Тақырыбы:
Көктем.
Мақсаты:
-
Білетін сөздердің дыбысталуына
қарап таныс емес сөздердің дыбысталуын білу. Балалардың мәтінді
түсінгені бойынша макет жасау, сұрақтарға жауап беруін, берілген
тапсырманы дұрыс орындау және тақырыпқа байланысты әңгімені жүргізе
білу.
-
Дыбыстардың дұрыс айтылуын
қадағалау. Ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру. Сөздік
қорын көбейту.
Көрнекілігі: суреттер, фланелеграф,
қима-қағаздар.
1-оқушы: Халдарбек
Ақерке.
Тақырыбы: «Ә»
дыбысы.
Мақсаты: «Ә» дыбысын жекелей,
буындарда, сөздерде, сөйлемдерде
машықтандыру.
Тақырыбы: «С-З»
дыбыстары.
Мақсаты: «С-З» дыбыстарын жекелей,
буындарда, сөздерде, сөйлемдерде дұрыс
ажырату.
2-оқушы: Елимесов
Асан.
Тақырыбы: «Ы»
дыбысы.
Мақсаты: «Ы» дыбысын жекелей,
буындарда, сөздерде, сөйлемдерде
машықтандыру.
Тақырыбы: «Ш»
дыбысы.
Мақсаты: «Ш» дыбысын жекелей,
буындарда, сөздерде, сөйлемдерде
машықтандыру.
1-оқушы: Сандибек
Тоқтарбай.
І.
- Тоқтарбай,
амандас.
-
[Тоқтарбай]
- [Сен қалай
естисің?]
- [Бүгін сәрсенбі
ме?]
- [Қазір жылдың қай
мезгілі?]
- Дұрыс. Біз бүгін көктем
туралы айтамыз.
-
[Тоқтарбай]
- Біз бүгін мәтінмен жұмыс
жасаймыз.
ІІ. - Мен мәтінді оқимын, сен
тыңда.
Көктем
[Көктем келді. Күн жылынып,
қар еріді. Жылы жақтан құстар ұшып келді. Күн мен түн теңелді.
Ағаштар бүршік жарды. Дала гүлге толды. Гүлдерге көбелектер қонды.
Алма мен Бану көбелектерді қуып ойнады.]
- Тоқтарбай, сен не
естідің?
- Жарайсың, мәтінді тағы да
оқимын. Тыңда.
Дыбыстарды дұрыс айтып,
сөйлемді бір тыныста оқы.
а) Мәтінде жылдың қай мезгілі
туралы айтылған?
ә) Көктемде ауа-райы
қандай?
б) Табиғатта қандай өзгерістер
болды?
в) Алма мен Бану не
істеді?
-
Енді фланелеграфпен жұмыс
жасаймыз.
-
Сөйлемдерді тыңда, қайтала,
тапсырманы орында.
а) [Көктем
келді.]
ә) [Күн жылынып, қар
еріді.]
б) [Ағаштар бүршік
жарды.]
в) [Дала гүлге
толды.]
г)
[Гүлдерге көбелектер
қонды.]
д)
[Алма мен Бану көбелектерді
қуып ойнады.]
е) [Жылы жақтан құстар ұшып
келді.]
-
Тоқтарбай, тыңда,
қайтала:
-
[Көктем]
-
[Ағаштар бүршік
жарды]
-
[Күн
жылынды]
-
Жарайсың. Енді, дыбыстармен
жұмыс жасаймыз.
а) Мынау «Ә» дыбысының
пішіні.
Ә_________
ә) Буындарды оқы. «Ә» дыбысын
дұрыс айт.
пә мә әп әс
пәк
тә сә әт әк
нәк
б) Сөздерді оқы. «Ә» дыбысын
дұрыс айт.
мәсі әнші әліппе
дәрі
тәжі әпке Әсет
сәуір
в) Буындардан сөз құра. «Ә»
дыбысын дұрыс айт.
сә-біз дәп-тер дә-рі-гер
бәй-ше-шек
г) Сөйлемдерді
оқы.
Дәурен, Әсем, Сәбит, Сәуле –
әдепті, әдемі оқушылар.
Әжем дүкеннен сәбіз сатып
әкелді.
-
[Тоқтарбай], сен не
істедің?
-
(Мен «Ә» дыбысын дұрыс
айттым.)
-
Дұрыс, енді «С-З» дыбыстарын
ажыратамыз.
а) Мынау «С», «З» дыбыстарының
пішіндері.
«С» дыбысын айтқанда дауыс
жоқ.
«З» дыбысын айтқанда дауыс
бар.
С___________ З___________
ә) Буындарды оқы. «С-З»
дыбыстарын дұрыс ажырат.
аса – аза са –
за
асо – азо со –
зо
асу – азу су –
зу
б) Сөздерді
оқы.
сабақ – қазақ Асан –
азан
қазан – заман сор –
зор
С
З
в) Ойын ойнаймыз. Не
жоғалды?
сазан сәбіз терезе сағат
сызғыш
-
[Тоқтарбай], сен не
істедің?
-
(Мен «С-З» дыбыстарын дұрыс
ажыраттым.)
-
Тоқтарбай, сен бүгін
сұрақтарға дұрыс жауап бердің, дыбыстарды дұрыс
ажыраттың.
-
Қоштас.
2-оқушы: Амангелді
Нұрлыхан.
І.
- Нұрлыхан, [дыбыс бар
ма?]
ІІ. - Біз бүгін мәтінмен жұмыс
жасаймыз.
Мәтін
Көктем келді. Күн жылынды. Қар
еріді. Құстар жылы жақтан
ұшып
келді.
Дыбыстарды дұрыс
айт.
а) Жылдың қай мезгілі
келді?
ә) Ауа-райы қандай
болды?
б) Құстар қай жақтан ұшып
келді?
а) Мынау «Ы»
дыбысы.
Ы___________
ә) Буындарды
оқы.
«Ы» дыбысын созып айт «Ы»
дыбысын қысқа айт
пы________ пы ып
ты________ ты ыт
мы________ мы ым
ны________ ны
ын
сы________ сы
ыс
б) Сөздерді оқы. «Ы» дыбысын
дұрыс айт.
Ыдыс, ыстық, шыны, ашық,
қызыл.
в) Суреттерді
ата.
қасық шырша мысық
балық
а) Мынау «Ш» дыбысының
пішіні.
Ш___________
ә) Буындарды
оқы.
аш ша
аша
ош шо
оша
уш шу
уша
б) Сөздерді
оқы.
Алаш, ағаш, алаша,
ошақ.
в) Суреттерді
ата.
шанышқы шапан шана
ұшақ
г) Сөйлемді
оқы.
Шолпан мен Шоқан – үшінші
сынып оқушылары.