К
убашева Майра Мажитовна
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы
Нұржау жалпы орта мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі,
педагог - зерттеуші
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Денсаулық және қауіпсіздік |
Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі |
|
Сынып: 8 А,Ә |
Күні: 13.10.2021ж |
|
Сабақ тақырыбы: |
Компьютер пайдаланудың кері аспектілері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жетуге тиіс оқыту-дың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.1 - адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар... Компьютердің негативті аспектілерін сипаттау кезінде сәйкес терминологияны қолдана алады. Пәндік лексика мен терминология: Радиация, электрмагниттік уыттылық, зияндылық Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: Компьютерді пайдалануда .... әкелетін негативті ықпалдардың бірі .... болып табылады. Кеселді ықпалдардың азаюы үшін пайдаланушылар ..... жасай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сыйластық, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылыққа баулу, сонымен бірге ашықтық оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру арқылы жүзеге асады; көпшіл тұлға ретінде шығармашылықпен және сыни ойлауға бейім, ұжымда жұмыс істеуге дайын және көпшілік алдында жұмыстың нәтижесін көрсете алатындай тұлғаны дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, физика және математика (денсаулық және қауіпсіздік), дене тәрбиесі (денсаулық сақтау технологиясы); тіл (диалог кезінде дәлел ретінде келтірілген пайдалы сөз тіркестері; жазба және сөйлеу мәдениеті; тіл стилистикасы). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Компьютерлік құрылғылармен жұмыс кезінде эргономика; процессор мен қатты дискінің орны (5 сынып); бағдарламалық қамтамасыз ету түрлері – веб-браузерлер (5 сынып). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 2 мин |
Оқушылармен амандасу
Олай сіздерге сәттілік тілеймін! |
Психология-лық ахуал
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
3 мин
8 мин
5 мин
10 мин
7 мин
|
ІІ. «Білім ұяшығы»
3. Процессорды құраушы компаниялар туралы не білесіңдер?
Кері байланыс: «Шапалақтау» ІІІ. «Ақпараттық кодтау» әдісі «Ақпарат коды»
27 36 33 41 64 66 44 21 42 17 63 41 11 26 17 11 32 11 34 45 17 62 35 27 21 42 63 11 43 41 21 27 44 63 32 21 42 63
Сабақтың тақырыбы: Компьютер пайдаланудың кері аспектілері
Сабақтың мақсаты: Адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Майра Кубашева МажитовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8 сынып Өзім сияқты әріптестеріме көмек ретінде ұсынып отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
К
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














