Тыңдалым
алдындағы тапсырма
Бағалау
критерийі:
1-тапсырма. Аудиомәтінді мұқият
тыңда
Дескриптор:
-мәтінді мұқият
тыңдайды
Жұмыс
формасы: жеке
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма
Бағалау
критерийі:
2-тапсырма. І нұсқада отырған оқушылар ІІ
нұсқада отырған оқушыларға мәтіннен түсінгенін баяндайды, ІІ
нұсқадағы оқушылар толықтырулар айтады, тыңдалған мәтінді 1
сөйлеммен қорытады
Дескриптор:
-мәтінді мұқият
тыңдайды;
-бір-біріне
түсіндіреді, толықтырады;
-қорытынды
жасайды
Жұмыс
формасы: жеке-жұптық
Қ/Б «Көңілді
сандармен» оқушы өзін-өзі бағалайды («5», «4»,
«3»)
3-тапсырма. «Қазақтың ұлттық киімдері»
тақырыбындағы мәтінді мұқият оқып шық.Қарындашпен өзің үшін маңызды
деген мәліметтерді түртіп ал («Түртіп
алу» стратегиясы) Топтасып,
тапсырмаларды орында.
Бағалау
критерийі:
-мәтінмен мұқият
танысады;
-өзіне қажетті
мәліметті анықтайды;
-сұрақ құрастырып,
топта белсенділік танытады;
-мақал-мәтелдер мен
тұрақты тіркестерді орынды
қолданады.
Топтарға
тапсырма:
І
топқа: мәтін мазмұны бойынша кестені
толтыр
Мәтін
атауы
|
тақырыбы
|
идеясы
|
автордың көздеген
аудиториясы
|
|
|
|
|
ІІ
топқа: мәтін мазмұны бойынша «Блум
сұрақтарының түймедағынан» өздерің таңдаған бір сұрақ
жаз.
ІІІ
топқа: берілген мақал-мәтелдер мен
тұрақты тіркестерді оқып шығып, мәтіннің мазмұнына сай келетін және
мәтіннің тақырыбын ашатын мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді
таңда.
ІҮ
топқа: берілген теңеу сөздер мен
эпитеттерді оқып шығып, мәтіннің мазмұнына сай келетінін және
мәтіннің тақырыбын ашатынын
таңда.
Дескриптор:
-тапсырмаларды
орындайды;
-топта белсенділік
танытады;
-Идеяларымен
бөліседі
Қ/Б «Сиқырлы
фигуралар» әдісімен топтар бір-бірін
бағалайды.
«ББҮ» кестесіне
оралу Не
білдік?
|