Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    СЫНЫП: 5

    Сабақ 75-76

    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Кітап- білім бұлағы

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    .

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру. Лексикалық тақырып аясында болымды және болымсыз етістіктер меңгереді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    оптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады. 

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Жетістік критерий- лері:

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпарат береді, сыныптастарымен тілдеседі.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы кітапхананы, өзі оқитын кітаптарды сипаттайды.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы Сөйлесімге келеді.

    Дана сөз, дүние жинамайды, шағын, қызықты мәліметтер, ақпарат, табасың, таппайсың, бөле, ұқыпты ұстау, рұқсатымен.

    Тілдік құзіреттілік

    Ең басты байлық

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу


    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

    Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

    1-топ:

    «Бақыт» вагоны

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» вагоны

    3-топ:

    «Жарқын өмір» вагоны

    «Қызыл гүлім-ай» би билету.

    Жаңа білім

    10 минут










    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    1. Біздің елімізде бірде - бір бала мектептен тыс қалмайды. Жалпыға бірдей білім беру туралы мемлекеттік маңызы бар «Білім туралы» заң қабылданған.
    2. Алғашқы кітап басып шығару ісі қолмен атқарылған. Адамдар кітап болатын, әріп теретін машиналар ойлап тапты. Қазіргі кезде кітап болып шығару ісі жолға қойылған.
    3. Елімізде кітап шығаруға, оны безендіруге көп көңіл бөлінеді. Оған қыруар қаржы жұмсалады. Қазіргі кезде барлық мектеп оқушыларына оқулықтар тегін берілуде.
    4. Оқулықты бүктеп, жыртып бүлдіруге болмайды. Өйткені, әр кітап – Отан байлығы, аға - апаларымыз бен әже - аталарымыздың маңдай тері.











    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    10 минут












    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады.

    3. Тілдік бағдар. Болымды және болымсыз етістіктер меңгертеді.

    4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

    Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орында- тады.

    Г) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 8-тап- сырманы орындатады.



    Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

    Айтылым. Жазылым. Етістіктерді табады, түбірін, қосымшаларын анықтайды.

    Болымды және болымсыз етістіктер меңгереді.

    Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен болымды, болымсыз етістіктерді табады, қарамен жазылған етістіктердің түбірі мен қосымшасын анықтайды.

    Жазылым. Үш нұсқаның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады.

    Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі сұрақ қойып айтады.

    Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша «Қос жазба» күнделігін толты- рады.

    Тілдесім. Диалог құрады

    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


    Сергіту сәті

    2 минут

    «Қыдырып қайтайық!»

    би билеу


    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут



    Қазіргі қазақ қоғамының алдында жас ұрпақты кітапқа, оның ішінде қазақ тілінде жазылған кітапқа баулу. 
    2 сәуір – “Халықаралық балалар кітаптарының күні” ,ал 23-сәуір-”Дүниежүзілік кітап күні”болып табылады.
                        Мақал-мәтелдер
    1.Оқу  - білім азығы,
    Білім – ырыс қазығы.
    Білім басы - бейнет, соңы - зейнет.
    2.Кітап білім бұлағы-білім өмір шырағы
    3.Кітап-ақыл ойдың айдыны
    4.Кітапсыз үй-терезесіз бөлме
    5.Кітап жинай берген мұрат емес,оқыған мұрат
    6.Көп жасаған білмейді,көп оқыған  біледі
    7. Өнер - ағып жатқан бұлақ,
    Ілім - жанып тұрған шырақ.
    8.Кітап - алтын қазына.
    9.Кітап-ғылым - тілсіз мұғалім.
                                      
                             Кітап туралы ой-толғаныстар

    **Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды.
    **Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын аңғармаған көптеген пікірлерді табасың.
    **Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!
    **Кітаптан әнуар нәрсе таппадым, жылынасың я суынасың да, қуанасың да, мұңаясың да, сүйтіп өзіңді әлемнің бір бөлшегіндей сезінесің.
    **Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің.
    **Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында.
    **Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді.
    **Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған кітабыңның берері аз. Кітап сараң, кім-көрінгенге сыр-сипатын бере бермейді.


    Кестені толтыру

    Бағалау



    5 минут





















    Кері байланыс

    3 минут

    «Білім қоржыны» кері байланыс

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді



    • айтылым барысында тірек сөздерді орынды қолданады.

    Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.




    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ищанова Сауле Сериковна
    26 Сәуір 2019
    3321
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Кітап- білім бұлағы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Кітап- білім бұлағы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мамандарға керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    СЫНЫП: 5

    Сабақ 75-76

    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Кітап- білім бұлағы

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    .

