ашық сабақ "Көңілді саяхат"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "Көңілді саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша өткізген ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

18 сабақ

5- бөлім: Саяхат

Сабақтың тақырыбы :

Көңілді саяхат

Күні:

Мұғалім аты -жөні :Губайдуллина Назипа Нуртаевна

Сыныбы: 1

Қатысқан оқушылар :

Қатыспаған оқушылар:

Осы сабақты меңгертуге қол жеткізетін оқу мақсаттары

1.1.1.2 таныс музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау

1.1.2.1 әндерді музыкалық аспаптардың сүйемелдеуімен орынду

1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді, шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау

1.3.1.1.Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өз репертуарын кеңейтуді жалғастырады

Тілді барынша нақты пайдалануға дағдыланады.

Саяхат туралы танымын ашады.

Білім мен тәжірибе дағдысын дамытады

Оқушылардың көпшілігі:

Саяхаттың алуан түріне бақылау жүргізеді, суреттеп сипаттай алады.

Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады.

Бір бірінің іс әрекетін бағалайды.

Көріністер мен қимыл-қозғалыстарды байланыстырады.

Кейбір оқушылар:

Дыбыстар мен символдарды байланыстырады.

Тиісті жағдайларда басқаларды қадағалайды

Топпен қосылып ән айтуға талпынады.

Тілдік мақсаттар

Оқушыларға тілді барынша нақты пайдалануға ынталандыру

Оқушылар: өз жұмыстарына түсініктеме беру және жақсарту үшін өзгерістер енгізе алады.

Пән лексикасы мен терминологиясы:

Мен бұл дыбысты мынадай тәсілмен өзгертер едім...

Мен барлығы жақсы өтті деп ойлаймын өйткені...

Мұны ... жолмен жақсартуға болады деп ойлаймын.

Мен көріністі ... жолмен жақартар едім.

Диалог үшін қажетті сөз тіркестері:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бұл дыбыстар қалай жасалған?

  • Қандай бөліктері жақсы шықты?

  • Қандай бөліктерін жақсартуға болады?

  • Неліктен ... екенін айта аласың ба?

  • Бұл бөліктерді қалай жақсартуға болады деп ойлайсың?

Алдыңғы сабақтарда алған білім

Алдыңғы бөлімдерде дыбыс шығаруды, картинаны суреттеуді, ондағы көңіл күйді дыбыс арқылы көрсетуді, балаларға арналған музыкалық құралдар арқылы қысқаша музыкалық ертегілер құруды үйренді. Динамикалық белгілер символдарын анықтап үйренді.

Сабақтың барысы


Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басталуы

Оқушылармен үш тілде әуенмен сәлемдесу.

К.Қуатбаевтың «Жұлдыздарға жол» әнін үйретуді жалғастырамыз.

Жұлдыздарға жол» К.Қуатбаев


Сабақтың ортасы.



































(Ұ,МК ) Жұмбақтарды шешу арқылы топқа бөлу. Көлік туралы жұмбақ жасырып, оқушылардың ойлау қабілетін ашу.

Мысалы: Құстан аумайды көкте заулайды. (Ұшақ)

Ұшақ тобына тапсырма:

Ұйқасын тауып әуенін ойластырыңдар.

Кәне қанат жазайық

Ұшақ болып ұшайық

Ұшып,ұшып, алайық

Орнымызға қонайық

2. Үйрек емес қаз емес

Балық емес судағы

Өзі жүзе біледі

Көмірмен май жемдері

Шешуін кім біледі ( Кеме)

Кеме тобына тапсырма

Кеме туралы өлеңге әуен ойластырыңдар

Теңізде жүздім балықтай

Дүниені кездім жалықпай

Көліктердің бір түрі

Мен боламын қайықтай

3. Бар екен бір нақты зат түсі қара

Сүйрейді неше мың пұт іліп ала (Паравоз)

Паравоз тобына тапсырма:

Паравоздың дыбысын ырғағын шулы аспаппен келтіріңдер

( Ұ, МК )Суретпен жұмыс- Жұлдыз досымызбен ойша көңілді саяхатқа шығайық Оқушылармен психологиялық дайындық Оқулықтағы берілген суреттегі көлік түрлерін жүру жолымен сәйкестендіруді тапсыру. Оқушылардың танымын ашу, қызығушылығын арттыру. Мысалы: кеме суда жүзеді. Ұшақ аспанда ұшады. Поезд темір жолмен жүреді т.б.

(Ө, Қ) Сергіту сәті. Оқушылар көлік түрлеріне сәйкес қозғалып жүреді. Қандай шулы дыбыс шығаратынын дыбыстап көрсетеді. Ұйқасын тауып жаңа фразаға әуен ойластырып бірге орындауға балаларды үйретіңіз.

Кәне қанат... (жазайық)

Ұшақ болып... (ұшайық)

Ұшып,ұшып..., (алайық)

Орнымызға ...(қонайық)

Үштілділік: (МК)

Музыкалық саяхат – музыкальное путешествие-musikl journey

Үш тілде айтқызып үйрету

( Ұ, МҚ ) Музыка тыңдау: Бейнесюжеттегі музыканы музыканы мұқият тыңдау. Музыка қалай орындалды? Саған қандай көңіл күй сыйлады? Неліктен екенін айта аласың ба?

Балалардың жауабын қабылдап бағалау.

( Т) Суретпен жұмыс: Балалар жұлдызшаға көмектесіп, саусақпен жүргізе отырып, киіз үйге жол табады. Балалар сендер саяхатқа шыққанда өздеріңді қалай ұстайсыңдар? Оқушылардың пікірін тыңдап, бағалау. Өзін – өз қорғауға, табиғатты аялауға тәрбиелеу. Бұл ойын арқылы Баланың қимылына ой өрісінің дамуына ықпал жасау. Қуанышты көңіл күй сыйлау. Баланың белсенділігін дамыту.


Жұмбақтар жинағы






Түрлі түсті суреттер,






















Музыкалық аспап

Сабақтың соңы


(Ұ, Қ) Балалар қандай көлікпен саяхатқа шыққыларың келеді? Соны түрлі түсті бояумен бейнелеңдер. Оқушылардың шығармашылығын бағалау. Белсенді оқушыларды атап шығу.










Бекітемін:

ОІМ: Д.Жумаева

Қысқа мерзімді жоспар

20 сабақ

5- бөлім: Саяхат

Сабақтың тақырыбы :

Көңілді порвоз

Күні:

Мұғалім аты -жөні :Губайдуллина Назипа Нуртаевна

Сыныбы: 1

Қатысқан оқушылар :

Қатыспаған оқушылар:

Осы сабақты меңгертуге қол жеткізетін оқу мақсаттары

1.1.1.2 таныс музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау

1.1.2.1 әндерді музыкалық аспаптардың сүйемелдеуімен орынду

1.1.3.1.Өз шығармашылық жұмысын көрсете білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өз репертуарын кеңейтуді жалғастырады

Тілді барынша нақты пайдалануға дағдыланады.

Саяхат туралы танымын ашады.

Білім мен тәжірибе дағдысын дамытады

Оқушылардың көпшілігі:

Поровоз туралы тусиник алып, бейнефильмге музыкалык суйемелдеу жасауды уйренеди

Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады.

Бір бірінің іс әрекетін бағалайды.

Көріністер мен қимыл-қозғалыстарды байланыстырады.

Кейбір оқушылар:

Дыбыстар мен символдарды байланыстырады.

Тиісті жағдайларда басқаларды қадағалайды

Топпен қосылып ән айтуға талпынады.

Тілдік мақсаттар

Оқушыларға тілді барынша нақты пайдалануға ынталандыру

Оқушылар: өз жұмыстарына түсініктеме беру және жақсарту үшін өзгерістер енгізе алады.

Пән лексикасы мен терминологиясы:

Мен бұл дыбысты мынадай тәсілмен өзгертер едім...

Мен барлығы жақсы өтті деп ойлаймын өйткені...

Мұны ... жолмен жақсартуға болады деп ойлаймын.

Мен көріністі ... жолмен жақартар едім.

Диалог үшін қажетті сөз тіркестері:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бұл дыбыстар қалай жасалған?

  • Қандай бөліктері жақсы шықты?

  • Қандай бөліктерін жақсартуға болады?

  • Неліктен ... екенін айта аласың ба?

  • Бұл бөліктерді қалай жақсартуға болады деп ойлайсың?

Алдыңғы сабақтарда алған білім

Алдыңғы бөлімдерде дыбыс шығаруды, картинаны суреттеуді, ондағы көңіл күйді дыбыс арқылы көрсетуді, балаларға арналған музыкалық құралдар арқылы қысқаша музыкалық ертегілер құруды үйренді. Динамикалық белгілер символдарын анықтап үйренді.

Сабақтың барысы


Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басталуы 0-5 мин.

Оқушылармен үш тілде әуенмен сәлемдесу.

К.Қуатбаевтың «Жұлдыздарға жол» әнін үйретуді жалғастырамыз.

Жұлдыздарға жол» К.Қуатбаев


Сабақтың ортасы.

7-11 мин





12-14мин.

















15-20 мин














21-35 мин

(Ұ,МК ) Жұмбақтарды шешу арқылы топқа бөлу. Көлік туралы жұмбақ жасырып, оқушылардың ойлау қабілетін ашу.

Мысалы: Құстан аумайды көкте заулайды. (Ұшақ)

Ұшақ тобына тапсырма:

Ұйқасын тауып әуенін ойластырыңдар.

Кәне қанат жазайық

Ұшақ болып ұшайық

Ұшып,ұшып, алайық

Орнымызға қонайық

2. Үйрек емес қаз емес

Балық емес судағы

Өзі жүзе біледі

Көмірмен май жемдері

Шешуін кім біледі ( Кеме)

Кеме тобына тапсырма

Кеме туралы өлеңге әуен ойластырыңдар

Теңізде жүздім балықтай

Дүниені кездім жалықпай

Көліктердің бір түрі

Мен боламын қайықтай

3. Бар екен бір нақты зат түсі қара

Сүйрейді неше мың пұт іліп ала (Паравоз)

Паравоз тобына тапсырма:

Паравоздың дыбысын ырғағын шулы аспаппен келтіріңдер

( Ұ, МК )Суретпен жұмыс- Жұлдыз досымызбен ойша көңілді саяхатқа шығайық Оқушылармен психологиялық дайындық Оқулықтағы берілген суреттегі көлік түрлерін жүру жолымен сәйкестендіруді тапсыру. Оқушылардың танымын ашу, қызығушылығын арттыру. Мысалы: кеме суда жүзеді. Ұшақ аспанда ұшады. Поезд темір жолмен жүреді т.б.

(Ө, Қ) Сергіту сәті. Оқушылар көлік түрлеріне сәйкес қозғалып жүреді. Қандай шулы дыбыс шығаратынын дыбыстап көрсетеді. Ұйқасын тауып жаңа фразаға әуен ойластырып бірге орындауға балаларды үйретіңіз.

Кәне қанат... (жазайық)

Ұшақ болып... (ұшайық)

Ұшып,ұшып..., (алайық)

Орнымызға ...(қонайық)

Үштілділік: (МК)

Музыкалық саяхат – музыкальное путешествие-musikl journey

Үш тілде айтқызып үйрету

( Ұ, МҚ ) Музыка тыңдау: Бейнесюжеттегі музыканы музыканы мұқият тыңдау. Музыка қалай орындалды? Саған қандай көңіл күй сыйлады? Неліктен екенін айта аласың ба?

Балалардың жауабын қабылдап бағалау.

( Т) Суретпен жұмыс: Балалар жұлдызшаға көмектесіп, саусақпен жүргізе отырып, киіз үйге жол табады. Балалар сендер саяхатқа шыққанда өздеріңді қалай ұстайсыңдар? Оқушылардың пікірін тыңдап, бағалау. Өзін – өз қорғауға, табиғатты аялауға тәрбиелеу. Бұл ойын арқылы Баланың қимылына ой өрісінің дамуына ықпал жасау. Қуанышты көңіл күй сыйлау. Баланың белсенділігін дамыту.


Жұмбақтар жинағы






Түрлі түсті суреттер,






















Музыкалық аспап

Сабақтың соңы

35-45 мин

(Ұ, Қ) Балалар қандай көлікпен саяхатқа шыққыларың келеді? Соны түрлі түсті бояумен бейнелеңдер. Оқушылардың шығармашылығын бағалау. Белсенді оқушыларды атап шығу.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.08.2018
1795
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі