|
Күні: 13.04 |
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Сыныбы 3 ’’Д’’ |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғ.Мүсірепов « Көлде » |
|||
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу оқулығы 3-сынып, бастауыш сынып журналы , интернет материалдары |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Ғ.Мүсірепов өмірбаяны мен таныстыру. Көл туралы мәлімет беру. |
|||
|
Міндеттері |
1) Жаңа тақырыпты игере отырып білімдерін кеңейту,өз ойларын дұрыс жеткізе білуін қалыптастыру . 2)Табиғат әлемінің әсемдігіне зер сала отырып , бағалай білуге үйрету . 3)Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттырып ,табиғатты қорғауға тәрбиелеу |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
-Ғ.Мүсіреповтың өмірбаянымен танысады . -Көлде мәтінінің мазмұнын бірлесе отырып ашады. -Топпен жұмыс жасап, ой-пікірін ортаға салып, ой қорытады. |
|||
|
Көрнекіліктер |
Маркер, А4 қағазы, кестелер, бағалау парақшалары, суреттер, тақта, слайд көріністері |
|||
|
Сабақтың әдісі: |
түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, салыстыру |
|||
|
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру Үй тапсырмасы Мағынаны тану Ой толғаныс Рефлексия |
1. Шаттық шеңбері Сәлем, алтын күнім менің Сәлем, аспан көгілдір Сәлем, жақын досым менің Қуанышты күн бүгін 2. Топқа бөлу: 1. «Мәнерлеп оқу минуты» С.Сейфуллин «Дала» 2.« Сен маған ,мен саған» 3. «Көңіл-күй смайликтері» 1. «Жұмбақ шешу » Ауыл сыртында сайда, Жатыр үлкен айна. (Көл) 2. « Өз ойыңды айта біл » 3. Бейнекөрініс «КӨЛ» 4. Автормен танысу. Ғабит Мүсірепов туралы әңгімелеу. 5. Көл туралы мағлұмат Жер бетіндегі суға толған табиғи ойыстарды көл деп атайды. Көлдер тұщы немесе тұзды болуы мүмкін. Ыстық жақтарда жазда көл суы көп буланады. Ағын сумен шайылып келген тұздар түбіне тұнып қала береді де, тұзды айдындар пайда болады. Көлдің шаруашылыққа пайдасы үлкен. Өзен сияқты көлден де балық ауланады, ауыз су алынады, мал суарылады. Тұзды көлдерден тұз өндіріледі. Суға тапшы құрғақшылық жерлерде жасанды көл салынады. Оны жасанды көл деп атайды. Көлдердің ішінде теңіз деп аталатын үлкендері де бар. Ең үлкен көл – Каспий.Ең терең көл – Байкал .Ең ірі көл – Арал және Балқаш. Сергіту сәті 7. «Ой шақыру» стратегиясы Мәтінді бөлімдер бойынша негізгі ойды тапқызу 2. Терме жұмыс жүргізу. 1.Табиғат көрінісі суреттелген жерді тауып оқу. 2.Қарға ның қылығы туралы әңгімеленген жерді тауып оқу. 3.Сөздік жұмыс 4.Суретпен жұмыс: - Суретте нелер бейнеленген? Оқыған мәтін мен осы суреттің арасында қандай байланыс бар? 5.Дәптермен жұмыс Табиғат туралы мақал-мәтелдердің ұйқасын тауып жазу Шығармашылық тапсырма: Топ-1 Табиғаттың сұлулығын топтастыру . Топ- 2 « Бес жолды өлең » Топ -3 «ВЕНН диаграммасы» Топ - 4 Керісінше оқу, жазу Ңідзіб лөк Лыуа еднітеш лөк раб. Адзаж ралалаб ңыно ріб нанысағаж ішніке анысағаж пізүж ідетө. Едзүк лөк ыус иус ыдйатсаб. Ықсық адзяа лөк зұм пылоб ыдатақ. Қорытынды: Біз топтың аттарын неліктен осылай атаппыз? Үй тапсырмасы: мәтінді оқу эссе жазу сурет салу Кері байланыс Бағалау |
Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтады Әрқайсысы таңдаған парақшалардағы аққу, үйрек, қарға ,қамыс болып топқа бөлініп отырады . Блоб ағашы Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады . 1-топ: Аққу (1шумағы) 2-топ: Үйрек(2шумағы) 3топ: Қарға(3шумағы) 4-топ: Қамыс (4шумағы) Допты лақтыру арқылы сұрақ-жауап алады 1. «Дала» өлеңінің авторы кім? 2. Ақын нені көк ала кілемге теңейді? 3. Жазғы дала неліктен «кестелі жібек көрпедей»? 4. Өлеңнің бірінші шумағында ақын жазғы даланы кімдерге теңейді? Смайликтер арқылы көңіл күйлерін білдіреді. Бірін-бірі бағалайды Жұмбақтың шешуін табады Әр топ пікірлесіп өз ойларын постерға түсіріп,қорғайды. Өз өлкеміздегі көлдерді атайды. Бейнекөріністі тамашалайды Бір оқушы автор туралы мағлұмат береді. Мүсірепов Ғабит Махмұтұлы (1902-1985) - қазақтың әйгілі жазушысы, қоғам және мемлекет қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, әдеби сыншы, аудармашы, Социалистік Еңбек Ері, Қазақстанның халық жазушысы, Қазақ КСР Ғылым академиясының Абай атындағы және Ш.Уәлиханов атындағы мемлекеттік сыйлықтарының лауреаты. Қазіргі Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген. Алғашқыда ауыл молдасынан арабша хат таныған. Екінші оқушы көл туралы мағлұматты оқып береді. Үшінші оқушы ШҚО көлдерін картадан көрсетеді Мәтінді оқиды, түсініктерін айтады,негізгі ойды табады Көлде Күннің маужырап тұруы Араның бал жинауы Көл бетіндегі аққу мен қаз Үйректердің есіне ұяларының түсуі Қарғалардың қылығы Доңыз – мұнда: арам ниетті, қаскүнем. Өз ойларын айтады. Көлдің көркі ... (құрақ), Таудың көркі ... (бұлақ). Өрісіне қарап ... (мал) өсер, Өзеніне қарап ... (тал) өсер. бал жинаған арасымен шөбімен көлімен табиғат аққу,қазымен қара топырағымен қалың орманымен Не?Көл Өзен мен көлдің айырмашылығы мен ұқсастығын табу. өзен Тау басынан,бұлақтан басын алып табиғи ойпандар арқылы ағатын су. су қоректенуі балығы қатынасы көл Ойысқа жиналған су ақпайды Біздің көл Ауыл шетінде көл бар. Жазда балалар оның бір жағасынан екінші жағасына жүзіп өтеді. Күзде көл суы суи бастайды. Қысқы аязда көл мұз болып қатады. Өйткені: Өз ойларымен қорытындылайды. Күнделікке жазып алады. Блоб ағашы Топ басшыларының бағалауы |
||
Керісінше оқу, жазу
Ңідзіб лөк
Лыуа еднітеш лөк раб. Адзаж ралалаб ңыно ріб нанысағаж ішніке анысағаж пізүж ідетө. Едзүк лөк ыус иус ыдйатсаб. Ықсық адзяа лөк зұм пылоб ыдатақ.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Көлде" 4 сынып
Ашық сабақ "Көлде" 4 сынып
|
Күні: 13.04 |
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Сыныбы 3 ’’Д’’ |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғ.Мүсірепов « Көлде » |
|||
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу оқулығы 3-сынып, бастауыш сынып журналы , интернет материалдары |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Ғ.Мүсірепов өмірбаяны мен таныстыру. Көл туралы мәлімет беру. |
|||
|
Міндеттері |
1) Жаңа тақырыпты игере отырып білімдерін кеңейту,өз ойларын дұрыс жеткізе білуін қалыптастыру . 2)Табиғат әлемінің әсемдігіне зер сала отырып , бағалай білуге үйрету . 3)Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттырып ,табиғатты қорғауға тәрбиелеу |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
-Ғ.Мүсіреповтың өмірбаянымен танысады . -Көлде мәтінінің мазмұнын бірлесе отырып ашады. -Топпен жұмыс жасап, ой-пікірін ортаға салып, ой қорытады. |
|||
|
Көрнекіліктер |
Маркер, А4 қағазы, кестелер, бағалау парақшалары, суреттер, тақта, слайд көріністері |
|||
|
Сабақтың әдісі: |
түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, салыстыру |
|||
|
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру Үй тапсырмасы Мағынаны тану Ой толғаныс Рефлексия |
1. Шаттық шеңбері Сәлем, алтын күнім менің Сәлем, аспан көгілдір Сәлем, жақын досым менің Қуанышты күн бүгін 2. Топқа бөлу: 1. «Мәнерлеп оқу минуты» С.Сейфуллин «Дала» 2.« Сен маған ,мен саған» 3. «Көңіл-күй смайликтері» 1. «Жұмбақ шешу » Ауыл сыртында сайда, Жатыр үлкен айна. (Көл) 2. « Өз ойыңды айта біл » 3. Бейнекөрініс «КӨЛ» 4. Автормен танысу. Ғабит Мүсірепов туралы әңгімелеу. 5. Көл туралы мағлұмат Жер бетіндегі суға толған табиғи ойыстарды көл деп атайды. Көлдер тұщы немесе тұзды болуы мүмкін. Ыстық жақтарда жазда көл суы көп буланады. Ағын сумен шайылып келген тұздар түбіне тұнып қала береді де, тұзды айдындар пайда болады. Көлдің шаруашылыққа пайдасы үлкен. Өзен сияқты көлден де балық ауланады, ауыз су алынады, мал суарылады. Тұзды көлдерден тұз өндіріледі. Суға тапшы құрғақшылық жерлерде жасанды көл салынады. Оны жасанды көл деп атайды. Көлдердің ішінде теңіз деп аталатын үлкендері де бар. Ең үлкен көл – Каспий.