2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ашық сабақ Көпмүшені көпмүшеге және бірмүшеге көбейту

ашық сабақ Көпмүшені көпмүшеге және бірмүшеге көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1.С

Мектеп:Достық жом

Күні:16.10.17ж

Мұғалімнің аты-жөні: Рысбекова Б

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Көпмүшені бірмүшеге және көпмүшеге көбейту


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.8 Көпмүшені бірмүшеге көбейту

7.2.1.9 Көпмүшені көпмүшеге көбейту.


Сабақтың мақсаттары:

Барлығы: көпмүшелерге анықтама бере алады, дәрежесін анықтай алады, көпмүшені бірмүшеге, көпмүшеге көбейту амалын орындай алады.

Көпшілігі: теңсіздіктерді, теңдеулерді шешу кезінде көпмүшені көпмүшеге көбейту амалдарын орындай алады.



Кейбірі:көпмүшелерді көбейтуге мысалдар келтіре алады, көпмүшелерге түрлендіру жүргізе алады.


Жетістік критерийлері:

*көпмүшелерге анықтама бере алады;

* дәрежесін анықтай алады;

*көпмұшені бірмүшеге, көпмүшеге көбейту амалын орындай алады;

* теңсіздіктерді, теңдеулерді шешу кезінде көпмүшені бірмүшеге, көпмүшеге көбейту амалдарын орындай алады;


*көпмүшелерді көбейтуге мысалдар келтіре алады, көпмүшелерге түрлендіру жүргізе алады.

Тілдік мақсаттар:

Оқытудың пәндік мақсаттары:

* бірмүше мен көпмүшелерге амалдар қолданады;

* көпмүшелерге амалдар қолдануға байланысты есептер құрастырады.


Оқытудың тілдік мақсаттары :

* көпмүшелерді қосу мен азайтудың жолын, бірмүшені көпмүшеге көбейту және көпмүшелерді көбейтуге негіздеу жүргізеді.


Пәндік лексика және терминология:

  • көпмүшенің дәрежесі;

  • көпмүшенің стандарт түрі;

  • көпмүшелерді қосу және азайту;

  • ұқсас бірмүшелер;

  • көпмүшелердің көбейтіндісі.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • берілген бірмүшенің бос мүшесі коэффициент болып табылады;

  • көпмүшенің ұқсас мүшелерін біріктіру үшін амалдарды орындау керек;

  • көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктіру;

  • көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейту керек;

  • көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейту керек.


Құндылықтарды дарыту:




«Тәуелсіздік және Астана», «Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «Құрмет», «Ынтымақтастық», «Еңбек пен шығармашылық», «Ашықтық»

Пәнаралық байланыстар:

Информатика, денешынықтыру, қазақ тілі, бейнелеу.

Бастапқы білім :


Көпмүше, оның стандарт түрі, дәрежесін анықтау, көпмүшелерді қосу және азайту.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


(8 мин)


I.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу, сергіту сәті.

1.1 Миға шабуыл. «Зымыран доп» тәсілі

Өткен тақырыптағы анықтамаларды еске түсіру. Оқушыларды ортаға шығарып, шеңбер жасап тұруын сұраймын. Доп лақтыру арқылы сұрақтар қойылып, өтілген тақырыптар бойынша анықтамаларды айтып өтеді.


1.2 «Маған ұнаған фигура» тәсілі арқылы топқа бөлу.

I топ. Бірмүше

II топ. Дәреже

III топ. Коэффициет

IV топ. Көпмүше

Үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш, алтыбұрыш фигуралары.

Фигуралардың екінші бетіне топтың аты жазылады.


Топ ережелерімен таныстыру, топ мүшелеріне міндеттерін бөлісіп алуын талап ету.


Шаттық шеңбері «Мадақтау»


«Зымыран доп»

тәсілі

Қалыптастырушы бағалау-





«Маған ұнаған фигура» тәсілі

кеспелер

Сабақтың ортасы

(5 мин)

2.1. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу, түсіндіру.

Слайд. «Сөйлемді толықтыр» әдісі арқылы тақырып ашылып, түсіндіріледі.







«Сөйлемді толықтыр» әдісі

Қалыптастырушы бағалау-



(8 минут)



2.2. Топтық жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»

  1. Көпмүшені бірмүшеге көбейту.Мысалдармен негіздеңдер.

  2. Екімүшені екімүшеге көбейту.Мысалдармен негіздеңдер.

  3. Үшмүшені екімүшеге көбейту. Мысалдармен негіздеңдер.

  4. Көпмүшені көпмүшеге көбейту. Мысалдармен негіздеңдер.



Белсенді әдіс

«Ойлан-жұптас-бөліс»

флипчарт , маркер, стиккер.






Қалыптастырушы бағалау- «Бағдаршам» әдісі


( 14

мин)

2.4. Топтық жұмыс. «Бәріміз-біріміз үшін»

Деңгейлік тапсырмалар. Оқулықпен жұмыс

2.61

2.63

2.67


Бағалау критерилері

Дескриптор

Көпмүшені көбейтінді түрінде жазу

Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережелерін біледі

Көпмүшені көбейтінді түрінде жазу

Өрнекті ықшамдап, мәнін есептей алады

«Бәріміз-біріміз үшін»

Бірлескен оқу








«Бағдаршам» әдісі








3минут

2.5. Сабақты қорытындылау.

Сұрақтары мен жауабы жазылған карточкаларды топқа беремін.

Сұрақтарына сәйкес жауаптарын тауып, алдындағы парақтарына жабыстырады. Жауабын интерактивті тақта арқылы тексереді.




Бағалау критерилері

Дескриптор

Көпмүше мен көпмүшені қосу ережесі

Көпмүше мен көпмүшені қосу ережесін біледі

Көпмүше мен көпмүшені азайту ережесі

Көпмүше мен көпмүшені азайту ережесін біледі

Бірмүше мен көпмүшені көбейту

Бірмүше мен көпмүшені көбейту ережесін біледі

Көпмүше мен көпмүшені көбейту


Көпмүше мен көпмүшені көбейту ережелерін біледі




«Жалғасын тап» сұрақтары. Жұптық жұмыс.

Саралау тәсілі















Қалыптастырушы бағалау-




Сабақтың соңы:

(3 минут)

3. «Бес саусақ» әдісі:

Білдім, сезіндім, ойладым, шештім, келісемін

Ақ параққа бес саусақтарын салып, осы сөздерге аяқталатын сөйлем жазады



«Бес саусақ» әдісі



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Маған ұнаған фигура» тәсілі арқылы топқа бөлдім.

«Ойлан» -жұптас – бөліс» топтық жұмыс

«Бәріміз біріміз үшін» топтық жұмысы

«Жалғасын тап» әдісі арқылы жұптық жұмыс

-Әр тапсырмадан кейін бағалау критерййлерін;

-Топтық жұмыстан кейін смайликтер арқылы бағалаттым;

-өзара- бірін-бірі бағалау;

-өзін –өзі бағалау:

- «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс орнаттым.




- Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау

«Зымыран доп» тәсілі

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





14 Қазан 2018
2028
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі