Материалдар / Ашық сабақ Көпмүшелер және оның дәрежесі, стандарт жазылуы
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ Көпмүшелер және оның дәрежесі, стандарт жазылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2В

Тақырыбы:

Сабақ 17




Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі

Күні,айы:10.10.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Рысбекова Б.М.

7 ә сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.5

көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;

7.2.1.6

көпмүшені стандарт түрге келтіру;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға амалдарды дұрыс амалдар қолда білуге үйрету

Оқушылардың басым бөлігі:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады

Кейбір оқушылар:

Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару;

Бағалау критерийі

1.Көпмүшені стандарт түрде жазу.

2.Берілген өрнектердің ішінен көпмүшені ажыратып көрсете алу.

3.Көпмүшенің дәрежесін анықтай алу.


Тілдік мақсаттар

Көпмүше, тұрақты айнымалы шама, стандарт , дәреже.


Құндылықтарға баулу

Жақсы қарым қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым- қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды


Пәнаралық байланыс

Физика, Биология, Тарих.

Алдыңғы білім

Бірмүше ұғымы, оның коэффициенті және дәрежесін анықтау. Бірмүшенің стандарт түрі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу

(сөйлесу).

.Ой қозғау. 
- Қандай өрнекті бірмүше деп атайды? 
- Бірмүшенің стандарт түрі қалай жазылады? 
- Стандарт түрдегі бірмүшенің коэффициенті деп нені айтады? 
- Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады? 
- Бірмүшелер қалай көбейтіледі? 
- Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарады?



Shape1 Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Оқулықпен жұмыс жүргізу.

  Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің

                       қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады.

Анықтама1: Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады.

Анықтама2: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды.

Анықтама3: Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды.

Анықтама4: Көпмүшенің дәрежесідеп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады


- .Ассоциациялық карта құру. (Берілген тапсырмаларды топпен шығарып, бірін бірі тексеріп, есепті постерға түсіру және оны қорғау).

Тапсырмалар:                                 1 ТОП              2 ТОП               3ТОП

Көбейтуді орындаңдар:                     3а*(-4в⁵);             7с²*5с⁹;                ав*9а*4в.               Бірмүшені дәрежеге шығарыңдар:       (3а⁷)²;             (-2х⁴у³)³;                    (к²пр⁵)⁵.               Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:           6ке+е-5ке-е;        5п-3+п+6;             4а-5в+5в+4а.             Өрнекті ықшамдаңдар:                (х+у) + (х-у);     (а²+2ав+в²)-(а²-2ав+в²);     (а²-а+1)-(а+1).

Оқулықпен жұмыс.           Топпен есептер  шығару:

1 топ:       №2.36 (1);    № 2.39(1);                                                                                                                                     2 топ:       № 2.36 (2);    №2.39 (2);                                                                                                                                 3 топ:       №2.36 (3);   №2.39 (3 );

4 топ: 2.36 (4);   №2.39 (4 );

Жұптық жұмыс

1-тапсырма

Төмендегі алгебралық өрнектердің ішінен көпмүшелерді теріп жазыңыз және кестені толтырыңыз:















Көпмүше

Көпмүшенің стандарт түрі

Көпмүшенің бос мүшесі

Көпмүшенің дәрежесі



































Дескриптор Білім алушы

көпмүшелерді теріп жазады;

көпмүшелерді стандарт турде жазады;

көпмүшелердің бос мүшелерін көрсетеді; көпмүшелердің дәрежелерін көрсетеді.





Оқулық

цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.


1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 38-40мин)

Қиын болған үш сұрақ

Құнды болған үш сұрақ


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Оқушыларды жұптық жұмыс кезінде бір –біріне ресурс ретінде пайдалану;


Класпен жұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын тапсырма бергеннен кейін жазған жауаптарын парақтарын көтеру арқылы тексеріп, кері байланысты мұғалім әр тапсырма соңында беріп отырады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылап тұрады.

Оқушылардың тілдік дағдысын дамытуға көіңл бөледі, өз ойын айтуға үйретеді. Оқушылар жұптық жұмыста бірін-бірі текереді. Өз бетімен жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалап, өздерінің нені игеріп, неден қиналатындықтарын анықтайды.

Қауіпсіздік техникасы сақталған кабинетте оқушыларға сабақ жүргізіледі.

Оқушылар қауіпсіздік техника ережелерімен таныстырылған.

Сабақ уақытында қарастырылатын әр түрлі жұмыс түрлері оқушылардың қимыл қозғалыс жасауына мүмкіндік береді

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі