Материалдар / Ашық сабақ "Кіріктірілген шеберлік сабағы"

Ашық сабақ "Кіріктірілген шеберлік сабағы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Таулар.таулардың пайда болуы және биіктігіне қарай бөлінуі туралы сабақ барысында түсіндіріледі. Сабақ ағылшын тілімен байланысты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
694
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кіріктірілгеншеберлік сабақ жоспары
Сынып: 6 Күні: 04.12.2015ж Бекітемін:
Пәні:география ағылшын тілі Пән мұғалімі: Маханов РусланЖалғасбайұлы Пән мұғалімі:  Сагадинова Майра Калелкановна Сабақ 25
Сабақтың тақырыбы Таулар. Таулардың биіктігінеқарай жіктелуі. Таулардың пайда болуы.  
Сілтеме Сабақ жоспары, географияоқулығы  
Жалпы мақсаты Құрлық таулары туралыбілуүсіну,олар жайлы толық мағлұмат алу. Географиялық терминдерді ағылшынтілінде үйретіп, қолдануын дамыту.  
Күтілетін нәтиже Дүние жүзітаулары жайлы толық мағлұмат аладылардың пайда болуын біледі. Өзгеніңпікірін тыңдауға үйренеді.      
Негізгі идеялар Таулардың қандай болатынынажырата біледі,оқып үйренеді.  
Қажетті құрал жабдықтар Карта, атластикер, постер,тау туралы әндер  
Тапсырмалар 1.Топтық жұмыс 2.Жеке жұмыс 3.Дәптермен жұмыс  
Қосымша тапсырмалар АКТ ны пайдалану  
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті
3 мин                      6 мин                           12мин                                         7мин                           2мин     12 мин                               3 мин       IҰйымдастыру    кезеңі Оқушылармен амандасу Ағылшын тілі мұғалімі:   Сыныпоқушыларына жағымды ахуал туғызу.4 топқа бөлу. 1.mountain range 2.highland 3.mountainsite 4.valley       Үй тапсырмасын сұрау Миға шабуыл «Конверт сұрақ» Топтар өтілгентақырып төңірегінде үш сұрақтан топпен құрастырып топтарға береді. 1.Жанартаудегеніміз не ? 2. Жанартадыңтүрлерін ата?   3. Лава дегеніміз нел қалайпайда болады?.   4. Кратер мен көмейдіңайырмашылығы неде?   5.Сөнген жанартау мен сөнбегенжанартауды қалай ажыратамыз?   6.Гейзер дегеніміз не?       1.Балалар!  Бүгін бізде ерекше сабақ. Сабақтыңтақырыбын жазбаймыз  оны өздеріңсабақтың соңында ашасыңдар. Сабақты өзге ғаламшарлықтармен радиобайланыссеанысы арқылы бастаймыз. Олар Ровшар ғаламшарынан ұшып келді. Олардыңғарыштық кемесі миллиондаған жарық жылдарды өткерді. Олар біздің қонағымыз.Оларда сендер сияқты ағылшынша сөйлей алады екенондықтан олар бізге жергеапатсыз қонуын сұрайды. Біздің мақсатымыз оларға қону орнын ұсынуымыз керек. (Сұраққа жауап) Балалар өзгеғаламшарлықтар « жота» деген сөзді білмейді екен. Әркім өздерінің дұрыснұсқасын жазып түсіндіреді. Ғаламшарлықтарға қайда қонуға болмайтынынескертейік. Балалардың жауабы тау.Өзге ғаламшарлықтарға «тау» дегендітүсіндірейік. 2.Екі таудыңайырмашылығын көрсету үшін суретін салғызуалалардан сұрау. (бірі-үлкен,кіші)   Ағылшын тілі мұғалімі: Өзге ғаламшарлықтар 1000м биіктіктен жергеқонуға дайындық үстінде. 50.с.е. жерайналасында биіктік бағытын сақтап қозғалады. Жарты шарлар картасынақараңдаршы. Ғарыш кемесі жер айналасында толық айналым жасай алады ма? Неліктен сендерсұраққа жауап бере алмайсыңдар. Себебі таудың биіктігін білмейсіңдерартаныңтөменгі жағына қараңдар. 1000м-денжоғары жер көлемі қай түспен берілген. (қоңыр, ) Соныменөзгеғаламшарлық ғарыш кемесі 50.с.е. жер айналасында толық айналым жасайалады ма? ( жоқ себебі Кордильер тау жүйесі кедергі жасайды) Қандайбиіктік  таулар бар. Сергіту сәті. Тау аттарынабайланысты кім әндер біледі? Ән: Тарбағатайтаулары II  Топтықжұмыс тапсырмалары Балалар бізгеқуанышты хабар келді. Өзге ғаламшарлықтар біздің жерімізге сәтті қонды. Бірақтағы бір көмек керек. Ғарыш кемесін жөндеуге руда керек екен. Ол руданы Оралтауынан алуға болады. Енді балалар жоспар бойынша Орал тауының географиялықорналасуын анықтауымыз керек? 1.Қай материктеоналасқан, қай бөлігінде. 2.Биіктігі 3.Бағыты менұзындығы 4.Қандайпараллельдер мен меридианда орналасқан. 5.Қандайобьектілермен шектеседі. Балалар ендісабақтың тақырыбын жазуға тура келді. Кімде қалай ойлайды? Формативтібағалау. «Өзін-өзі жәнетоптағы мүшелерді бағалау»   Рефлексия,кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.     1. Мұғалімсабақты қорытындылайды. 2.Үйгетап-ма: Таулар 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