Ашық сабақ "Кішілерге қамқормын" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Кішілерге қамқормын" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: №28 Ақбай жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Д.Каргабаева

Сынып: 2 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Менің отбасым және достарым

23

сабақтың тақырыбы

Кішілерге қамқормын

Мәтін:Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры

Мәтін: Мәжит Сейфуллин.Қолғанат

Сабақтың оқыту мақсаттары

2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, сурет бойынша ертегіні бөліктерге бөледі.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, жоспар құрады, әңгімелейді.

Кейбір оқушылар: ертегіден көңіліне түйгенін қағазқа түсіреді.

Өткен сабақтардан алған білім

Мәпелейсің мені, анам.

Құндылық

Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі ,сурет, ән.

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетеді.

Тәрбиелік мәні

Кішілерге қамқорлық жасауға баулу.

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Қызығушылықты ояту:

«Шаттық шеңбері»

Шаттық шеңберге тұру.

Көк аспанда Күн күлсін,

Бірге күлсін бүлдіршін.

Көк аспанда Күн күлсін,

Жерге ұдайы нұр құйсын.

Көк аспанда күн күлсін,

Ұл қолында ту жүрсін.

Қыз қолын гүл жүрсін.

Көк аспанда Күн күлсін,

Бірге жүрсін бүлдіршін.

Күннің суреті, тудың суреті

3 минут

Топтарға бөлу.

1-топ: сары кәмпиттер. «Күн»

2-топ: қызыл кәмпиттер. «Ай»

3-топ: жасыл кәмпиттер. «Жұлдыз»


Кәмпиттер

Сабақтың ортасы

30-35 минут

Мағыналы ажырату


Білу. «Ой қозғау»

«Бесік жырын» әнімен айт.

Бесік жыры

Әлди, әлди, ақ бөпем,

Ақ бесікке жат, бөпем.

Жылама, бөпем, жылама,

Жілік шағып берейін.

Байқұтанның құйрығын

Жіпке тағып берейін.



Тақырыпты болжау.

Бесік жыры кімдерге, қашан айтылады? Ал сендер айтасыңдар ма ? Кімге айтасың ?

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.

Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы.

Мәжит Сейфуллин. Қолғанат

Есіңе сақта!

Әңгімені жазған Мәжит Сейфуллин – көрнекті ақын әрі жазушы Сәкен Сейфуллиннің інісі.


Жұптық жұмыс.

  1. Мәтінді басқаша тағы қалай атауға болады?

  2. Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспарлап көріңдер.

Жетістік критерийі: мәтінді бөліктерге бөле алады, жоспар құрастыра алады, әңгімелеп бере алады.

Бағалау.ЖК бойынша бағалау.


Топтық жұмыс.

Үлкендерден «қолғанатым менің!» деген мақтау сөз еститіндей 3 түрлі оқиға ойластырыңдар. Әңгімелеңдер.

Бағалау.Бас бармақ көрсету арқылы бір-бірін бағалайды.


Ой толғаныс.

Жеке жұмыс.

Мәтіндегі оқиғаға сүйеніп, бала Сәкенді сипатта. Бала Сәкеннен қандай үлгі алдың? Өзің кішілерге қалай көмектесіп жүрсің?

Оқулық. Суреттер

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс. Ауызша

Рефлексия. Сұраққа жауап бер. Мен қандаймын?



Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз ?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Саралау

1-тапсырмада тапсырма арқылы саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар өлеңді оқуға қосымша уақыт беруге болады.

3-тапсырмада

Тапсырма арқылы саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Кейбір оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқуда екпіннің дұрыс қойылуын, дауыс ырғағын көрсету қажет болады. Дайындалуға қосымша уақыт беріледі. Мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі.

4-тапсырмада

Тапсырма бойынша саралау жүргізіледі, әрүрлі нәтиже күтіледі. Кейбір оқушылар сөз тіркестерін жазуы мүмкін. Қабілеті төмен оқушыларға сөздер мен сөз тіркестері ұсынылады. Кейбір сөздердің жазылуына мұғалім қолдау көрсетеді.

Бағалау

«Жұлдызша» әдісі

«Жарайсыңдар!», «Өте жақсы»,«Керемет!» өздерімен мадақтау арқылы бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

«Бір-бірін бағалау»әдісі

Дескриптор


  • Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды.

  • Шығарма мазмұны бойынша бағалау сұрақтарын қояды;

  • Орфографиялық, пуктуациялық қателерді табады;

  • Сөйлемдерді қатесіз, сауатты жазады.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топпен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережесін сақтау

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты ):

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым ?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2019
3085
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі