Материалдар / Ашық сабақ "Киім мінез айнасы" 5-сынып

Ашық сабақ "Киім мінез айнасы" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім мазмұнын жаңарту бойынша оқыған жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:25.09.2017жМектеп: Жаңаөзен қаласы № 17 орта мектеп
5 сыныпМұғалімнің аты – жөні: Лесбаева Мереке
Қазақ тілі сабағыҚатысқандар:22Қатыспағандар:1
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары2-бөлім: 5 тақырып «Киім – мінез айнасы5 Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау5 Ж3 Сюжетті суреттердің /фотосуреттердің/ желісі бойынша әңгіме құрастыру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы орындай алады:суреттер арқылы тірек сөздерді тауып, әңгіме құрастыра аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: сурет мазмұнына сай әңгіме құрастыра аладыКейбір оқушылар орындай алады:әңгіме жазу барысында сурет мазмұнына қоса өз пікірін білдіре алады.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: сөйлемдерді дұрыс құрай алады, сөйлемдер арасындағы лексикалық байланысты сақтай алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальтоДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Шаш үлгісі, киім киюі, Талқылауға арналған тіркестер:
  • Киім киюдің әдебі қандай?
  • Киім таңдаудағы ерекшелік неде?
  • Киім таңдауда түске мән беру керек пе?
  • Стиль түрлерін ата.
  • Не себепті ...... деп ойлайсыз?
  • Адам киім таңдауда неге мән беру керек?
  • Киім адамның ішкі және сыртқы дүниесімен байланысты ма?
  • ишара:

    Алдыңғы оқу: білімі бар
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттуғы түрлеріРесурстар
    Басы 3 минШаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне тілек білдіру«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу



















    Қағаз қиындылары







    Ортасы 3 мин





























    5 мин

    5 мин



    7 мин









    5 мин
    БолжауЖеке жұмыс
  • Суретте не көріп тұрмыз?
  • Қандай түсті киім киген?
  • Киім өзіне жарасып тұрма?
  • Қай мезгілде киетін киім?
  • Жарасымды киім киетін адамды кім дейміз?
  • І тапсырма. Суреттен 5 тірек сөзді тауып, әңгіме құрастырып жазу.Бағалау:бас бармақІІ тапсырма: «Ой қозғау» «Адам көркі шүберек» дегенді қалай түсінесіңдер?Бағалау:бас бармақ ІІІ тапсырма. Киім киюдің ерекшелігі неде?/постер қорғау/1 топ: Киім таңдауда неге мән берген жөн?2 топ: Киімге қатысты тыйым сөздер3 топ:Ұлттық киім қандай мағына береді?Бағалау:бас бармақ Сергіту сәті

    ІV тапсырма. Тірек сызбаБағалау:Vтапсырма. Ой түйіндеуКөрнекіліктерді қолдана отырып, (әртүрлі стильдегі киімдер) оқушылар қай киімді таңдайтынын, қандай әшекей бұйымдарды, аксессуарларды қолдануға болатындығын айтып, ой бөліседі.



    Сурет





























    сурет









    флипчартмаркерлер



    https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU






  • Кесте



















    Сурет қиындылары
    Соңы Кері байланыс

    Өзін-өзі бағалау әдісі
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма берілдіБасбармақ, өзін-өзі бағалау ағашыБейнелеу,
    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сейкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды,өйткені тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме жазуды үйренді. Қабілеті бар оқушылар өз пікірлерін білдіріп отырды. Жақсы өтті, өйткені, оқушылар қолдау көрсету арқылы тапсырмаларды орындады. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізбедім.
    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Постер қорғау2: Ой түйіндеуҚандай екі нәрсе немесе тапсырманы сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1: Галерея ұйымдастыру2: Киім стилдеріне қатысты видео көрсетілген жағдайдаОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Жекелеген оқушыларға тапсырма 2:





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