Материалдар / Ашық сабақ "Көктем келді" ТРИЗ технологиясы

Ашық сабақ "Көктем келді" ТРИЗ технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне тіл дамыту оқу іс-әрекетінде ТРИЗ технологиясын қолдануда керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
2757
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Рамазанова Фарида Токтаровна,Павлодар обласы,Екібастұз қаласындағы КҚМК №8 «Теремок» бөбектер бақшасының 1 санатты тәрбиешісі.Білім беру саласы: Қатынас.Бөлімі: Тіл дамыту.Тақырыбы: «Көктем келді»Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.1)Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.2)Монолог тілін дамыту;бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды,оларжайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Тіл байлықтарын кеңейту:қыс қатты,аязды,қар сықырлайды,жылтыр,тайғақ.Зейіндерін,естерін,байқағыштықтарын,шығармашылықтарын,қиялдарын дамыту.3)Достыққа,бір-бірін тыңдауға,мейірімділікке тәрбиелеу.Технология: ТРИЗҚұралдар: «Көктем келді»картинасы,нысандардың үлгілері,мольберт,сиқырлы таяқша,сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.
Оқу іс-әрекетініңкезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардыңіс-әрекеті
Мотивац.қозғаушы.Шаттық шеңбері:

- Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтініміздіжұмбақ шешу арқылы білетін боламыз. Жұмбақ:
Бірге өлең сөздерін қайталайды.Қызығушылық танытады.Мұқият тыңдап,шешуінтабады.-Көктем мезгілі.
Ұйымдаст.ізденістік-Дұрыс,көктем мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге деп айтады?-Балалар,айтыңдаршы көктемде қандай өзгерістер болады?-Көктем қандай болады?-Сонымен қатар,көктем мезгілі балалардың сүйікті көктемгі ойындарының мезгілі.Қандай ойын түрлерін білесіңдер?-Көктеде сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгінмен сендерге «Көктем келді» атты картина арқылыәңгіме құруды ұсынамын.-Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?-Оны қайдан білдіңдер?-Тағы қайдан?-Ауа-райы қандай?Ойын «Дүрбі»-Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.(«Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)-Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараңдар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?-Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?-Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?-Балалар не істеп жүр?-Олар қалай киінген?-Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қалай суреттеген?Сергіту сәті: «Құмырсқа»Ойын «Дос іздеймін»(«Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)-Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.(бала-қайық,балалар-ағаш,бала-үйшік,үлкендер-бала,қар-ағаш т.б.)-Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?-Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)-Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.Ойын: «Картинаға ену».(шығармашылық тапсырмалар беріледі)-Не естіп тұрсыңдар?-Не сезіп тұрсыңдар?Сергіту сәті:-Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршылардыбізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)-Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,оның аты «Уақыт көлігімен» екен.-Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрайды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.

Өз ойларын айтады.-жаңбыр жауады,жылы жел соғады,күннің көзі қыздырады т.б.-жасыл,жылы,т.б.-қайық жіберу

Балалар орындықтарынаотырады.

-Суретте көктем мезгілі бейнеленген,өйткені айнала қар еріп,жасыл шөптер шығып,адамдар жеңіл киінген.

Қолдарына дүрбіні алыпкартинаны қарайды.-Мен ағашты бөліп алам-мен жапырақты бөліп аламын-мен үйшікті бөліп аламын-мен балаларды бөліп аламын т.с.Қойған сұрақтарға жауапбереді.-Көңілді,қуанышты,т.б.















Балалар өлең мазмұнынабайланысты іс-қимылдаржасайды.Балалар өзара нысандарды қосып,оларға дос іздей бастайды,неге қосқанын дәлелдейді.-Иә,барамыз.Мұқият тыңдайды, сиқыр шылар мен танысады.Көздерін жұмып не естіптұрғандарын,не сезіп тұрғандарын айтады.Көздерін жұмады,топқа қайтаруды өтінеді.Қызыға тыңдайды.Өздерінің құрған әңгімелерін айтады.(4-5 бала)
Рефлексиялық-түзетушілік.-Қандай суретті талдадық?-Қандай қонақтар келді?-Сиқыршылардың аттары қалай?-Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер-Кімнің әңгімесі ұнады?-Картинаны қарастыру ұнады ма?Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.-«Көктем келді»-Сиқыршылар келдіБалалардың жауаптары.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