Ашық сабақ "Көбейту және бөлу "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көбейту және бөлу "

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі

Мұғалімнің есімі: Суешова Тилектес Серкебаевна

Пәні:Математика

Тақырыбы: Көбейту және бөлу 103*2 және 206:2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:-

Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

103*2 206:2 түріндегі үш таңбалы санды біртаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері жайлы оқушылардың білімдерін дамыту

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: көбейту және бөлудің компаненттерін біледі.

Баған түрінде сандарды жаза алады. көбейтуді баған түрінде орындағанда амалдарды жазудың қысқаша түрін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Көбейту және бөлудің жазбаша тәсілін түсіндіре отырып шығарады.

Кейбір оқушылар: Жазбаша көбейту және бөлудің алгоритмін біледі,қолдана алады.

Жетістік критерийі

Алдыңғы оқу

Сандарды разрядтық қосылғыш түрінде жіктеп оқиды.

ЖОСПАР

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бір-біріне сәттілік тілеп галстук тағады

Айда біреу аспанда

Күнде біреу аспанда

Тұратұғын елжіреп

Бәрімізде 1 жүрек

Жаратқанның бергені

2 көзім бар менің

2 құлақ қалқиып

Айтқан сөзді ал құйып

Миға шабуыл

1Ағашта 5 қарға,3 сауысқан отырған еді.Барлық сауысқан және сонша қарға ұшып кетті.Неше қарға қалды? 5-3 =2 қарға қалды.


2 1-ші сандықта 5 асық,2-сандықта 7есе көп.Екі сандықта неше асық бар? 5*7 = 35 35+5 =40 асық бар


3 Даниярдың 300тг бар еді.Ол ақшасының жартысын жұмсады.Оның неше тг қалды? 300:2 = 150 тг қалды.

Өзін-өзі бағалау

Кел, ойнайық!

Жауабы: Көбейту және бөлу



Жазбаша көбейту және бөлуді электронды оқулықтан тыңдату (3-мин)


1-б бөлігі тақтамен жұмыс 5 мин

403*2= 806 304*2= 608 303:3 = 101 806:2 =403

609:3 =203 906:3= 302 201*2=402 404*2 = 808


3-тапсырма

Тақтамен жұмыс 5 мин

1-топ 105:5 +400:4= 21+100= 121

2-топ (129-25)*2-20*9= 104*2-180= 208-180= 28

(481-277)*2+(146-98):8 =204*2+ 48:8 = 408+6= 414

3-топ (64+36)*8 = 100*8 = 800

4-топ (28+12)*7= 40*7= 280

(95-25)*6 = 70*6= 420



Топпен жұмыс 3мин

1-топ № 2 а бөлігі

Есепті шығар

1-топ 2-есеп

5 т-20 тг

7т-? т

20:5= 4 4*7 =28


2-топ №2 ә бөлігі

Бағасы -?

Саны -3

Құны-60 тг 60:3 =20

20*4 =80 тг

3-топ №6 есеп

«Ішіне және сыртына» әдісі бойынша

Жүздіктері 3-ке бөлінетін сандарды жаз

9 жүзд о онд 5 бірл, 3жүзд 6 онд 9 бірл,

6жүзд 5 онд 3 бірл, 0 жүзд 3онд 5 бірл

Жүздіктері 3-ке бөлгенде қалдық қалатын сандарды жаз

7жүзд 5онд 3бірл , 8жүзд 0 онд 0бірл

4-топ №5-есеп

Фигураның әрқайсысының периметрін әр түрлі өрнек түрінде жазып көрсет

хсм+хсм*2 х*4

5см+хсм+5см+хсм (5см+хсм)*2

3см+3см+хсм 3см*2+х см

Хсм+хсм+хсм х*3


Кеңейтілген тапсырмалар

Тест тапсырмасымен жұмыс 4 мин

Тексеру Өзін-өзі тексеру жүргізу

Бағалау 10 жауап-5

9 жауап-4 8 жауап -3


Бекіту тапсырмаларын орындау:

Жұптық жұмыс

Бағалау геометриялық фигура


Аяқталуы


Рефлексия

Маған бәрінен бұрын ................................................. ұнады.

Сабақтағы өз жұмысыма мен ризамын өйткені.....................

Сабақтағы өз жұмысыма онша риза емеспін өйткені....

Мүлдем риза емеспін өйткені................


Үйге тапсырма 4-тапсырма 94-бет


Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?






Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2021
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі