№ | уақыты | Жұмыс жоспары | Оқушының іс- әрекеті | Мұғалімнің іс- әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі.
| 2 мин | Психологиялық дайындық.Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді.
|
Оқушылар іс-әрекет жасай отырып,орындайды |
Балалардың назарын сабаққа аударады |
Топқа бөлу | 1 мин | (реңді қағаздар )арқылы топқа бөлінеді.
| Оқушылар өздеріне ұнатқан реңді алады да, топқа бөлінеді. | Балаларға қима ұсынады. |
Білімдерін тиянақтау
| 2 мин |
Көбейту кестесін сұрау
| Қойылған сұрақтарға толық жауап береді. | Сұрақтар арқылы өткен тақырыптарды қайталайды. |
Миға шабул | 3 мин |
Математикалық диктант. (Кестеден тыс көбейту және бөлу.Үш - үш тапсырмадан әр топқа беру.)
|
Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. | Әр топқа тапсырмалар тапсырылады. |
|
| 1) 180 мен 3 сандарының көбейтіндісі нешеге тең? 5402)500 бен 2 сандарының бөліндісі нешеге тең? 2503)Егер 630 санын неше есе кемітсе,9 шығады? 701)Қандай санды 4 есе арттырса,600 шығады? 1502)490 саны 70 санынан неше есе артық? 7 | 3)Егер 960 санын 60 есе кемітсе,қандай сан шығады? 161)Қандай сан 150-ден 3 есе артық. 4502)Бөлгіш2,бөліндінің мәні 30 болса,бөлінгіш қанша? 1203)Жұлдызшаның орнына қандай таңба қойса, 440*20 < 200 теңсіздігі дұрыс болады. |
|
|
Жаңа сабақ.
| 10 мин | Оқулықпен жұмыс :№1 53474029128676900570806430007590046 810403№2 41824780630950008056937700806000240054105№ 37+2 70+20 700+200 7000+2000 70000+200007+8 70+80 700+800 7000+8000 70000+80000№49-7 90-70 900-700 9000-7000 90000-7000015-7 150-70 1500-700 15000-7000 150000-70000
№5 тапсырма тақтада түсіндіріліп орындауды ұсыну. а) 70 000+8000 60 000+9000 78 000-8000 69 000-9000 78 000-70 000 69 000-60 000
600 000+4000 400 000+3000 604 000-4000 403 000-3000604 000-600 000 403 000-400 000
ә) 30 000+682 50 000+493 30 682-682 50 493-493 30 682-30 000 50 493-50 000
300 000+682 500 000+493 300 682-682 500 493-493 300 682-300 000 500 493-500 000
|
Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдайды.
Жаңа тақырыпты пысықтайды(әр топ өз тапсырмаларын орындайды) |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді.
|
Сергіту сәті. | 1 мин | Қимыл-қозғалыс жаттығуларды орындау.
| Оқушылар қимылдарды келтіріп орындайды. |
|
| 10 мин | №6 а) 3+96+97+904 ә) 63+720+37+80б) 30+960+970+9040в) 630+7200+370+800№7 Дүкен 3 күнде 2 тонна көкөніс сатты. Бірінші күні 450 кг, екінші күні одан 2 есе артық, ал үшінші күні қалғаны сатылды. Үшінші күні неше килограмм көкөніс әкелінді?Шарты; 450*2=900+450=13502000-1350=650Жауабы: Үшінші күні 650 кг көкөніс сатылды.
|
Алған тапсырмаларын дауыстап оқып,орындайды.Болған соң,талдайды. |
Әр топқа тапсырмаларын беріп,тапсырмаларды оқып ,түсіндіру |
Ой толғаныс
| 8 мин | Бекіту. 1-топ. Баспадан кітап басылып шықты. Әрбір бетте 32 жол болса, 90 беттік кітаптың неше жолы бар?2-топ. Бала кітап оқып отыр. Дүйсенбі күні 15 бет оқыған бала сейсенбі күні екі есе көп оқыды. Осыдан соң кітаптың әлі оқылмаған төрттен бір бөлігі қалды. Бұл кітапта неше бет бар екенін тап.3-топ.Әжесі қалтаға салуға маржандар сатып алды. 6 маржанның 7 тасы бар, 4 маржанның 12 тасы бар, 1 маржанның 10 тасы бар. Бірде бір маржанды үзбей осыларды тең етіп екіге қалай бөлуге болады.
|
Әр топ тапсырмаларын орындайды.
Тапсырманы шешеді,жауабын талдайды. |
Әр топқа тапсырмаларын түсіндіріп таратады.
Оқушыларды тыңдап,қорытынды шығарады. |
Сабақты қорыту.
| 2мин | -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?-Бүгінгі сабақтағы ең маңыздысы не болды?-Бүгінгі сабақта алған білімдеріңді қайда пайдаланасыңдар?-Өз жұмыстарыңа баға беріңдер
(Смайликтерді жабыстырады.)
|
Сұрақтарға жауап береді
Тиісті смайликті алып,вагонға жабыстырады |
Сұрақтар қойып отырып сабақты қорытады.
Мұғалім смайликтермен таныстырады.
|
|
1мин |
Үй тапсырмасы. 64 бет №8-9
|
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. |
Үй тапсырмасын береді. |