|
ТАҚЫРЫБЫ: Жыл мезгілдері. К дыбысы |
Мектеп/МҰ: |
Е.Айшуақұлы |
|
|
мен əрпі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Саны: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
|
Кубаева Багдат |
|
|
СЫНЫП-ТОП: |
МАД |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
|
|
саны: |
саны: |
|
|
|
|
|
|
ҰОҚ-ның |
0.1.1.1. Сөздегі дауысты, |
дауыссыз дыбыстарды |
ажыратып, дұрыс |
|
оқытылу |
дыбыстау. |
|
|
|
мақсаттары |
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу |
||
|
|
ретін анықтау. |
|
|
|
|
0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы сұрақтарға жауап беріп, |
||
|
|
əңгіме құрастыру. |
|
|
|
|
0.3.3.1. Жазу жолына к əрпінің элементтерін жазу. |
||

Күтілетін
н
əтиже Барлық тəрбиеленушілер:
Сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп шағын əңгіме құрастырады.
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.
К дыбысы – дауыссыз дыбыс, к дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі к дыбысының орнын ажыратады.
К əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады.
Көпшілік тəрбиеленушілер:

Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады.
К дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы к дыбысының орнын ажыратады.
Жазу жолына əріп элеменін жазады.
Кейбір тəрбиеленушілер:

Суреттен к əрпі бар заттардың атауын атайды. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. К дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.
К əрпін бейнелейді.
Тілдік мақсат Тəрбиеленушілер:

Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Сөйлемдегі сөздер санын ажыратып, буынға бөледі.
Негізгі терминдермен сөз тіркестері:
Кілем,күшік,көбелек

