Оқулықпен жұмыс «
Ертегі» Оқулықта берілген Олас
Сүлейменовтың «Ертегі » өлеңімен танысады. Тізбектеп
оқиды.
Сөздікпен
жұмыс
Күзге
қалу- үлгірімінің нашарлауына
байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін қайта емтихан
тапсыру.
Меймаза – мазасыз,
тынышсыз
Жас кейіпкер қандай
бала?
«ПОПС» формуласы
арқылы жеке жұмыс
Бірінші
сөйлем: «Менің ойымша, ...
»
Екінші
сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ...
»
Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын ... »
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай
қорытындыға келдім... »
Бағалау
критерийі:
Өз пікірін айта
алды
Мәтіннің мазмұны мен идеясын
ашады.
Қалыптастырушы
бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы
жүргізіледі.
Топтық
жұмыс
«Түртіп ал!»
әдісі.
«Кітапханада қандай кітаптардың болғанын
қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс
І топқа
Ертегі кітаптар-неге?
ІІ топқа
Әдеби кітаптар-неге?
ІІІ топ
Ғылыми кітаптар-неге?
Дескриптор:
-
Тақырыпты толықтырады. Негізгі
идеясын ашады.
-
Кітап оқуға құмарлық жайында
ортаға сала отырып,постермен жұмыс
жасайды.
-
Кітап оқудың пайдасы
аңықталады.
Қалыптастырушы
бағалау “ басбармақ” тәсілі арқылы
жүргізіледі.
«Екі
шындық, бір өтірік» әдісі. (Тақырыпқа байланысты оқушылар екі шын
мәлімет айтады, және бір жалған мәлімет береді. Топ мүшелері жалған
мәліметті аңықтайды.)
Жеке жұмыс
«SMS» әдісі
Тақырыбы ортақ ,мақсат
бір."
Кітап-асыл қазына "
-
ЭССЕ жазу 2-3
сөйлеммен
-
Өлең
құрастыру
-
Тест
құрастыру.
Дескриптор:
1. Тақырып бойынша оз ойын
жазады.
2. Мәтінге байланысты қорытынды
жасайды.
3. Мәтіннің негізгі идеясын
ашады.
Қалыптастырушы
бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы
жүргізіледі.
|