Материалдар / Ашық сабақ "Киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер. "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер. "

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер. ": Оқушыларды киім үлгілеу ден жиынтықтың таңдалған элементіндегі басылымның түстер үйлесімін үйрету, жаңа түстер үйлесімімен әртараптай отырып, қандай түстер бір-бірімен үйлесетінін талдап, киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер жұмыстарын жүргізуді үйрету..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2021
608
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тігін өндірісі, кәсіптік білім беру және педагогика» пәндік әдістемелік комиссиясының отырысында қаралып, мақұлданды.

Хаттама № _____ « _____»_____ 20 ___ ж.

ПӘК төрайымы: __________ Ж.Ержигитова


«Бекітемін»

Директордық оқу-ісі

жөніндегі орынбасары

_____________Д. Кубенов

10 сабақ жоспары


Сабақ типі:

тәжірибелік


Cабақ тақырыбы: Киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер.

1

Жалпы мәліметтер:

1.1

Күні, мерзімі:

29.04.21




1.2

Тобы:

Тг-18-3




1.3

Оқытушының

аты-жөні:

Кауынбаева З.

2

Сабақ мақсаты мен міндеттері

2.1

Сабақ мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды киім үлгілеу ден жиынтықтың таңдалған элементіндегі басылымның түстер үйлесімін үйрету, жаңа түстер үйлесімімен әртараптай отырып, қандай түстер бір-бірімен үйлесетінін талдап, киімдегі түстік қатынастар. Хроматикалық және хроматикалық емес түстер жұмыстарын жүргізуді үйрету..

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, білімдерін іс-жүзінде жүргізуге ықпал ету, сарамандық жұмыспен іс-әрекеттерін қалыптастыру, эстетикалық талғамдарын дамыту;

Тәрбиелік: Еңбек мәдениетіне, іскерлікке, ұқыптылыққа, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу, тиянақтылық деңгейін көрсетуге баулу, кәсіптік бағдар беру;



2.2

Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі:

  1. Киімде түстер үйлесуы: түрлі-түсті дөңгелек, үйлестіруге арналған парақ.

2.Түсті дөңгелектерді біріктіру схемаларын үйрену.

3. Хроматикалық түстер және ахроматикалық түстерді ажырата білу.



3


Сабақты жабдықтау

3.1

Оқу –әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:

1. Г.В. «Кескіндемедегі арнайы терминдер сөздігі».
2. I. Itten «Түстер өнері». - М .: Д.Аронов, 2004 ж.

3. Үлкен психологиялық энциклопедия

4. «Жарнама және баспа: анықтамалық сөздіктің тәжірибесі». - М.: Гелла баспа. Стефанов С.И., 2004.
5. «Киімнің терминологиялық сөздігі». Орленко Л.В., 1996 ж.




3.2

Техникалық оқыту құралдар

Әлемде орын алып жатқан пандемияға байланысты оқу просеці қашықтықтан оқыту формасына көшірілді сол себепті слайдтар,бейне сабақ https://college.snation.kz порталына жүктеу арқылы өтілуде және ашық сабақтар ZOOM бағдарламасы арқылы өтіледі.

4

Сабақтың барысы мен мазмұны:


Сабақтың кезеңдері

Мазмұны

Қолданылатын көрнекіліктер және ТОҚ

Уақыты

4.1

Ұйымдастыру кезеңі


4.2

Сабақта оқушыларға берілетін білімнің өзектілігі, оқу процесіне оқушының қызығушылығын тудыру. ZOOM бағдарламасы арқылы оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, оқушылар зейінін сабаққа аудару.

2 мин.

4.3

Тақтада немесе компьютерде тәжірибелік жұмыстарды орындау және жағдаяттарды шешуді көрсету.

  1. Киімде түстер үйлесуы: түрлі-түсті дөңгелек, үйлестіруге арналған парақтардың құрылуы.

  1. Түсті дөңгелек бастапқыда жас суретшілерге арналған. Онда 3 негізгі түстерді - қызыл, сары және көк түстерді араластыру нәтижесінде қандай реңктер алынатындығы айқын көрсетілген.

Бүгінгі күні онлайн-түсті дөңгелек көлеңкелердің қайсысы бір-бірімен үйлесетінін анықтауға мүмкіндік береді, ал қандай комбинациядан бас тарту керек. Осылайша, қыз қызықты жиынтықтарды таңдап, жарқын және стильді көрінеді. Сізге тек түсті дөңгелекті қалай қолдануға болатынын және қандай комбинациялар бар екенін анықтау керек.

Түсті дөңгелектерді біріктіру схемалары

  1. Хроматикалық түстер және ахроматикалық түстер.

  Хроматикалық түстер - (ағылшынша хроматикалық түстер - түрлі-түсті түстер)
- спектрдің барлық түстері, яғни ақ, қара және барлық сұр реңктерден басқа түстер шеңберінің барлық түстері. Түстер теориясына сәйкес хроматикалық түстер түстердің барлық үш негізгі сипаттамаларына ие: қанықтылық, жеңілдік және реңк.

Ахроматикалық түстер - ( ағылш. Achromatic - түссіз)
спектрлі емес түстер: қара, ақ және барлық сұр реңктер. Ахроматикалық түстердің бір ғана сипаттамасы бар - ол жеңілдігі, олар қанықтылық пен түс реңктерінен айырылады, яғни олар бір-бірінен тек қағида бойынша ерекшеленеді: ашық-күңгірт.




Слайд, бейне сабақ.

10 мин.

4.4

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаудағы оқушылардың өз бетінше атқаратын жұмыстары

  1. Кім жылдам ойыны.

Бұл жерде оқушылар түстерді араластыру нәтижесінде айтылған түстер үйлесімділігін шығарады

2.Оқушыларға шығармашылық тапсырма

1.Біз өмірдегі түстерді қалай көреміз?

Әлемнің физикалық тұжырымдамасы бойынша гүлдер табиғатта болмайды. Оларды заттардың белгілі бір ұзындықтағы электромагниттік толқындарды шығару, сіңіру немесе шағылыстыру қабілеті алмастырады.

Тірі организмдердің көру органдарының сенсорлық рецепторлары бұл толқындарды қабылдап, мида түс сезімін қалыптастырады, бұл белгілі бір тітіркендіргішке туа біткен немесе жүре пайда болған қатынасқа сәйкес келеді және түс бейнесін қалыптастырады, сонымен қатар мінез-құлық, және ересек адамда осы Сезімнің атауы (сөздік белгі).

Адамның көзі электромагниттік сәулеленудің бүкіл спектрінің (380 - 780 нм) оптикалық диапазонының көрінетін бөлігінің толқындарын ғана қабылдай алады, мұнда төменгі шекара кемпірқосақтың күлгін түсіне сәйкес келеді, ал жоғарғы шегі қызыл.

2. Түстің шығу тарихы

Түр-түстердің шығу төркіні жайлы мәселеге байланысты ғалымдар тарапынан әр түрлі көзқарастар айтылып, қилы-қилы болжамдар жасалған еді. Ғалымдардың кейбіреуі түр-түстерді қытай сөзінен алынған десе, кейбіреуі монғолдан кірген кірме сөз, кейбіреуі өзіміздің түркінің төл сөзі деген пікірді білдірген еді.  Ғалымдар түр-түс атауларын адамның тану әрекетімен, мәдениетімен, сол халықтың өзімен байланыста қарап, түр-түстану деген бір саланың негізін қалап, тың зерттеулер жүргізіп жатыр. Әр халықтың ғасырлар бойы қалыптасқан сарқылмас қазынасы болып табылатын өзіндік тарихы, мәдениеті, салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы бар. Міне, осы мәдениетті, тарихты, дәстүрді түр мен түссіз елестету мүмкін емес. Мысалы, тарихтан белгілі Көк түрік, Ақ Орда, Көк Орда, бала алғаш жүргенде аяғына ала жіп байлау – бәрі түр-түспен байланыстыболып табылады. Тіпті, тұрмысқа жаңа шыққан қыз баланың ата-анасына орамал тігіп, өз мұңын, жағдайын, қуанышын, шат көңілін,  жіптің түр-түсімен жеткізіп отырған. “Егер орамал қызыл жіппен кестеленсе, оның әке-шешесі бұл хабарға өте қатты қуанып, барған жеріне риза болған. Өйткені қызыл жіп қуанышты, шат көңілді, бейбіт өмірді білдіреді де, ал сары жіп – керісінше, уайым-қайғының белгісі болғандықтан, қыздың әке-шешесін сағынып жүргендігін білдірген”.

Күлгін түс туралы не білесіздер

Тағы бір ежелгі бояу күлгін болды. Тирия күлгіні қызыл ұлулардан алынып, оларды сумен ұсақтады. Алынған қоспамен мата сіңдіріліп, көшеде кептірілді, мағынасында – бөлмеде емес. Осыдан кейін ғана материал күлгін түске ие болды. Бұл өте үлкен жұмыс болды, өйткені бір грамм бояу үшін көп немесе аз – 10 мың нәзік тіршілік иелері қажет болды. Бірақ Венецияда жергілікті пурпураның шикізаты кейбір кептірілген қателер болды (Венециандық күлгін аз бағаланған болса да). Тоқыма бояғыштарының әлемдік тарихына шолуды жалғастыруға болады, бірақ "бұл сөз, ал ертегі... ертегі алда болады", содан кейін жақсырақ тоқтап, русичті бояу үшін не қолданылғаны туралы сұраққа көшейік. Олар өсімдіктер әлемінің бұл үшін ұсынатын мүмкіндіктері туралы өте жақсы білетіні белгілі болды және осы мүмкіндіктерді ескере отырып, әртүрлі түстерге ие болды.

Түстердің мағынасы

Түстердің мағынасы психология саласындағы зерттеулер және оны маркетингте қолдану арқылы танымал болды. Кейбір жиі қолданылатын түстермен байланысты кейбір мағыналар:

  • Қызыл: құмарлық, зорлық-зомбылық, от, азғыру, күш, белсенді.

  • Сары: үйлесімділік, даналық, ептілік, жарқын.

  • Көк: тұрақтылық, сенімділік, еркектік, парасаттылық.

  • Апельсин - бақыт, ынта, шығармашылық, сәттілік.

  • Жасыл: табиғат, өсу, құнарлылық, ақша, ашық ауа.

  • Күлгін - қуатты, өршіл, жұмбақ, ізеттілік, бай.

  • Қызғылт: әйелдік, романс, кінәсіздік, жастық.

  • Қара: күш, салтанат, күшті эмоциялар, білім, талғампаз.

2.Спектор арқылы коллекциялар салу.

Оқушылар берілген тапсырма бойынша кемінде 3 эскиздің суретін салып көрсетуі тиіс.

Сұрақ-жауап.

Слайд.


10 мин.

4.5

Оқушылардың білімін бағалау және хабарлау:

3 мин.

5

Сабақ бойынша рефлексия




Слайд, ватсап желісі арқылы


2мин.

6

Үй тапсырмасы

https://college.snation.kz/kz/shy/control/assigned-homeworks салынған тапсырмаларды орындау.

Хроматикалық  және ахроматикалық түстерді қолданып киімге дизайн сурет салу.

3 мин



Оқытушы:______________________ З. Кауынбаева. Әдіскер:______________________К.Текебаева.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!