Ұйымдаст.ізденістік | -Дұрыс,көктем мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге деп айтады?-Балалар,айтыңдаршы көктемде қандай өзгерістер болады?-Көктем қандай болады?-Сонымен қатар,көктем мезгілі балалардың сүйікті көктемгі ойындарының мезгілі.Қандай ойын түрлерін білесіңдер?-Көктеде сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгінмен сендерге «Көктем келді» атты картина арқылыәңгіме құруды ұсынамын.-Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?-Оны қайдан білдіңдер?-Тағы қайдан?-Ауа-райы қандай?Ойын «Дүрбі»-Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.(«Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)-Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараңдар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?-Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?-Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?-Балалар не істеп жүр?-Олар қалай киінген?-Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қалай суреттеген?Сергіту сәті: «Құмырсқа»Ойын «Дос іздеймін»(«Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)-Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.(бала-қайық,балалар-ағаш,бала-үйшік,үлкендер-бала,қар-ағаш т.б.)-Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?-Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)-Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.Ойын: «Картинаға ену».(шығармашылық тапсырмалар беріледі)-Не естіп тұрсыңдар?-Не сезіп тұрсыңдар?Сергіту сәті:-Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршылардыбізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)-Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,оның аты «Уақыт көлігімен» екен.-Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрайды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.
| Өз ойларын айтады.-жаңбыр жауады,жылы жел соғады,күннің көзі қыздырады т.б.-жасыл,жылы,т.б.-қайық жіберу
Балалар орындықтарынаотырады.
-Суретте көктем мезгілі бейнеленген,өйткені айнала қар еріп,жасыл шөптер шығып,адамдар жеңіл киінген.
Қолдарына дүрбіні алыпкартинаны қарайды.-Мен ағашты бөліп алам-мен жапырақты бөліп аламын-мен үйшікті бөліп аламын-мен балаларды бөліп аламын т.с.Қойған сұрақтарға жауапбереді.-Көңілді,қуанышты,т.б.
Балалар өлең мазмұнынабайланысты іс-қимылдаржасайды.Балалар өзара нысандарды қосып,оларға дос іздей бастайды,неге қосқанын дәлелдейді.-Иә,барамыз.Мұқият тыңдайды, сиқыр шылар мен танысады.Көздерін жұмып не естіптұрғандарын,не сезіп тұрғандарын айтады.Көздерін жұмады,топқа қайтаруды өтінеді.Қызыға тыңдайды.Өздерінің құрған әңгімелерін айтады.(4-5 бала) |
Рефлексиялық-түзетушілік. | -Қандай суретті талдадық?-Қандай қонақтар келді?-Сиқыршылардың аттары қалай?-Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер-Кімнің әңгімесі ұнады?-Картинаны қарастыру ұнады ма?Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды. | -«Көктем келді»-Сиқыршылар келдіБалалардың жауаптары. |