Өткен ҰОҚ-дан
алған білім Сөздерге дыбыстық талдау жасатып,
Сөздерді буынға бөлу,сөздер қай дыбыстан басталып тұр.дыбыстар қандай түстермен белгіленіп тұр.
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
Сабақ барысы
|
Жоспарланған |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
уақыт |
|
|
|
І. Дұрыс əсерлі |
Шаттық шеңбері Қыс келді Жел тұрды у-у-у-у-у |
|
|
көңіл күй орнату. |
Ағаштар қозғалды |
|
|
|
Боран соқты гу –гу-гу Қар жауды сырт-сырт |
|
|
0–2мин. |
|
|
|
|
Шеңберде тұрып оқушылармен «кім жылдам»ойыны ойналады.Өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады. |
доп |
|
|
1.сауат ашу оқу іс-әрекетінде нелермен танысамыз? |
|
|
II. Өмірлік |
2.Дыбыс дегеніміз не? |
|
|
3.Дыбыс нешеге бөлінеді? |
|
|
|
тəжірибені |
4.Әріп дегеніміз не? |
|
|
маңыздандыру. |
5.А дыбысынан келетін қандай сөз білесің? |
|
|
Мақсатты болжам 3-4мин. |
6.Сара деген сөзде С дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? |
|
|
|
7.А дыбысы дауысты ма,дауыссыз ба? 8.Т дыбысы ше? 9.Дауысты дыбыс қандай түспен белгіленеді? 10.Ал дауыссыз дыбыс қандай түспен белгіленеді? Оқушыларды топтарға бөлу. 1-топ.«әріп»тобы 2-топ«сөз»тобы 3-топ.«сөйлем»тобы |
|
|
|
|
|
|
ҰОҚ-ның ортасы |
|
|
|
III. Тақырып |
|
Слайд,проектор |
|
бойынша жұмыс |
1-тапсырма. Балалар сурет бойынша əр |
|
|
6 – 27мин. |
маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр |
|
|
|
|
|
|
|
маусымдағы табиғат құбылыстарын, еңбек түрін, |
|
|
|
балалардың ойындары туралы өз ойларын |
|
|
|
білдіреді. |
|
|
|
2-тапсырма. Слайдтан қыс мезгіліне сәйкес келетін суреттерді табу.
|
|
|
|
|
|
|
|
1. К дыбысын ауада жазып көрсету. 2. даптерлеріне әріпті жазып шығу. «сиқырлы әліппе»бейне көрсетілімін көрсету. 3-тапсырма. 3 топқа ортақ : құрамында к дыбысы кездесетін тағы қандай сөздерді білеміз? 4-тапсырма.«Сәйкестендіру» Ү
Ш
Теңізде,мұхитта
жүретін көлік түрі |
слайд |
|
|
|
|
|
|
1-топ 2-топ 3-топ |
|
|
|
|
|
|
|
Кілем кеме кесе |
|
|
|
|
|
|
|
Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып,орындайды.
1-топ 2-топ 3-топ
кі лем кеме кесе Сергіту сәті. « Көңілді күн»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-топ 2-топ 3-топ |
|
|
|
Кілем кеме кесе |
|
1. Сөздеріне дыбыстық талдау жасау. Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып, орындайды. 2. Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрату 1-топ 2-топ 3-топ
кі лем кеме кесе Сергіту сәті. « Көңілді күн |
|
|
5-тапсырма.3 топ үш түрлі затты пайдаланып, К әрпінің бейнесін салып көрсету. 1-топ.макароннан 2-топ.сіріңкеден 3-топ.түрлі-түсті магниттен |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
6-тапсырма.Буындарды оқу. |
|
||
|
|
Ке ек кек ке-се |
|
||
|
|
Кі екі кір кі-сі Лек тек рек те-рек Шек ше-ке кеш ке-ше Кеш-ке еш-кі ше-лек 3 топқа ортақ: 7-тапсырма.«Жүйрік ой» ойыны.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. |
|
||
|
|
|
Əліппе-дəптер. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия. Педагог балалардың |
|
||
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия .28-30 Мин. |
белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру арқылы анықтайды. |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия .28-30 Мин. |
Рефлексия. Педагог балалардың |
. |
||
|
|
белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру арқылы анықтайды. |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Кк дыбысы мен әрпі"
Ашық сабақ "Кк дыбысы мен әрпі"
|
ТАҚЫРЫБЫ: Жыл мезгілдері. К дыбысы |
Мектеп/МҰ: |
Е.Айшуақұлы |
|
|
мен əрпі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Саны: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
|
Кубаева Багдат |
|
|
СЫНЫП-ТОП: |
МАД |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
|
|
саны: |
саны: |
|
|
|
|
|
|
ҰОҚ-ның |
0.1.1.1. Сөздегі дауысты, |
дауыссыз дыбыстарды |
ажыратып, дұрыс |
|
оқытылу |
дыбыстау. |
|
|
|
мақсаттары |
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу |
||
|
|
ретін анықтау. |
|
|
|
|
0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы сұрақтарға жауап беріп, |
||
|
|
əңгіме құрастыру. |
|
|
|
|
0.3.3.1. Жазу жолына к əрпінің элементтерін жазу. |
||

Күтілетін
н
əтиже Барлық тəрбиеленушілер:
Сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп шағын əңгіме құрастырады.
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.
К дыбысы – дауыссыз дыбыс, к дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.
Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі к дыбысының орнын ажыратады.
К əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады.
Көпшілік тəрбиеленушілер:

Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады.
К дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы к дыбысының орнын ажыратады.
Жазу жолына əріп элеменін жазады.
Кейбір тəрбиеленушілер:

Суреттен к əрпі бар заттардың атауын атайды. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. К дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.
К əрпін бейнелейді.
Тілдік мақсат Тəрбиеленушілер:

Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Сөйлемдегі сөздер санын ажыратып, буынға бөледі.
Негізгі терминдермен сөз тіркестері:
Кілем,күшік,көбелек

Өткен ҰОҚ-дан
алған білім Сөздерге дыбыстық талдау жасатып,
Сөздерді буынға бөлу,сөздер қай дыбыстан басталып тұр.дыбыстар қандай түстермен белгіленіп тұр.
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
Сабақ барысы
|
Жоспарланған |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
уақыт |
|
|
|
І. Дұрыс əсерлі |
Шаттық шеңбері Қыс келді Жел тұрды у-у-у-у-у |
|
|
көңіл күй орнату. |
Ағаштар қозғалды |
|
|
|
Боран соқты гу –гу-гу Қар жауды сырт-сырт |
|
|
0–2мин. |
|
|
|
|
Шеңберде тұрып оқушылармен «кім жылдам»ойыны ойналады.Өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады. |
доп |
|
|
1.сауат ашу оқу іс-әрекетінде нелермен танысамыз? |
|
|
II. Өмірлік |
2.Дыбыс дегеніміз не? |
|
|
3.Дыбыс нешеге бөлінеді? |
|
|
|
тəжірибені |
4.Әріп дегеніміз не? |
|
|
маңыздандыру. |
5.А дыбысынан келетін қандай сөз білесің? |
|
|
Мақсатты болжам 3-4мин. |
6.Сара деген сөзде С дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? |
|
|
|
7.А дыбысы дауысты ма,дауыссыз ба? 8.Т дыбысы ше? 9.Дауысты дыбыс қандай түспен белгіленеді? 10.Ал дауыссыз дыбыс қандай түспен белгіленеді? Оқушыларды топтарға бөлу. 1-топ.«әріп»тобы 2-топ«сөз»тобы 3-топ.«сөйлем»тобы |
|
|
|
|
|
|
ҰОҚ-ның ортасы |
|
|
|
III. Тақырып |
|
Слайд,проектор |
|
бойынша жұмыс |
1-тапсырма. Балалар сурет бойынша əр |
|
|
6 – 27мин. |
маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр |
|
|
|
|
|
|
|
маусымдағы табиғат құбылыстарын, еңбек түрін, |
|
|
|
балалардың ойындары туралы өз ойларын |
|
|
|
білдіреді. |
|
|
|
2-тапсырма. Слайдтан қыс мезгіліне сәйкес келетін суреттерді табу.
|
|
|
|
|
|
|
|
1. К дыбысын ауада жазып көрсету. 2. даптерлеріне әріпті жазып шығу. «сиқырлы әліппе»бейне көрсетілімін көрсету. 3-тапсырма. 3 топқа ортақ : құрамында к дыбысы кездесетін тағы қандай сөздерді білеміз? 4-тапсырма.«Сәйкестендіру» Ү
Ш
Теңізде,мұхитта
жүретін көлік түрі |
слайд |
|
|
|
|
|
|
1-топ 2-топ 3-топ |
|
|
|
|
|
|
|
Кілем кеме кесе |
|
|
|
|
|
|
|
Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып,орындайды.
1-топ 2-топ 3-топ
кі лем кеме кесе Сергіту сәті. « Көңілді күн»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-топ 2-топ 3-топ |
|
|
|
Кілем кеме кесе |
|
1. Сөздеріне дыбыстық талдау жасау. Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып, орындайды. 2. Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрату 1-топ 2-топ 3-топ
кі лем кеме кесе Сергіту сәті. « Көңілді күн |
|
|
5-тапсырма.3 топ үш түрлі затты пайдаланып, К әрпінің бейнесін салып көрсету. 1-топ.макароннан 2-топ.сіріңкеден 3-топ.түрлі-түсті магниттен |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
6-тапсырма.Буындарды оқу. |
|
||
|
|
Ке ек кек ке-се |
|
||
|
|
Кі екі кір кі-сі Лек тек рек те-рек Шек ше-ке кеш ке-ше Кеш-ке еш-кі ше-лек 3 топқа ортақ: 7-тапсырма.«Жүйрік ой» ойыны.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. |
|
||
|
|
|
Əліппе-дəптер. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия. Педагог балалардың |
|
||
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия .28-30 Мин. |
белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру арқылы анықтайды. |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия .28-30 Мин. |
Рефлексия. Педагог балалардың |
. |
||
|
|
белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру арқылы анықтайды. |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















