Материалдар / Ашық сабақ Компьютерлік желілерді ұйымдастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Компьютерлік желілерді ұйымдастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Оқушылар компьютерлік желілер туралы ақпараттар алады және біледі. Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыра отырып есте сақтау, ойлау қабілетін, компьютерлік іскерлігін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2024
100
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ - АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ

Алматы қаласы Білім басқармасы

«Алматы технологиялық колледжі» КМҚК



Бекітемін

Басшының оқу-әдістемелік

ісі жөніндегі орынбасары

____________ Серая Н.В.

«____» ______2023 ж.


АШЫҚ САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘЗІРЛЕМЕСІ


Тақырыбы: Компьютерлік желілерді ұйымдастыру.

Пән атауы: Информатика







Оқытушысы

______________Шыңғысова А.Қ.

«____» ___________ 2024 жылы



Келісілді

Әдіскер

__________ Аманкелды Ж.А.

«____» __________2024 жылы

«Жалпы білім беретін пәндер циклдік әдістеме комиссиясында қарастырылды»

«___» _________________2024

Хаттама №____

ЦӘК төрағасы _______ А.Жумабекова


«____» _____________2023 жыл

хаттама № ______




Алматы 2024


Сабақ тақырыбы

Компьютерлік желілерді ұйымдастыру.

Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні

15.10.2024.

Курс, топ

1 курс, 7/24 БОПТ

Сабақтың түрі

Жаңа білімді игеру сабағы

Міндеттер

1) Оқушылар компьютерлік желілер түсінігін біледі.
2) Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыра отырып есте сақтау, ойлау қабілетін, компьютерлік іскерлігін дамыту.

Мақсаты

1) Компьютерлік желілерді және қызметтерін және мекенжайды көрсетуді түсіндіреді;

Күтілетін нәтижелер

  • Компьютерлік желілер туралы мағлұмат алады

  • Компьютермен жұмыс істеуге дағдыланады.

  • Сөзді байланыстырып сөйлеп,жеке жұмыс істеу қабілеттерін жетіледі.

Қажетті ресурстар және АКТ

Интерактивті тақта, проектор, слайд-презентация, үлестірмелі материал.

Сабақтың барысы


Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік


Психологиялық ахуал


Мақсаты мен міндетін хабарлау (7 минут)


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату. Сыныпты түгелдеп, журналды толтыру.

«4 сурет 1 сөз» әдісі











Суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашу, оқушылармен сабақ тақырыбы, оқу мақсаты және күтілетін нәтижені талқылау.

Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары мен таныстыру.


Сабақтың мақсаты:

Оқушылар компьютерлік желілер туралы ақпараттар алады және біледі.
Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыра отырып есте сақтау, ойлау қабілетін, компьютерлік іскерлігін дамыту.


  1. Теориялық және практикалық


2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(3 минут)

Өткен сабақты қайталап еске түсірейік

Бұлтты технологиялар туралы сұрақтарға жауап берейік

  1. Бұлтты технология дегеніміз не?

  2. Бұлттық технологиялардың айырмашылыға ?

  3. Бұлттық технологияның пайдаланудың 1-ші тиімді жағы қандай?

  4. Бұлттық технологияның пайдаланудың 2-ші тиімді жағы қандай?

  5. Бұлттық провайдер деген не?


https://wordwall.net/resource/69236156


    1. Жаңа материалды зерттеу


Жаңа тақырыпқа дайындық


І. Бейне материал арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу.

Компьютерлік желі туралы ақпарат көрсету


Топология. Желі топологиясы. (ITUniver Network #8) - YouTube

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Көлемі бойынша кішігірім, бір үй, ғимарат, кәсіпорын аумағында жұмыс істейтін желілер жергілікті желі деп аталады. Олар: аймақтық  және ауқымды желілер болып 2-ге бөлінеді.

Қала, облыс, ел ішінде орналасқан желілер аймақтық деп аталады. Егер олар қайсы бір ұйымға немесе ұйымдар тобына тиісті болса, онда  бұл корпоротивтік  деп аталады. Мысалы, Қазақстан Республикасының Ұлттық банкінің  желісі –Banknet, негізгі банктің компьютерін оның барлық филиалдарының компьютерлерімен (аудандық бөлімшелерін қоса) біріктіреді.

Одан үлкен көлемдегі, бүкіл елдерге, құрлықтарға тараған желілер ауқымды деп аталады. Олар корпоротивтік те, жалпы  да бола алады. Мысалы, Интернет сияқты олардың  кез келген пайдаланушыларға қызмет ету мүмкіндіктері бар.

Компьютерлерді жергілікті желіге біріктіру (бірліктен бірнеше жүздерге дейін) түрлі  типті кабельдер көмегімен, желілік  карта немесе желілік адаптер аталатын арнайы құрылғы арқылы жүзеге  асады.Адаптер компьютердің аналық тақшасынгдағы кеңейту слотына қондырылады.

Компьютерлерді қосуға болатын  көптеген әдістер бар.

