімнің қалыптасуы

4 – топ. Төл оқулықтар мен оқу құралдары мәселесі


Топтар өз тақырыптары бойынша қорғап болған соң, дескрипторлар арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Дескрипторлары:

  1. Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктерін анықтайды.

  2. Кеңестік білім беру жүйесінің қайшылықтарын анықтап, себебін түсіндіреді.


Интерпретация


Қорытынды:

.... бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады.

Кеңестік білім беру саласының жетістіктері: ... ... ...

Қазақ мектептерінің жабылуына ... түрткі болды.

Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ...

Кеңес ұлтын қалыптастыруды көздеді, оған ... мүдделі болды.

Мектеп пен өмірді байланыстыру үшін ... жүзеге асты.

Кеңестік білім саласында туындаған қайшылықтарға мыналарды - ..... жатқызуға болады.


Рефлексия. «Табыс сатысы» әдісі арқылы оқушылар өзінің алған білімін бағалайды.

  • Мен білемін...........

  • Мен түсінемін.........

  • Мен жасай аламын...........



https://abai.kz/post/102264

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын.

Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні негізінде, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өз ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

Оқушылардың түсінгендігін анықтау үшін келесі сабақта оқушыларға сұрақ қою қажет.

Тәжірибе жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау. Сабақта АКТ қолдану.

Қазақ әдебиеті, география, дүние жүзі тарихы, өнер

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2021
544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі