Рамазанова Фарида Токтаровна,
Павлодар обласы,Екібастұз қаласындағы
КҚМК №8 «Теремок» бөбектер бақшасының
Ересектер тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тақырыбы: «Көңілді саяхат»
Мақсаты: «Дьенеш» блоктарын қолдану арқылы баланың
логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту
Міндеті:
1.Заттардың көлемі, геометриялық пішін және
мөлшерімен таныстыру;
2.Ойлау іскерліктерін дамыту: салыстыру, талдау, жіктеу, жалпылау
және т.б.;
Логикалық тапсырмаларды шешу іскерлігін қалыптастыру;
3.Танымдылық процессі — қабылдау, ес, зеиін, қиялдарын,шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Іс-әрекет кезеңі
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
-Біз әдепті баламыз
Амандасу үлкенге,
Алдыменен қонақпен
Тәрбиенің басы ғой.
Амандасып аламыз.
Ал кәнекей бәріміз.
-Жарайсыңдар!
-Көңіл-күйлерін қалай?
-Бізде қазір қандай жыл мезгілі?
-Жыл мезгілдерін атап өтіндерші?
-Күзде неше ай бар?
-Жарайсыңдар!
-Бір апта да неше күн бар?
-Атап кетейікші?
-Дұрыс айтасыңдар.
-Ал бүгін аптаның қай күні?
-Жарайсыңдар!
-Біз нешеге дейін сандарды білеміз?
-Жақсы, енді кері санайық.
-Өте жақсы.
ІІ
кезең-ұйымдастырушылық- ізденушілік
Біз
сендермен қазір Дьенеш блоктары арқылы саяхатқа шығамыз. Дьенеш
блогі деп айтып жатамыз.Ол үшін бірінші Дьенеш деген кім танысып
алайық.
Золтон Дьенеш Венгрлық теоретик және практик, «Жаңа математика»
әдістемесінің авторы
Логикалық блоктарды венгердің психолог-математигі
Золтан Дьенеш ойлап тапқан. Балаларды блоктар арқылы ойната отырып,
оларға нысандардың түсін, пішінін, көлемі мен жуандығын көрсете
отырып, ажыратуға үйретуде, математика тұрғысынан алғы ұғымдарды
меңгертуде таптырмас құрал.
Таныстық енді, саяхатқа шығамыз. Саяхатқа немен барамыз?
Автобуспен барайық.
Мен сендерге билет беремін. Сендер өз орындарына отырыңдар? Яғни
билет арқылы өз орындарынды табыңдар.
Автобусқа мініп Дьенеш кафесіне келеді.
Аспазшыға тауық сорпасын және коктейль дайындауға көмектесейік.
-Балалар, сорпа дәмді болды ма?
-Алғысымызды білдіреміз!
-Сорпамызды ішсек, әрі қарай логика қалашығына баруымыз керек.
Жүріңдер.
Логика қалашығына келдік.
-балалар қараңдаршы, қалада үлкен және кішкентай аудан бар екен,
соларға түр-түсіне қарай қоршау жасау керек. Ал пішініне қарай үй
жасайық.
Жарайсыңдар! Ендеше, әрі қарай жүреміз.
Балалар тыңдандаршы, бір жылаған дыбыс шығатын
сияқты?
-Естіп тұрсыңдар ма?
Оған не болыпты, қане сұрайықшы?
Қоян: Мен ойыншығымды жоғалтып алдым. (Қатты жылайды).
Қоян жылама оданда бізге айт, қандай ойыншық екенін.
Көк емес, бірақ дөңгелек ойыншық. Үлкен, жуан емес.
Жылама , біз саған көмектесеміз.
Ия балалар!
Жарайсыңдар!
Шаршаған шығарсыңдар?
Бір сергіп алайық.
Жақсы, жүріңдер. Қыдырайық әрі қарай.
Алдарынан мыстан кемпір шығып, жол бермейді, мен
сендерді жеймін. Жемесің десендер, маған ойыншықтарды орнына қойып
беріңдер. Қойып бересіңдер ме?
Жақсы, жақсы. Біз қазір бәрін қойып береміз. Тек бізді жеме. Солай
ма балалар.
Карточкамен
жұмыс:
Үйшікке орналастыр.
-Жарайсыңдар, аман қалдыңдар.
-Енді бара беріңдер.
-Балабақшаға қайтамыз ба?
-Жүріңдер паравозға мінейік. Оған үшке бөліну керек екен.
Көк, сары, қызыл
Есеп шығару арқылы әркім өз орынын табады.
Паравоз сынып қалады.
-Балалар енді не істейміз? Қалай барамыз.
Олар орманға кездеседі, орманда адасып жүреді. Алдарынан қасқыр
шығады.
-Қасқыр біз адасып кеттік бізге жол көрсетші?
Қасқыр: Мен сендерді жібермеймін. Көрсетпеймін де. Мен қарным аш.
Сендер маған көпке жетесіңдер. Менің біренеше таспырмаларым бар
соны орындасаңдар мен сендерге оңай жолды көрсетемін.
Мына тапсырмада 3 қате бар соны
орындасаңдар
Және мына ағаштарға өз жапырақтарын
орналастырсаңдар жіберемін.
Қасқыр: жарайсыңдар, керемет орыңдадындар. Сендерді жіберейін. Осы
жолмен тура барсаңдар балабақшадан бірақ шығасыңдар.
Келдік бақшамызға.
Есік жабық қалай кіреміз. Ой, балалар қараңдаршы
біреу хат тастап кетіпті. Мен оқиын.
-балалар, мен мыстан кемпірмін. Менен оңай құтыламын деп
ойламаңдар. Енді балабақшаға кіре алмайсыңдар?!
Кіру үшін маған, менің немереме ойыншық алып келсеңдер ғана
балабақшаның кілтін беремін.
Есіктің алдыңдағы сандықта текше бар сол арқылы табылған
ойыншықтарды жеке сандықшаға салып қойыңдарда, көздеріңді жұмыңдар.
Мен ойыншықты алып, кілтті тастап кетемін.
Тамаша!
ІІІ кезең- рефлексивті- түзеуші
-Балалар, біз сендермен қайда бардық?
-Нелерді көрдіңдер?
-Тапсырмалар жеңіл болды ма?
-Мыстан кемпір мен қасқырдан қорықтыңдар ма?
-Бүгінгі ойын ұнады ма?
-Жарайсыңдар!
Күтілетін
нәтиже:
Ұғынады: Дьенеш блоктарын авторы жайында
Түсінеді: Дьенеш блоктарынын әр түрлілігін
Қолданады: Блоктарды сипаты бойынша
қолданады
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Көңілді саяхат" ,технология:дьенеш блогы
Ашық сабақ "Көңілді саяхат" ,технология:дьенеш блогы
Рамазанова Фарида Токтаровна,
Павлодар обласы,Екібастұз қаласындағы
КҚМК №8 «Теремок» бөбектер бақшасының
Ересектер тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тақырыбы: «Көңілді саяхат»
Мақсаты: «Дьенеш» блоктарын қолдану арқылы баланың
логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту
Міндеті:
1.Заттардың көлемі, геометриялық пішін және
мөлшерімен таныстыру;
2.Ойлау іскерліктерін дамыту: салыстыру, талдау, жіктеу, жалпылау
және т.б.;
Логикалық тапсырмаларды шешу іскерлігін қалыптастыру;
3.Танымдылық процессі — қабылдау, ес, зеиін, қиялдарын,шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Іс-әрекет кезеңі
І кезең- мотвациялық- қозғаушы
-Біз әдепті баламыз
Амандасу үлкенге,
Алдыменен қонақпен
Тәрбиенің басы ғой.
Амандасып аламыз.
Ал кәнекей бәріміз.
-Жарайсыңдар!
-Көңіл-күйлерін қалай?
-Бізде қазір қандай жыл мезгілі?
-Жыл мезгілдерін атап өтіндерші?
-Күзде неше ай бар?
-Жарайсыңдар!
-Бір апта да неше күн бар?
-Атап кетейікші?
-Дұрыс айтасыңдар.
-Ал бүгін аптаның қай күні?
-Жарайсыңдар!
-Біз нешеге дейін сандарды білеміз?
-Жақсы, енді кері санайық.
-Өте жақсы.
ІІ
кезең-ұйымдастырушылық- ізденушілік
Біз
сендермен қазір Дьенеш блоктары арқылы саяхатқа шығамыз. Дьенеш
блогі деп айтып жатамыз.Ол үшін бірінші Дьенеш деген кім танысып
алайық.
Золтон Дьенеш Венгрлық теоретик және практик, «Жаңа математика»
әдістемесінің авторы
Логикалық блоктарды венгердің психолог-математигі
Золтан Дьенеш ойлап тапқан. Балаларды блоктар арқылы ойната отырып,
оларға нысандардың түсін, пішінін, көлемі мен жуандығын көрсете
отырып, ажыратуға үйретуде, математика тұрғысынан алғы ұғымдарды
меңгертуде таптырмас құрал.
Таныстық енді, саяхатқа шығамыз. Саяхатқа немен барамыз?
Автобуспен барайық.
Мен сендерге билет беремін. Сендер өз орындарына отырыңдар? Яғни
билет арқылы өз орындарынды табыңдар.
Автобусқа мініп Дьенеш кафесіне келеді.
Аспазшыға тауық сорпасын және коктейль дайындауға көмектесейік.
-Балалар, сорпа дәмді болды ма?
-Алғысымызды білдіреміз!
-Сорпамызды ішсек, әрі қарай логика қалашығына баруымыз керек.
Жүріңдер.
Логика қалашығына келдік.
-балалар қараңдаршы, қалада үлкен және кішкентай аудан бар екен,
соларға түр-түсіне қарай қоршау жасау керек. Ал пішініне қарай үй
жасайық.
Жарайсыңдар! Ендеше, әрі қарай жүреміз.
Балалар тыңдандаршы, бір жылаған дыбыс шығатын
сияқты?
-Естіп тұрсыңдар ма?
Оған не болыпты, қане сұрайықшы?
Қоян: Мен ойыншығымды жоғалтып алдым. (Қатты жылайды).
Қоян жылама оданда бізге айт, қандай ойыншық екенін.
Көк емес, бірақ дөңгелек ойыншық. Үлкен, жуан емес.
Жылама , біз саған көмектесеміз.
Ия балалар!
Жарайсыңдар!
Шаршаған шығарсыңдар?
Бір сергіп алайық.
Жақсы, жүріңдер. Қыдырайық әрі қарай.
Алдарынан мыстан кемпір шығып, жол бермейді, мен
сендерді жеймін. Жемесің десендер, маған ойыншықтарды орнына қойып
беріңдер. Қойып бересіңдер ме?
Жақсы, жақсы. Біз қазір бәрін қойып береміз. Тек бізді жеме. Солай
ма балалар.
Карточкамен
жұмыс:
Үйшікке орналастыр.
-Жарайсыңдар, аман қалдыңдар.
-Енді бара беріңдер.
-Балабақшаға қайтамыз ба?
-Жүріңдер паравозға мінейік. Оған үшке бөліну керек екен.
Көк, сары, қызыл
Есеп шығару арқылы әркім өз орынын табады.
Паравоз сынып қалады.
-Балалар енді не істейміз? Қалай барамыз.
Олар орманға кездеседі, орманда адасып жүреді. Алдарынан қасқыр
шығады.
-Қасқыр біз адасып кеттік бізге жол көрсетші?
Қасқыр: Мен сендерді жібермеймін. Көрсетпеймін де. Мен қарным аш.
Сендер маған көпке жетесіңдер. Менің біренеше таспырмаларым бар
соны орындасаңдар мен сендерге оңай жолды көрсетемін.
Мына тапсырмада 3 қате бар соны
орындасаңдар
Және мына ағаштарға өз жапырақтарын
орналастырсаңдар жіберемін.
Қасқыр: жарайсыңдар, керемет орыңдадындар. Сендерді жіберейін. Осы
жолмен тура барсаңдар балабақшадан бірақ шығасыңдар.
Келдік бақшамызға.
Есік жабық қалай кіреміз. Ой, балалар қараңдаршы
біреу хат тастап кетіпті. Мен оқиын.
-балалар, мен мыстан кемпірмін. Менен оңай құтыламын деп
ойламаңдар. Енді балабақшаға кіре алмайсыңдар?!
Кіру үшін маған, менің немереме ойыншық алып келсеңдер ғана
балабақшаның кілтін беремін.
Есіктің алдыңдағы сандықта текше бар сол арқылы табылған
ойыншықтарды жеке сандықшаға салып қойыңдарда, көздеріңді жұмыңдар.
Мен ойыншықты алып, кілтті тастап кетемін.
Тамаша!
ІІІ кезең- рефлексивті- түзеуші
-Балалар, біз сендермен қайда бардық?
-Нелерді көрдіңдер?
-Тапсырмалар жеңіл болды ма?
-Мыстан кемпір мен қасқырдан қорықтыңдар ма?
-Бүгінгі ойын ұнады ма?
-Жарайсыңдар!
Күтілетін
нәтиже:
Ұғынады: Дьенеш блоктарын авторы жайында
Түсінеді: Дьенеш блоктарынын әр түрлілігін
Қолданады: Блоктарды сипаты бойынша
қолданады
шағым қалдыра аласыз