Әр қосылу  - деректер  үшін жаңа маршрут. Желі топологиясы -  бұл оның геометриялық пішіні немесе  компьютерлердің  бір- біріне қатысты физикалық орналасуы. Желі топологиясы түрлі  желілерді   салыстыру  және  жіктеу әдісін береді

Презентация

Жаңа тақырыпты түсінгенін тексеру

(40 минут)

Білім алушыларды

«Бөлгіш, Бөлінгіш,Бөлінді» әдісін пайдаланып 3 топка бөлеміз

1-тапсырма /Ой қозғау әдісі/

Білім алушыларға компьютерлік желілер түсінігі, желілердің қандай мақсатпен қолданылатыны туралы, желілердің жергілікті, аймақтық, корпоративтік түрлері желілік ресурстар және желілермен қалай жұмыс істеуге болатыны, компьютердегі желілік қорға қалай шығуға боатыны туралы ақпарат беріледі.

Топтарға жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында материалдар таратылады.

Оқушылар таратпа материалдарын оқи отырып «Желі топологиясы» типтерімен танысады. Материалдан алған мәліметтерді оқулықтағы мәліметпен салыстырады.

1-топ

Топологияның үш негізгі  типі бар:

  1. «Жұлдызша»-топологиясы бар желідегі барлық компьютерлер орталық компьютерлермен немесе концентратормен жалгастырылған. Мұндай желідегі  екі компьютер арасында тікелей қосылу болмайды.

Мұндай жүйе қарапайым және тиімді, деректер пакеттері әр компьютерден концентраторға бағытталады. Концентратор өз кезегінде пакеттерді тиісті жеріне жеткізеді. Мұндай  топологияның негізгі жетістігі мынады: компьютерлер мен концентратор арасындғы жекелеген жалғағыштар істен шыққанмен, бүкіл желі  жұмыс істей береді.

«Жұлдызша» топологиясының кемшілігі оның негізгі жетістігінен туындайды: егер концентратор бұзылса, онда ол бүкіл желіні түгел істен шығарады.

2-топ

  1. «Сақина» топологиясына тән бір нәрсе – жалғағышардың соңғы нүктесі болмайтыны; деректер берілетін біртұтас сақина құрған (міндетті  түрде шеңбер емес) желі  тұйықталған. Мұндай  сақинада бір нүктеден қозғау алған  деректер ақыр аяғында желінің  басына барады. Осындай ерекшеліктен деректер сақинада барлық уақытта бір бағытта қозғалады.

«Сақинаның» «Жұлдызшадан» бір ерекшелігі – оған барлық желілік компьютерлер арасында үзіліссіз жол қажет, өйткені  желінің  бір жері  істен шықса, бүкіл тоқтап қалады. «Сақинаның» тағы  бір осал жері –деректер біреулердің  желілік  компьютері арқылы өтетіндіктен де, ақпаратты  бөгде  ұстап қалуына мүмкіндік береді.

3-топ

  1. «Шина» топологиясы бір жеткізетін каналды, әдетте «шина» деп аталатын коаксиалды кабельді пайдаланады. Барлық желілік коспьютерлер «шинаға» тікелей қосылады.

«Шина»  топологиясы бар желіде деректер екі бағытта бірдей жылжиды. Кабель – шинаның екі шетінде арнайы бұқтырмалар (терминаторлар) орнатылған. «Сақина» жағдайындағыдай, желінің  бір жеріндегі қосылудың бұзылуы жұмысты бірден тоқтатады. «Шина» желісіндегі деректердің қауіпсіздігі «Сақина» желісіндегідей, оның осал тұсы – бүкіл желінің  деректері әр  желілік компьютерден өтеді. 

Бұл тапсырмада оқушылар 3 топтан бір адамнан шығып өздеріне берілген «Желі топологиялары» бойынша Флипчарттағы суретке  қарап басқа топтарға түсінгендерін жеткізеді.

Сергіту сәті. – күй

Үлестірмелі тапсырмалар

2.3. Жаңа білімді практикада қолдану

Пысықтау, бекіту

(30 минут)

2-тапсырма   / қызығушылығын ояту, ой толғау әдісі/

Топтарғы әрбір оқушы оқытушыдан алған,  алдындағы таратылған материалдардан және оқулықтан алған мәліметтерін қорытындылап, талдау үшін «Компьютерлік желі» сөзіне ментальды картаны  жасау кезінде интерактивті тақтамен  жұмыс істейді.  Бұл тапсырмадан АКТ әдісін көруге болады.

3-тапсырма

Word wall платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру.


https://wordwall.net/resource/35481173


3. Қорытынды

Үй тапсырмасы

(4 минут)


Компьютерлік желі туралы постер әзірлеу.



Бағалау

(3 минут)

Білім алушылар өз білімдерін бағалайды

Сабақ барысын толық түсінген сабақтары бойынша іс әректерімен бағаланады



4. Сабақ бойынша рефлексия

(3 минут)

classroomscreen.com қосымшасы арқылы сабақты түсінгендері тұралы телефондарымен жауап береді



Classroomscreen | The #1 online whiteboard for teachers








Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


  1. Компьютерлік желілер, желі түрлерін біледі

  2. Топология түрлері және олармен жүмыс жасай алады

  3. «Жұлдыз», «Сақина», «Шина» тополгия түрлерін толық біледі

Баға

«Жақсы»

70-89


  1. Компьютерлік желілер, желі түрлерін біледі

  2. Топология түрлері және олармен жүмыс жасай алады


Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


  1. «Жұлдыз» тополгиясы туралытолық біледі



Оқытушы___________________ Шынғысова А.Қ.







Shape1

Н.06.2-14 Басылым 3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!