Материалдар / Ашық сабақ "Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
794
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Күні,айы: 13.11.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шериева Жадыра


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.12

алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу арқылы тақырыпты түсінуді меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады

Оқушылардың басым бөлігі:

досының сырт келбеті мен мінезіне сипаттама береді;

Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді;


Кейбір оқушылар:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, есептерді практикада орындай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне қазақша,орысша, ағылшынша тілектер тілейді.

Я желаю тебе счастье.

Are you shee happens

Мәдениет ауылының мәдениетті ұлы/қызы бол.

«Қайталау – оқу айнасы»

«Жемістер ағашынан» алмалар алып ондағы сұрақтардан жауап беріп, бірмүше тақырыбына жауап бергендер «Бірмүше» тобы, көпмүше тақырыбына жауап бергендер «Көпмүше»тобы болып топқа бөлінеді. Сұрақ жауап

1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.)

2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады)


3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс)


4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық

қосындысын көпмүше деп атаймыз)


5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру)


6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек)


7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп шыққан көбейтіндіні қосу керек)


8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін көпмүшенің әрбір мүшесін берілген бірмүшеге бөліп шыққан нәтижелерді қосу керек)



















«Жемістер ағашы» плакат

стикер

Сабақтың ортасы (6-40 минут)


















Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбын"Ассосация стратегиясы" бойынша тақырыпты анықтайды ,

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің 2 тәсілі бар. Олар топтау тәсілі, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару.

Мысалдар:

1. 2xy-3xz+px=x(2y-3z+p)

2. 12a-24b=12(a-2b)

3. 5mn2+4np=n(5mn+4p)

4. 10ab+5b-30bc=5b(2a+1-6c)

5. x(a-5)+(5-a)-a(5-a)=x(a-5)-(a-5)+a(a-5)=(a-5)(x-1+a)

6. 1) x2-2x=0

x(x-2)=0

x=0, x-2=0

x=2

1. Көпмүше түрінде көрсет: а) а5(3а-4) ә) 5а+(11-а) 
2.Ортақ көбейткішін тап: а) 3а+6 ә) 9m8+6m5 
3. Көпмүшелердің көбейтіндісі түріне келтір: а) 2а(m+n)+b(m+n) ә) 8(x-1)+2(x-1) 
V Кім жүйрік (оқулықпен жұмыс) 
№15.1-15.4
1) (а+9)2+2а(а+9)=(а+9)(а+9+2а)=(а+9)(3а+9) 
2) х2(в-2)+у(2-в)=х2(в-2)-у(в-2)=(в-2)(х2-у) 
3) (а+в)3 –а(а+в)2=(а+в)2(а+в-а)=в(а+в)2 
4) m(х-у)-n(х-у)=m(х-у)+n(х-у)=(х-у)(m-n) 
5) 30х80+80х30= 10х30(3х50+8) 
6) 12m(m-n)-6n(n-m)= (m-n)(12m-6n)=6(m-n)(2m-n) 
7) (х-у)2+(х-у)=(х-у)(х-у+1) 

15.5-15.7 
1) 6х2-6ху-8х+8у х = - 4, у = 2 
(6х2-6ху)-( 8х-8у)=6х(х-у)-8(х-у)=(х-у)(6х-8)=2(х-у)(3х-4)=2(-4-2)(3*(-4)- 4)=192 
2) А2-ав-5а+5в а=1/4 в=-1/2 
(а2-ав)-(5а-5в)=а(а-в)-5(а-в)=(а-в)(а-5)=(1/4+1/2)(1/4-5)=-57/16 

Оқулық

Слайд

Графа

проектор

ноутбук























Тақта

Үлестірме кеспе қағаз

Сергіту сәті







Сабақтың соңы













Рефлексия

Оқушылармен бірге 1-10 ға дейінгі сандарды көзбен ағылшынша, орысша жазу арқылы сергіту сәтін жасау. One,two,three,four,five, six, seven, eiqht, nine, ten

Один, два, три, четерьй, пять, шесть, семь, восемь,девять, десять

«Ромбик» әдісі бойынша Топтық жұмыс

  1. Көбейткішке жікте: ах+вх-ау-ву+аz+bz 
    а5+а3-а2-1 
    II. Көпмүшені көбеткішке жікте: а 2 -9а+20 


Оқушыларға бекіту сұрақтарын беру.

  1. Көпмүше дегеніміз не? 
    2. Көпмүшенің мүшелері дегеніміз не? 
    3. Көпмүшелерді қалай қосамыз? 
    4. Бірмүшені көпмүшеге қалай қосамыз? 
    5. Бір көпмүшеден екінші көпмүшені азайту дегеніміз не? 
    6. Қөпмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не? 
    7. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? 
    8. Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктейміз? 



Оқушыларға стикер тарату



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?





Оқушылармен жеке тақтамен жұмыс жасаған тиімді.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1. топтық жұмыс

2. жеке жүмыс

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1. Оқушыны мадақтау

2. Бағалау









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!