Материалдар / Ашық сабақ "Киімдер" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Киімдер" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жэне оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
1012
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. БӨЛІМ: ӨЗІМ ТУРАЛЫ 6-САБАҚ





Тақырыбы: Киімдер

Мектебі:






Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

1-сынып

Сабаққа қатысқан

оқушылар саны

Сабаққа қатыспаған

оқушылар саны

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқу мақсаты

1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жэне оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).

1.1.3.1.Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.

1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.2.6.1.Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды/ ұнамайды) жасау.

Сабақ мақсаты:


Барлық оқушылар:

Киімдерді атай алады және олардың түсін айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Киімдерді түсімен ажырата алады, сұрақ қоюды біледі, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.

Кейбір оқушылар:

Басқа да киім атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезендері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)









Сабақтың ортасы

(6-40 минут)













































Сабақтың соңы

41-45 минут






(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақтың мақсатымен таныстыру.









(МК, ¥) Оқулықтағы 1 -тапсырма бойынша оқушылар киім атауларымен танысады. Сурет бойынша киім атауларын (көйлек, шалбар, жейде, күрте, етік, бәтеңке) тыңдайды, хормен жэне жеке-жеке қайталайды.

Мүғалім алдын ала киімдерге байланысты карточкалар дайындай алады. Оқушыларға бір-бір карточкадан таратады. Әр оқушы өзінің қолындағы киім түрін атайды.

(МК, ¥) 2-тапсырмада оқушылар түстерді қайталайды. Суреті бойынша көйлектердің түсін атайды. «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларға қызгылт, қызгылт сары, көгілдір, күлгін түстерін үйретеді.

(МК, ¥) 3-тапсырмада оқушылар өздеріне қандай түсті киім ұнайтындарын айта алуды үйренеді. Орындаған кезде оқушылар шығармашылық түрде жұмыс істейді. Мұғалім оқушыларға ақ қағаз таратады. Оқушылар оған өз қалауы бойынша бір киімнің суретін салады, оны өзі таңдаған түске бояй- ды. Содан кейін тапсырмада берілген үлгі бойынша айтады.

(Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жүмыс істейді. Берілген үлгі бойынша екі бала сөйлеседі. Ол үшін мұғалім үстелдің үстіне киімнің суреті бар карточкаларды қояды (суретін төмен қаратып кою керек). Бірінші оқушы бір карточканы таңдайды, екінші оқушыдан оның не екенін және қандай екенін (түсін) сұрайды.

(МК, ¥) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі.

Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.





(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

















Оқулық





Аудиодиск:

1.6.1.;

1.6.4.

Киімдерге арналған карточкалар.

Қағаз,

қарындаштар.

































1 жұмыс дәптері





Қосымша тапсырма:

1.6.
















Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданы

1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!