Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Кітап- білім бұлағы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
СЫНЫП: 5 Сабақ 75-76 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы:
|
Кітап- білім бұлағы |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
. |
||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру. Лексикалық тақырып аясында болымды және болымсыз етістіктер меңгереді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: оптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Жетістік критерий- лері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпарат береді, сыныптастарымен тілдеседі. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы кітапхананы, өзі оқитын кітаптарды сипаттайды. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы Сөйлесімге келеді. Дана сөз, дүние жинамайды, шағын, қызықты мәліметтер, ақпарат, табасың, таппайсың, бөле, ұқыпты ұстау, рұқсатымен. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Ең басты байлық |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
|
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны 3-топ: «Жарқын өмір» вагоны «Қызыл гүлім-ай» би билету. |
|||||
Жаңа білім 10 минут
|
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 1. Біздің елімізде бірде - бір бала мектептен
тыс қалмайды. Жалпыға бірдей білім беру туралы мемлекеттік маңызы
бар «Білім туралы» заң
қабылданған. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут
|
2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады. 3. Тілдік бағдар. Болымды және болымсыз етістіктер меңгертеді. 4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады. В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орында- тады. Г) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 8-тап- сырманы орындатады.
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді. Айтылым. Жазылым. Етістіктерді табады, түбірін, қосымшаларын анықтайды. Болымды және болымсыз етістіктер меңгереді. Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен болымды, болымсыз етістіктерді табады, қарамен жазылған етістіктердің түбірі мен қосымшасын анықтайды. Жазылым. Үш нұсқаның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады. Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі сұрақ қойып айтады. Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша «Қос жазба» күнделігін толты- рады. Тілдесім. Диалог құрады |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Қазіргі қазақ қоғамының
алдында жас ұрпақты кітапқа, оның ішінде қазақ тілінде жазылған
кітапқа баулу.
**Кітап оқымай ми толмайды,
көз көрмей, көңіл тыңбайды. |
Кестені толтыру |
|||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |