|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2В Тақырыбы: Сабақ 17 |
Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні,айы:10.10.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рысбекова Б.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 ә сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.5 көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу; 7.2.1.6 көпмүшені стандарт түрге келтіру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға амалдарды дұрыс амалдар қолда білуге үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Көпмүшені стандарт түрде жазу. 2.Берілген өрнектердің ішінен көпмүшені ажыратып көрсете алу. 3.Көпмүшенің дәрежесін анықтай алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Көпмүше, тұрақты айнымалы шама, стандарт , дәреже. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жақсы қарым қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым- қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, Биология, Тарих. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бірмүше ұғымы, оның коэффициенті және дәрежесін анықтау. Бірмүшенің стандарт түрі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу).
.Ой
қозғау.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқулықпен жұмыс жүргізу. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Анықтама1: Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. Анықтама2: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Анықтама3: Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Анықтама4: Көпмүшенің дәрежесідеп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады - .Ассоциациялық карта құру. (Берілген тапсырмаларды топпен шығарып, бірін бірі тексеріп, есепті постерға түсіру және оны қорғау). Тапсырмалар: 1 ТОП 2 ТОП 3ТОП Көбейтуді орындаңдар: 3а*(-4в⁵); 7с²*5с⁹; ав*9а*4в. Бірмүшені дәрежеге шығарыңдар: (3а⁷)²; (-2х⁴у³)³; (к²пр⁵)⁵. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер: 6ке+е-5ке-е; 5п-3+п+6; 4а-5в+5в+4а. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+у) + (х-у); (а²+2ав+в²)-(а²-2ав+в²); (а²-а+1)-(а+1). Оқулықпен жұмыс. Топпен есептер шығару: 1 топ: №2.36 (1); № 2.39(1); 2 топ: № 2.36 (2); №2.39 (2); 3 топ: №2.36 (3); №2.39 (3 ); 4 топ: №2.36 (4); №2.39 (4 ); Жұптық жұмыс 1-тапсырма Төмендегі алгебралық өрнектердің ішінен көпмүшелерді теріп жазыңыз және кестені толтырыңыз:
Дескриптор Білім алушы −көпмүшелерді теріп жазады; −көпмүшелерді стандарт турде жазады; −көпмүшелердің бос мүшелерін көрсетеді; −көпмүшелердің дәрежелерін көрсетеді.
|
Оқулық цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.
№1Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 38-40мин) |
Қиын болған үш сұрақ Құнды болған үш сұрақ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Көпмүшелер және оның дәрежесі, стандарт жазылуы
Ашық сабақ Көпмүшелер және оның дәрежесі, стандарт жазылуы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2В Тақырыбы: Сабақ 17 |
Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні,айы:10.10.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рысбекова Б.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 ә сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.5 көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу; 7.2.1.6 көпмүшені стандарт түрге келтіру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға амалдарды дұрыс амалдар қолда білуге үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Көпмүшені стандарт түрде жазу. 2.Берілген өрнектердің ішінен көпмүшені ажыратып көрсете алу. 3.Көпмүшенің дәрежесін анықтай алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Көпмүше, тұрақты айнымалы шама, стандарт , дәреже. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жақсы қарым қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым- қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, Биология, Тарих. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бірмүше ұғымы, оның коэффициенті және дәрежесін анықтау. Бірмүшенің стандарт түрі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу).
.Ой
қозғау.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқулықпен жұмыс жүргізу. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Анықтама1: Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. Анықтама2: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Анықтама3: Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Анықтама4: Көпмүшенің дәрежесідеп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады - .Ассоциациялық карта құру. (Берілген тапсырмаларды топпен шығарып, бірін бірі тексеріп, есепті постерға түсіру және оны қорғау). Тапсырмалар: 1 ТОП 2 ТОП 3ТОП Көбейтуді орындаңдар: 3а*(-4в⁵); 7с²*5с⁹; ав*9а*4в. Бірмүшені дәрежеге шығарыңдар: (3а⁷)²; (-2х⁴у³)³; (к²пр⁵)⁵. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер: 6ке+е-5ке-е; 5п-3+п+6; 4а-5в+5в+4а. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+у) + (х-у); (а²+2ав+в²)-(а²-2ав+в²); (а²-а+1)-(а+1). Оқулықпен жұмыс. Топпен есептер шығару: 1 топ: №2.36 (1); № 2.39(1); 2 топ: № 2.36 (2); №2.39 (2); 3 топ: №2.36 (3); №2.39 (3 ); 4 топ: №2.36 (4); №2.39 (4 ); Жұптық жұмыс 1-тапсырма Төмендегі алгебралық өрнектердің ішінен көпмүшелерді теріп жазыңыз және кестені толтырыңыз:
Дескриптор Білім алушы −көпмүшелерді теріп жазады; −көпмүшелерді стандарт турде жазады; −көпмүшелердің бос мүшелерін көрсетеді; −көпмүшелердің дәрежелерін көрсетеді.
|
Оқулық цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.
№1Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 38-40мин) |
Қиын болған үш сұрақ Құнды болған үш сұрақ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














