Ашық сабақ "Көктем келді" ТРИЗ технологиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көктем келді" ТРИЗ технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне тіл дамыту оқу іс-әрекетінде ТРИЗ технологиясын қолдануда керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Рамазанова Фарида Токтаровна,

Павлодар обласы,Екібастұз қаласындағы

КҚМК №8 «Теремок» бөбектер бақшасының

1 санатты тәрбиешісі.

Білім беру саласы: Қатынас.

Бөлімі: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Көктем келді»

Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.

1)Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.

2)Монолог тілін дамыту;бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды,олар

жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Тіл байлықтарын кеңейту:қыс қатты,аязды,қар сықырлайды,жылтыр,тайғақ.

Зейіндерін,естерін,байқағыштықтарын,шығармашылықтарын,қиялдарын дамыту.

3)Достыққа,бір-бірін тыңдауға,мейірімділікке тәрбиелеу.

Технология: ТРИЗ

Құралдар: «Көктем келді»картинасы,нысандардың үлгілері,мольберт,сиқыр

лы таяқша,сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.

Оқу іс-әре

кетінің

кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың

іс-әрекеті

Мотивац.

қозғаушы.

Шаттық шеңбері:


- Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтінімізді

жұмбақ шешу арқылы білетін боламыз.

Жұмбақ:

Бірге өлең сөздерін қайта

лайды.

Қызығушылық танытады.

Мұқият тыңдап,шешуін

табады.

-Көктем мезгілі.

Ұйымдаст.

ізденістік

-Дұрыс,көктем мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге

деп айтады?

-Балалар,айтыңдаршы көктемде қандай өзгерістер болады?

-Көктем қандай болады?

-Сонымен қатар,көктем мезгілі балалардың сүйікті көктемгі ойындарының мезгілі.Қандай ойын түрле

рін білесіңдер?

-Көктеде сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгін

мен сендерге «Көктем келді» атты картина арқылы

әңгіме құруды ұсынамын.

-Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?

-Оны қайдан білдіңдер?

-Тағы қайдан?

-Ауа-райы қандай?

Ойын «Дүрбі»

-Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.

Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.

(«Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)

-Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараң

дар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?

-Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?

-Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?

-Балалар не істеп жүр?

-Олар қалай киінген?

-Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қа

лай суреттеген?

Сергіту сәті: «Құмырсқа»

Ойын «Дос іздеймін»

(«Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)

-Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.

(бала-қайық,балалар-ағаш,бала-үйшік,үлкендер-

бала,қар-ағаш т.б.)

-Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?

-Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)

-Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,

көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.

Ойын: «Картинаға ену».

(шығармашылық тапсырмалар беріледі)

-Не естіп тұрсыңдар?

-Не сезіп тұрсыңдар?

Сергіту сәті:

-Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт

келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршыларды

бізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)

-Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,

оның аты «Уақыт көлігімен» екен.

-Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол

кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,

содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрай

ды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.


Өз ойларын айтады.

-жаңбыр жауады,жылы жел соғады,күннің көзі қыздырады т.б.

-жасыл,жылы,т.б.

-қайық жіберу


Балалар орындықтарына

отырады.


-Суретте көктем мезгілі бейнеленген,өйткені айнала қар еріп,жасыл шөптер шығып,адамдар жеңіл киінген.


Қолдарына дүрбіні алып

картинаны қарайды.

-Мен ағашты бөліп алам

-мен жапырақты бөліп аламын

-мен үйшікті бөліп ала

мын

-мен балаларды бөліп аламын т.с.

Қойған сұрақтарға жауап

береді.

-Көңілді,қуанышты,т.б.









Балалар өлең мазмұнына

байланысты іс-қимылдар

жасайды.

Балалар өзара нысандар

ды қосып,оларға дос із

дей бастайды,неге қосқа

нын дәлелдейді.

-Иә,барамыз.

Мұқият тыңдайды, сиқыр шылар мен танысады.

Көздерін жұмып не естіп

тұрғандарын,не сезіп тұр

ғандарын айтады.

Көздерін жұмады,топқа қайтаруды өтінеді.

Қызыға тыңдайды.

Өздерінің құрған әңгіме

лерін айтады.(4-5 бала)

Рефлексия

лық-түзе

тушілік.

-Қандай суретті талдадық?

-Қандай қонақтар келді?

-Сиқыршылардың аттары қалай?

-Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер

-Кімнің әңгімесі ұнады?

-Картинаны қарастыру ұнады ма?

Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.

-«Көктем келді»

-Сиқыршылар келді

Балалардың жауаптары.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2018
2912
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі