(Ұ,МК
) Жұмбақтарды шешу арқылы топқа
бөлу. Көлік туралы жұмбақ жасырып, оқушылардың ойлау қабілетін
ашу.
Мысалы: Құстан
аумайды көкте заулайды. (Ұшақ)
Ұшақ тобына
тапсырма:
Ұйқасын тауып әуенін
ойластырыңдар.
Кәне қанат
жазайық
Ұшақ болып
ұшайық
Ұшып,ұшып,
алайық
Орнымызға
қонайық
2. Үйрек емес қаз
емес
Балық емес
судағы
Өзі жүзе
біледі
Көмірмен май
жемдері
Шешуін кім
біледі (
Кеме)
Кеме тобына
тапсырма
Кеме туралы өлеңге
әуен ойластырыңдар
Теңізде жүздім
балықтай
Дүниені кездім
жалықпай
Көліктердің бір
түрі
Мен боламын
қайықтай
3. Бар екен бір
нақты зат түсі қара
Сүйрейді неше мың
пұт іліп ала (Паравоз)
Паравоз тобына
тапсырма:
Паравоздың дыбысын
ырғағын шулы аспаппен
келтіріңдер
( Ұ, МК
)Суретпен жұмыс- Жұлдыз
досымызбен ойша көңілді саяхатқа шығайық Оқушылармен психологиялық
дайындық Оқулықтағы берілген суреттегі көлік түрлерін жүру жолымен
сәйкестендіруді тапсыру. Оқушылардың танымын ашу, қызығушылығын
арттыру. Мысалы: кеме суда жүзеді. Ұшақ аспанда ұшады. Поезд темір
жолмен жүреді т.б.
(Ө,
Қ) Сергіту сәті. Оқушылар көлік
түрлеріне сәйкес қозғалып жүреді. Қандай шулы дыбыс шығаратынын
дыбыстап көрсетеді. Ұйқасын тауып жаңа фразаға әуен ойластырып
бірге орындауға балаларды
үйретіңіз.
Кәне қанат...
(жазайық)
Ұшақ болып...
(ұшайық)
Ұшып,ұшып...,
(алайық)
Орнымызға
...(қонайық)
Үштілділік:
(МК)
Музыкалық саяхат
– музыкальное путешествие-musikl journey
Үш тілде айтқызып
үйрету
( Ұ, МҚ ) Музыка
тыңдау: Бейнесюжеттегі музыканы
музыканы мұқият тыңдау. Музыка қалай орындалды? Саған қандай көңіл
күй сыйлады? Неліктен екенін айта аласың
ба?
Балалардың
жауабын қабылдап
бағалау.
( Т) Суретпен
жұмыс: Балалар жұлдызшаға көмектесіп,
саусақпен жүргізе отырып, киіз үйге жол табады. Балалар сендер
саяхатқа шыққанда өздеріңді қалай ұстайсыңдар? Оқушылардың пікірін
тыңдап, бағалау. Өзін – өз қорғауға, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Бұл ойын арқылы Баланың қимылына ой өрісінің дамуына ықпал жасау.
Қуанышты көңіл күй сыйлау. Баланың белсенділігін
дамыту.
|