Материалдар / Ашық сабақ "Кк дыбысы мен әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Кк дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
дайындық сынып оқушыларына арналған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Жыл мезгілдері. К дыбысы

Мектеп/МҰ:

Е.Айшуақұлы

мен əрпі








Саны:


Педагогтің аты-жөні:



Кубаева Багдат


СЫНЫП-ТОП:

МАД

Қатысқандар

Қатыспағандар



саны:

саны:





ҰОҚ-ның

0.1.1.1. Сөздегі дауысты,

дауыссыз дыбыстарды

ажыратып, дұрыс

оқытылу

дыбыстау.



мақсаттары

0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу


ретін анықтау.




0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы сұрақтарға жауап беріп,


əңгіме құрастыру.




0.3.3.1. Жазу жолына к əрпінің элементтерін жазу.

DrawObject1 DrawObject2

Күтілетін

нDrawObject3 əтиже Барлық тəрбиеленушілер:


Сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп шағын əңгіме құрастырады.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады.


К дыбысы дауыссыз дыбыс, к дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі к дыбысының орнын ажыратады.

К əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады.


Көпшілік тəрбиеленушілер:

DrawObject4

Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады.


К дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы к дыбысының орнын ажыратады.

Жазу жолына əріп элеменін жазады.


Кейбір тəрбиеленушілер:

DrawObject5

Суреттен к əрпі бар заттардың атауын атайды. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. К дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады.

К əрпін бейнелейді.


Тілдік мақсат Тəрбиеленушілер:

DrawObject6

Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Сөйлемдегі сөздер санын ажыратып, буынға бөледі.


Негізгі терминдермен сөз тіркестері:


Кілем,күшік,көбелек

DrawObject7




DrawObject8 DrawObject9 DrawObject10 DrawObject11 DrawObject12 DrawObject13

Өткен ҰОҚ-дан

алған білім Сөздерге дыбыстық талдау жасатып,

Сөздерді буынға бөлу,сөздер қай дыбыстан басталып тұр.дыбыстар қандай түстермен белгіленіп тұр.








Сабақ барысы


Жоспарланған

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

уақыт



І. Дұрыс əсерлі

Шаттық шеңбері

Қыс келді

Жел тұрды у-у-у-у-у


көңіл күй орнату.

Ағаштар қозғалды



Боран соқты гу –гу-гу

Қар жауды сырт-сырт


0–2мин.




Шеңберде тұрып оқушылармен «кім жылдам»ойыны ойналады.Өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады.

доп


1.сауат ашу оқу іс-әрекетінде нелермен танысамыз?


II. Өмірлік

2.Дыбыс дегеніміз не?


3.Дыбыс нешеге бөлінеді?


тəжірибені

4.Әріп дегеніміз не?


маңыздандыру.

5.А дыбысынан келетін қандай сөз білесің?


Мақсатты болжам

3-4мин.

6.Сара деген сөзде С дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?



7.А дыбысы дауысты ма,дауыссыз ба?

8.Т дыбысы ше?

9.Дауысты дыбыс қандай түспен белгіленеді?

10.Ал дауыссыз дыбыс қандай түспен белгіленеді?

Оқушыларды топтарға бөлу.

1-топ.«әріп»тобы

2-топ«сөз»тобы

3-топ.«сөйлем»тобы






ҰОҚ-ның ортасы



III. Тақырып


Слайд,проектор

бойынша жұмыс

1-тапсырма. Балалар сурет бойынша əр


6 – 27мин.

маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр





маусымдағы табиғат құбылыстарын, еңбек түрін,



балалардың ойындары туралы өз ойларын



білдіреді.



2-тапсырма. Слайдтан қыс мезгіліне сәйкес келетін суреттерді табу.




  • Балалар ненің суреттері артық екен?(көбелек,күшік,кілем)



  • Осы сөздерді айтқанда ең бірінші қай дыбыс естіліп тұр?( К )




  • Олай болса,бүгін біз К дыбысымен танысамыз.

  • « К » дыбысын айтамыз( 3рет)

  • К- дыбысын айтқан кезде ерін ашылып,тілдің ұшы астыңғы тістің түбіне барып тиеді.Дыбыс қысылып шығады

  • К –қатаң дауыссыз дыбыс.

  • бейнекөрсетілімнен « Кк»дыбысының жазба түрін көрсету.

1. К дыбысын ауада жазып көрсету.

2. даптерлеріне әріпті жазып шығу.

«сиқырлы әліппе»бейне көрсетілімін көрсету.

3-тапсырма. 3 топқа ортақ : құрамында к дыбысы кездесетін тағы қандай сөздерді білеміз?


4-тапсырма.«Сәйкестендіру»

ҮDrawObject14 йге төсейтин төсеніш

ШDrawObject15 ай ішкенде

DrawObject16 пайдаланатын ыдыс

Теңізде,мұхитта жүретін

көлік түрі

слайд









1-топ 2-топ 3-топ





Кілем кеме кесе






  1. Сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып,орындайды.

  1. Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрату

1-топ 2-топ 3-топ

кі лем

кеме

кесе




Сергіту сәті. « Көңілді күн»








































DrawObject17 DrawObject18 DrawObject19 DrawObject20 DrawObject21

1-топ 2-топ 3-топ


Кілем кеме кесе


1. Сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

Тақтаға 3 оқушы шығады,қалған оқушылар орындарында отырып, орындайды.

2. Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрату

1-топ 2-топ 3-топ

кі лем

кеме

кесе




Сергіту сәті. « Көңілді күн



5-тапсырма.3 топ үш түрлі затты пайдаланып,

К әрпінің бейнесін салып көрсету.

1-топ.макароннан

2-топ.сіріңкеден

3-топ.түрлі-түсті магниттен






6-тапсырма.Буындарды оқу.



Ке ек кек ке-се



Кі екі кір кі-сі

Лек тек рек те-рек

Шек ше-ке кеш ке-ше

Кеш-ке еш-кі ше-лек

3 топқа ортақ:

7-тапсырма.«Жүйрік ой» ойыны.Сурет бойынша әңгіме құрастыру.





Əліппе-дəптер.






Рефлексия. Педагог балалардың


IV. ҰОҚ-ның

қорытындысы.

Рефлексия .28-30

Мин.

белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ

бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру

арқылы анықтайды.




























IV. ҰОҚ-ның

қорытындысы.

Рефлексия .28-30

Мин.

Рефлексия. Педагог балалардың

.


белсенділігін талқылай отырып, бүгінгі сабақ

бойынша түсініктерін бағдаршам түстері бойынша қолдарындағы дөңгелектерін көтеру

арқылы анықтайды.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!