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру. Лексикалық тақырып аясында болымды және болымсыз етістіктер меңгереді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    оптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады. 

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Жетістік критерий- лері:

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпарат береді, сыныптастарымен тілдеседі.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы кітапхананы, өзі оқитын кітаптарды сипаттайды.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы Сөйлесімге келеді.

    Дана сөз, дүние жинамайды, шағын, қызықты мәліметтер, ақпарат, табасың, таппайсың, бөле, ұқыпты ұстау, рұқсатымен.

    Тілдік құзіреттілік

    Ең басты байлық

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу


    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

    Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

    1-топ:

    «Бақыт» вагоны

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» вагоны

    3-топ:

    «Жарқын өмір» вагоны

    «Қызыл гүлім-ай» би билету.

    Жаңа білім

    10 минут










    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    1. Біздің елімізде бірде - бір бала мектептен тыс қалмайды. Жалпыға бірдей білім беру туралы мемлекеттік маңызы бар «Білім туралы» заң қабылданған.
    2. Алғашқы кітап басып шығару ісі қолмен атқарылған. Адамдар кітап болатын, әріп теретін машиналар ойлап тапты. Қазіргі кезде кітап болып шығару ісі жолға қойылған.
    3. Елімізде кітап шығаруға, оны безендіруге көп көңіл бөлінеді. Оған қыруар қаржы жұмсалады. Қазіргі кезде барлық мектеп оқушыларына оқулықтар тегін берілуде.
    4. Оқулықты бүктеп, жыртып бүлдіруге болмайды. Өйткені, әр кітап – Отан байлығы, аға - апаларымыз бен әже - аталарымыздың маңдай тері.











    Оқулық,

    мәтіндер.

    Ортасы

    10 минут












    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады.

    3. Тілдік бағдар. Болымды және болымсыз етістіктер меңгертеді.

    4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

    Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орында- тады.

    Г) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 8-тап- сырманы орындатады.



    Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

    Айтылым. Жазылым. Етістіктерді табады, түбірін, қосымшаларын анықтайды.

    Болымды және болымсыз етістіктер меңгереді.

    Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен болымды, болымсыз етістіктерді табады, қарамен жазылған етістіктердің түбірі мен қосымшасын анықтайды.

    Жазылым. Үш нұсқаның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады.

    Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі сұрақ қойып айтады.

    Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша «Қос жазба» күнделігін толты- рады.

    Тілдесім. Диалог құрады

    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


    Сергіту сәті

    2 минут

    «Қыдырып қайтайық!»

    би билеу


    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут



    Қазіргі қазақ қоғамының алдында жас ұрпақты кітапқа, оның ішінде қазақ тілінде жазылған кітапқа баулу. 
    2 сәуір – “Халықаралық балалар кітаптарының күні” ,ал 23-сәуір-”Дүниежүзілік кітап күні”болып табылады.
                        Мақал-мәтелдер
    1.Оқу  - білім азығы,
    Білім – ырыс қазығы.
    Білім басы - бейнет, соңы - зейнет.
    2.Кітап білім бұлағы-білім өмір шырағы
    3.Кітап-ақыл ойдың айдыны
    4.Кітапсыз үй-терезесіз бөлме
    5.Кітап жинай берген мұрат емес,оқыған мұрат
    6.Көп жасаған білмейді,көп оқыған  біледі
    7. Өнер - ағып жатқан бұлақ,
    Ілім - жанып тұрған шырақ.
    8.Кітап - алтын қазына.
    9.Кітап-ғылым - тілсіз мұғалім.
                                      
                             Кітап туралы ой-толғаныстар

    **Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды.
    **Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын аңғармаған көптеген пікірлерді табасың.
    **Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!
    **Кітаптан әнуар нәрсе таппадым, жылынасың я суынасың да, қуанасың да, мұңаясың да, сүйтіп өзіңді әлемнің бір бөлшегіндей сезінесің.
    **Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің.
    **Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында.
    **Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді.
    **Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған кітабыңның берері аз. Кітап сараң, кім-көрінгенге сыр-сипатын бере бермейді.


    Кестені толтыру

    Бағалау



    5 минут





















    Кері байланыс

    3 минут

    «Білім қоржыны» кері байланыс

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді



    • айтылым барысында тірек сөздерді орынды қолданады.

    Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.




    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    26.04.2019
    3321
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ищанова Сауле Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации