Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: « Таным»
Оқу іс-әрекеті: « Математика»
Тақырыбы: «Кім болам?»
Мақсаты: Көлемі мен ұзындығы жағынан бір-біріне,қарама-қарсы екі затты салыстыру. Үлкен-кіші, ұзын-қысқа сезім қозғалыс түйсіктері арқылы балалардың зейінін дамытуды жалғастыру. Геометриялық фигуралармен таныстыруды жалғастыру, шеңбер, үшбұрыш.
|
Қимыл-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғаушы |
Балалар келген ұстаздармен амандасайық. Сәлеметсіздерме?! Здраствуйте?! Good moring! Шаттық шеңберді орындайық. Күннің көзі ашылсын. Көкке шуақ шашылсын, Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал қанекей бәріміз Сәлем дейік үлкенге. |
Келген ұстаздармен 3 тілде сәлемдесті. Шаттық шеңберді орындады. |
|
Ұйымдастырушы – ізденуші |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде ауа-райында қандай өзгерістер болады? Жарайсыңдар. Тәуелсіз жаңа заманда Сұраныс көп маманға Нағыз маман пайдалы Мемлекет қоғам адамға-дей келе балалардың назарын бейне таспаға аудару. Бұл бейне таспада Дәрігер,Мұғалім, Дүкенші, Шаштаразшы мамандық иелерімен таныстыру олар туралы толық мәлеметтер беру. Балалар сіздер өскенде қандай мамандық иесі болғыларың келеді? Сіздер жұмбақ жасырайын жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдерме? 1. Үрлесең жеп-жеңіл. Елпілдеп жетеді, Ұшырсаң көк теңбіл Бұлтқада жетеді. 2. Ұрып қалсаң кері атып, Оралады өзіңе Көрсе досың бері атып Қайттып барар өзіңе 3. Жұқа тақтай бөлшегі. Ұзындықтың өлшемі. 4. Әшейінде жекесің, Қарап қалсаң екеусің. Жарайсыңдар. Балалар қараңыздаршы айнаның пішіні шаршы екен. Біздің тобымызда шаршы, төртбұрышқа ұқсас қандай заттар бар екен? Төртбұрыш пішінін біздер жие кездестіреміз. Мысалы: теледидар, үй қабырғасы, дәптер, айна ,кітап т.б менің қолымда екі төрт бұрыш пішіні бар. Бірі үлкен, бірі кіші қай қолымдағы шаршы пішіні үлкен? Оның түсі қандай? Сол қолымдағы шаршы қандай пішінде, түсі қандай? мына пішінді біз шеңбер дейміз. Шеңберге не ұқсайды? Мынау лента түсі қандай? Қай қолымдағы лента ұзын қайсысы қысқа? Өте жақсы балалар енді бәріміз шаршы пішінін бастырып сызу арқылы ақ қағаз бетіне із қалдырайық. Жарайсыңдар тапсырманы жақсы орындадыңдар. Сергіту сәті. 1.2.3.4-жиналайық бәріміз 1.2.3.4-секірейік бәріміз 1.2.3.4-отырамыз бәріміз Жарайсыңдар! Қане «Пішіндерді ажырат» ойынын ойнайық. Өте жақсы орныдарыңа отыра қойыңдар. |
-қыс - күн суытады, қар жауады. -Аяна дәрігер, Медина мұғалім, Нұрислам дүкенші, Кәусар шаштаразшы -иә -шар -доп -сызғыш -айна -терезе, тақта -оң қызыл -кішкентай -доп, дөңгелек,шар -оң қолыңызда қысқа -сол қолыңызда ұзын Ақ қағаз бетіне бастырып шаршы пішінін сыза білді. Сергіту сәтін орындады. Ойынға жақсы көңіл-күймен қатысты. |
|
Рефлексифті – қозғаушы |
Балалар бүгінгі сабақ сіздерге ұнадыма? Ер жеткен соң өзгелер құрметтейтін, ел мақтан тұтатын маман иесі болыңдар деп әдемі тілегімді білдіргім келеді. Балалрға жұлдызшалар үлестіріліп берді. Келген ұстаздармен қоштасайық. Сау болыңыздар! До свидания! Good bye! |
-иә -балалар өз мадақтауларына риза болды. Сау болыңыздар! До свидания! Good bye! |
Күтілетін нәтиже
Біледі: Үлкен-кіші, ұзын-қысқа
Игерді: шеңбер, үшбұрыш, шаршы
Меңгерді : Геометриялық фигураларды, үлкен-кіші, ұзын-қысқа
Бекітемін____________
КМҚК «Балдәурен»ясли бақшасының
Әдісері: Утебаева.Қ.Б


ІІ-кіші «Балдырған»тобы
Өткізген тәрбиеші: Қуанбаева.Г.Қ

2017жыл.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Кім болам?"
Ашық сабақ "Кім болам?"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: « Таным»
Оқу іс-әрекеті: « Математика»
Тақырыбы: «Кім болам?»
Мақсаты: Көлемі мен ұзындығы жағынан бір-біріне,қарама-қарсы екі затты салыстыру. Үлкен-кіші, ұзын-қысқа сезім қозғалыс түйсіктері арқылы балалардың зейінін дамытуды жалғастыру. Геометриялық фигуралармен таныстыруды жалғастыру, шеңбер, үшбұрыш.
|
Қимыл-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғаушы |
Балалар келген ұстаздармен амандасайық. Сәлеметсіздерме?! Здраствуйте?! Good moring! Шаттық шеңберді орындайық. Күннің көзі ашылсын. Көкке шуақ шашылсын, Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал қанекей бәріміз Сәлем дейік үлкенге. |
Келген ұстаздармен 3 тілде сәлемдесті. Шаттық шеңберді орындады. |
|
Ұйымдастырушы – ізденуші |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде ауа-райында қандай өзгерістер болады? Жарайсыңдар. Тәуелсіз жаңа заманда Сұраныс көп маманға Нағыз маман пайдалы Мемлекет қоғам адамға-дей келе балалардың назарын бейне таспаға аудару. Бұл бейне таспада Дәрігер,Мұғалім, Дүкенші, Шаштаразшы мамандық иелерімен таныстыру олар туралы толық мәлеметтер беру. Балалар сіздер өскенде қандай мамандық иесі болғыларың келеді? Сіздер жұмбақ жасырайын жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдерме? 1. Үрлесең жеп-жеңіл. Елпілдеп жетеді, Ұшырсаң көк теңбіл Бұлтқада жетеді. 2. Ұрып қалсаң кері атып, Оралады өзіңе Көрсе досың бері атып Қайттып барар өзіңе 3. Жұқа тақтай бөлшегі. Ұзындықтың өлшемі. 4. Әшейінде жекесің, Қарап қалсаң екеусің. Жарайсыңдар. Балалар қараңыздаршы айнаның пішіні шаршы екен. Біздің тобымызда шаршы, төртбұрышқа ұқсас қандай заттар бар екен? Төртбұрыш пішінін біздер жие кездестіреміз. Мысалы: теледидар, үй қабырғасы, дәптер, айна ,кітап т.б менің қолымда екі төрт бұрыш пішіні бар. Бірі үлкен, бірі кіші қай қолымдағы шаршы пішіні үлкен? Оның түсі қандай? Сол қолымдағы шаршы қандай пішінде, түсі қандай? мына пішінді біз шеңбер дейміз. Шеңберге не ұқсайды? Мынау лента түсі қандай? Қай қолымдағы лента ұзын қайсысы қысқа? Өте жақсы балалар енді бәріміз шаршы пішінін бастырып сызу арқылы ақ қағаз бетіне із қалдырайық. Жарайсыңдар тапсырманы жақсы орындадыңдар. Сергіту сәті. 1.2.3.4-жиналайық бәріміз 1.2.3.4-секірейік бәріміз 1.2.3.4-отырамыз бәріміз Жарайсыңдар! Қане «Пішіндерді ажырат» ойынын ойнайық. Өте жақсы орныдарыңа отыра қойыңдар. |
-қыс - күн суытады, қар жауады. -Аяна дәрігер, Медина мұғалім, Нұрислам дүкенші, Кәусар шаштаразшы -иә -шар -доп -сызғыш -айна -терезе, тақта -оң қызыл -кішкентай -доп, дөңгелек,шар -оң қолыңызда қысқа -сол қолыңызда ұзын Ақ қағаз бетіне бастырып шаршы пішінін сыза білді. Сергіту сәтін орындады. Ойынға жақсы көңіл-күймен қатысты. |
|
Рефлексифті – қозғаушы |
Балалар бүгінгі сабақ сіздерге ұнадыма? Ер жеткен соң өзгелер құрметтейтін, ел мақтан тұтатын маман иесі болыңдар деп әдемі тілегімді білдіргім келеді. Балалрға жұлдызшалар үлестіріліп берді. Келген ұстаздармен қоштасайық. Сау болыңыздар! До свидания! Good bye! |
-иә -балалар өз мадақтауларына риза болды. Сау болыңыздар! До свидания! Good bye! |
Күтілетін нәтиже
Біледі: Үлкен-кіші, ұзын-қысқа
Игерді: шеңбер, үшбұрыш, шаршы
Меңгерді : Геометриялық фигураларды, үлкен-кіші, ұзын-қысқа
Бекітемін____________
КМҚК «Балдәурен»ясли бақшасының
Әдісері: Утебаева.Қ.Б


ІІ-кіші «Балдырған»тобы
Өткізген тәрбиеші: Қуанбаева.Г.Қ

2017жыл.
шағым қалдыра аласыз













