Күні:25.09.2017ж | Мектеп: Жаңаөзен қаласы № 17 орта мектеп |
5 сынып | Мұғалімнің аты – жөні: Лесбаева Мереке |
Қазақ тілі сабағы | Қатысқандар:22 | Қатыспағандар:1 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2-бөлім: 5 тақырып «Киім – мінез айнасы5 Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау5 Ж3 Сюжетті суреттердің /фотосуреттердің/ желісі бойынша әңгіме құрастыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы орындай алады:суреттер арқылы тірек сөздерді тауып, әңгіме құрастыра аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: сурет мазмұнына сай әңгіме құрастыра аладыКейбір оқушылар орындай алады:әңгіме жазу барысында сурет мазмұнына қоса өз пікірін білдіре алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: сөйлемдерді дұрыс құрай алады, сөйлемдер арасындағы лексикалық байланысты сақтай алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальтоДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Шаш үлгісі, киім киюі, Талқылауға арналған тіркестер:Киім киюдің әдебі қандай?Киім таңдаудағы ерекшелік неде?Киім таңдауда түске мән беру керек пе?Стиль түрлерін ата.Не себепті ...... деп ойлайсыз?Адам киім таңдауда неге мән беру керек?Киім адамның ішкі және сыртқы дүниесімен байланысты ма?ишара:
|
Алдыңғы оқу: | білімі бар |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттуғы түрлері | Ресурстар |
Басы 3 мин | Шаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне тілек білдіру«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу
|
Қағаз қиындылары
|
Ортасы 3 мин
5 мин
5 мин
7 мин
5 мин | БолжауЖеке жұмысСуретте не көріп тұрмыз?Қандай түсті киім киген?Киім өзіне жарасып тұрма?Қай мезгілде киетін киім?Жарасымды киім киетін адамды кім дейміз?І тапсырма. Суреттен 5 тірек сөзді тауып, әңгіме құрастырып жазу.Бағалау:бас бармақІІ тапсырма: «Ой қозғау» «Адам көркі шүберек» дегенді қалай түсінесіңдер?Бағалау:бас бармақ ІІІ тапсырма. Киім киюдің ерекшелігі неде?/постер қорғау/1 топ: Киім таңдауда неге мән берген жөн?2 топ: Киімге қатысты тыйым сөздер3 топ:Ұлттық киім қандай мағына береді?Бағалау:бас бармақ Сергіту сәті
ІV тапсырма. Тірек сызбаБағалау:Vтапсырма. Ой түйіндеуКөрнекіліктерді қолдана отырып, (әртүрлі стильдегі киімдер) оқушылар қай киімді таңдайтынын, қандай әшекей бұйымдарды, аксессуарларды қолдануға болатындығын айтып, ой бөліседі.
|
Сурет
сурет
флипчартмаркерлер
https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Кесте
Сурет қиындылары |
Соңы | Кері байланыс
| Өзін-өзі бағалау әдісі |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма берілді | Басбармақ, өзін-өзі бағалау ағашы | Бейнелеу, |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сейкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды,өйткені тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме жазуды үйренді. Қабілеті бар оқушылар өз пікірлерін білдіріп отырды. Жақсы өтті, өйткені, оқушылар қолдау көрсету арқылы тапсырмаларды орындады. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізбедім. |
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Постер қорғау2: Ой түйіндеуҚандай екі нәрсе немесе тапсырманы сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1: Галерея ұйымдастыру2: Киім стилдеріне қатысты видео көрсетілген жағдайдаОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Жекелеген оқушыларға тапсырма 2:
|