Ең терең көл – Байкал .Ең ірі көл – Арал және Балқаш. Сергіту сәті 7. «Ой шақыру» стратегиясы Мәтінді бөлімдер бойынша негізгі ойды тапқызу 2. Терме жұмыс жүргізу. 1.Табиғат көрінісі суреттелген жерді тауып оқу. 2.Қарға ның қылығы туралы әңгімеленген жерді тауып оқу. 3.Сөздік жұмыс 4.Суретпен жұмыс: - Суретте нелер бейнеленген? Оқыған мәтін мен осы суреттің арасында қандай байланыс бар? 5.Дәптермен жұмыс Табиғат туралы мақал-мәтелдердің ұйқасын тауып жазу Шығармашылық тапсырма: Топ-1 Табиғаттың сұлулығын топтастыру . Топ- 2 « Бес жолды өлең » Топ -3 «ВЕНН диаграммасы» Топ - 4 Керісінше оқу, жазу Ңідзіб лөк Лыуа еднітеш лөк раб. Адзаж ралалаб ңыно ріб нанысағаж ішніке анысағаж пізүж ідетө. Едзүк лөк ыус иус ыдйатсаб. Ықсық адзяа лөк зұм пылоб ыдатақ. Қорытынды: Біз топтың аттарын неліктен осылай атаппыз? Үй тапсырмасы: мәтінді оқу эссе жазу сурет салу Кері байланыс Бағалау |
Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтады Әрқайсысы таңдаған парақшалардағы аққу, үйрек, қарға ,қамыс болып топқа бөлініп отырады . Блоб ағашы Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады . 1-топ: Аққу (1шумағы) 2-топ: Үйрек(2шумағы) 3топ: Қарға(3шумағы) 4-топ: Қамыс (4шумағы) Допты лақтыру арқылы сұрақ-жауап алады 1. «Дала» өлеңінің авторы кім? 2. Ақын нені көк ала кілемге теңейді? 3. Жазғы дала неліктен «кестелі жібек көрпедей»? 4. Өлеңнің бірінші шумағында ақын жазғы даланы кімдерге теңейді? Смайликтер арқылы көңіл күйлерін білдіреді. Бірін-бірі бағалайды Жұмбақтың шешуін табады Әр топ пікірлесіп өз ойларын постерға түсіріп,қорғайды. Өз өлкеміздегі көлдерді атайды. Бейнекөріністі тамашалайды Бір оқушы автор туралы мағлұмат береді. Мүсірепов Ғабит Махмұтұлы (1902-1985) - қазақтың әйгілі жазушысы, қоғам және мемлекет қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, әдеби сыншы, аудармашы, Социалистік Еңбек Ері, Қазақстанның халық жазушысы, Қазақ КСР Ғылым академиясының Абай атындағы және Ш.Уәлиханов атындағы мемлекеттік сыйлықтарының лауреаты. Қазіргі Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген. Алғашқыда ауыл молдасынан арабша хат таныған. Екінші оқушы көл туралы мағлұматты оқып береді. Үшінші оқушы ШҚО көлдерін картадан көрсетеді Мәтінді оқиды, түсініктерін айтады,негізгі ойды табады Көлде Күннің маужырап тұруы Араның бал жинауы Көл бетіндегі аққу мен қаз Үйректердің есіне ұяларының түсуі Қарғалардың қылығы Доңыз – мұнда: арам ниетті, қаскүнем. Өз ойларын айтады. Көлдің көркі ... (құрақ), Таудың көркі ... (бұлақ). Өрісіне қарап ... (мал) өсер, Өзеніне қарап ... (тал) өсер. бал жинаған арасымен шөбімен көлімен табиғат аққу,қазымен қара топырағымен қалың орманымен Не?Көл Өзен мен көлдің айырмашылығы мен ұқсастығын табу. өзен Тау басынан,бұлақтан басын алып табиғи ойпандар арқылы ағатын су. су қоректенуі балығы қатынасы көл Ойысқа жиналған су ақпайды Біздің көл Ауыл шетінде көл бар. Жазда балалар оның бір жағасынан екінші жағасына жүзіп өтеді. Күзде көл суы суи бастайды. Қысқы аязда көл мұз болып қатады. Өйткені: Өз ойларымен қорытындылайды. Күнделікке жазып алады. Блоб ағашы Топ басшыларының бағалауы |
||
Керісінше оқу, жазу
Ңідзіб лөк
Лыуа еднітеш лөк раб. Адзаж ралалаб ңыно ріб нанысағаж ішніке анысағаж пізүж ідетө. Едзүк лөк ыус иус ыдйатсаб. Ықсық адзяа лөк зұм пылоб ыдатақ.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
Көлдің көркі ...
Таудың көркі ....
Өрісіне қарап ... өсер,
Өзеніне қарап ... өсер.
шағым қалдыра аласыз













