Материалдар / Ашық сабақ Көркем өрнек салу (батик, гжель, хохлома). Көркем өрнек түрлері. Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Көркем өрнек салу (батик, гжель, хохлома). Көркем өрнек түрлері. Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Көркем өрнек салу (батик, гжель, хохлома). Көркем өрнек түрлері. Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы 7 сынып қыздар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2022
919
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сәндік-қолданбалы өнер

Күні


Мұғалімнің аты-жөні: Жұмабекова Ұлбосын Ерғабылқызы


Сынып: 7А

Қатысқандар-12

Қатыспағандар-0


Сабақтың тақырыбы:

Көркем өрнек салу (батик, гжель, хохлома). Көркем өрнек түрлері. Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы.


Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау

7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Бұйымды әр түрлі көркем жазбалармен безендіру ерекшеліктерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды, талдайды және зерделейді;

Кейбір оқушылар: Әр түрлі тарихи және мәдени қалыптасқан өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктері мен ұксастыгын , салыстырады, қорытынды жасайды.


Бағалау критерийлері

Әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін саралайды

Берілген туындыларды салыстырады


Тілдік мақсаттары

Өрнек салу – Роспись – Painting

Өз зерттеулеріне және өнер туындыларының ерекшелігіне пікірлер бере алады (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында).

Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композиция

- Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...

Құндылықтарға баулу

Тарихи және мәдени өнер, қолөнер мен дизайн туындыларын құрметтеу.

Қолөнерді қастерлеуге тәрбиелеу. Өзге ұлт өкілдерінің қолөнеріне құрметпен қарау

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, бейнелеу, тарих, география

Алдыңғы білім

Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізіндегі тәжірибе жұмысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақты жоспарланған іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы




3 минут














5 минут















Сабақтың ортасы


13 минут



























































8 минут
















3 минут

Ұйымдастыру

  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

  • Сабақ барысында керекті құрал- жабдықтарын тексеру.

Психологиялық ахуал: Бір-бірімізге сәттілік тілеп түрлі-түсті қағаздан жасалған қызыл, сары, көк гүлдер беремін.

Сыныпты топқа бөлу.

1 –топ «Көркем»

2- топ «Сымбат»

3- топ «Үйлесім»

Әр топ, топ басшысын сайлау

Өткен тақырыпты пысықтау: Оқушылар «Өнердегі замануи стильдік бағыттар» тақырыбы бойынша күзгі демалыс уақытында салған суреттерін көрсетеді.

Мұғалімнің ауызша бағалауы

«Миға шабуыл» жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Ши, құрақ, кесте, теріден жасалған бұйымдардан шағын көрме жасап оқушыларға таныстырамын.

Балалар олардың жеке-жеке аттарын атайды.

  • Бір сөзбен қалай атаймыз?

  • Сәндік қолданбалы өнер

  • Дұрыс айтасыңдар. Сәндік қолданбалы өнер. Оның ішінде бүгінгі тақырыбымыз «Көркем өрнек салу (гжель, батик, хохлома) Көркем өрнек түрлері. Тәсілдері мен техникасы.

Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады

. Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады.


  1. Слайд.Тарихқа шолу «Ежелгі қазақстанның керамикалық ыдыстарға салған суреттері»

  2. Слайд. Батик және оқың түрлері. Жасалу техникасы

Батик- матаға сурет салу өнері.

Батик түрлері:

Салқын батик

Ыстық батик

Кракле

Еркін батик

Түйінді батик

Көркем бедер салу батигі

  1. Слайд. Хохлома

Хохлома-ағашқа салынған сәнді өрнек. Қойбүлдірген, шетен жидектері, бұтақтары, құстар мен балықтар бейнеленеді.


  1. Слайд. Өрнек салу тәсілдері мен техникасы

\

  1. Слайд.Гжель

Гжель- керамика, фарфордан жасалған бұйымдарды безендіру. Бояуы көк түсті реңктермен орындалады.



  1. Слайд. Өрнек салу тәсілдері мен техникасы

Оқулықпен жұмыс

Топтық тапсырма «Джигсо» әдісі

Тақырыпты ортаға салып талқылау, түйінді ойды саралау. Білімдерін толықтыру

1 –топ «Көркем» Батик өнері,тарихы, түрлері.

2- топ «Сымбат» Хохлома тарихы, өрнек түрлері

3- топ «Үйлесім» Гжель тарихы, өрнек түрлері, орындалу техникасы

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Жұптық жұмыс «Жұбыңды тап!» әдісімен

Мәтіннен түсінгендері бойынша хохлома, гжель, батик өнерлерін «Венн диаграммасы» бойынша ұқсастығы мен ерекшелігін салыстырады. Қорытынды жасайды.

(Жазылым, оқылым дағдысы қалыптасады)

Shape1





Shape3 Shape2









Бағалау «Үш шапалақ» әдісі

Оқулық, Интерактивті тақта




Қағаздан жасалған гүлдер



Топ аттары жазылған қағаз


























Видео

https://www.youtube.com/watch?v=Vkx2bPugDj4

1-слайд



2-слайд
















3-слайд








Интербелсенді тақта

4-слайд






5-слайд

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!