Ұйымдастыру
Психологиялық
ахуал: Бір-бірімізге сәттілік тілеп
түрлі-түсті қағаздан жасалған қызыл, сары, көк гүлдер
беремін.
Сыныпты топқа
бөлу.
1 –топ
«Көркем»
2- топ
«Сымбат»
3- топ
«Үйлесім»
Әр топ, топ басшысын
сайлау
Өткен тақырыпты пысықтау:
Оқушылар «Өнердегі замануи стильдік бағыттар» тақырыбы бойынша
күзгі демалыс уақытында салған суреттерін
көрсетеді.
Мұғалімнің ауызша
бағалауы
«Миға шабуыл» жасау арқылы
жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Ши, құрақ, кесте, теріден жасалған
бұйымдардан шағын көрме жасап оқушыларға
таныстырамын.
Балалар олардың жеке-жеке
аттарын атайды.
-
Бір сөзбен қалай
атаймыз?
-
Сәндік қолданбалы
өнер
-
Дұрыс
айтасыңдар. Сәндік қолданбалы өнер.
Оның ішінде бүгінгі тақырыбымыз «Көркем өрнек салу (гжель, батик,
хохлома) Көркем өрнек түрлері. Тәсілдері мен
техникасы.
Сабақтың тақырыбы, оқыту
мақсаты, бағалау критерийлері
хабарланады
. Оқу мақсатымен, тілдік
мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін
болжайды;
Жетістік критерийлерімен
танысады.
-
Слайд.Тарихқа шолу
«Ежелгі қазақстанның керамикалық ыдыстарға салған
суреттері»
-
Слайд. Батик және
оқың түрлері. Жасалу
техникасы
Батик- матаға сурет салу
өнері.
Батик
түрлері:
Салқын
батик
Ыстық
батик
Кракле
Еркін
батик
Түйінді
батик
Көркем бедер салу
батигі
-
Слайд.
Хохлома
Хохлома-ағашқа салынған сәнді
өрнек. Қойбүлдірген, шетен жидектері, бұтақтары, құстар мен
балықтар бейнеленеді.
-
Слайд. Өрнек салу
тәсілдері мен техникасы
\
-
Слайд.Гжель
Гжель- керамика, фарфордан
жасалған бұйымдарды безендіру. Бояуы көк түсті реңктермен
орындалады.
-
Слайд. Өрнек салу
тәсілдері мен техникасы
Оқулықпен
жұмыс
Топтық тапсырма
«Джигсо»
әдісі
Тақырыпты ортаға салып талқылау,
түйінді ойды саралау. Білімдерін
толықтыру
1 –топ «Көркем» Батик
өнері,тарихы,
түрлері.
2- топ «Сымбат» Хохлома
тарихы, өрнек түрлері
3- топ «Үйлесім» Гжель тарихы,
өрнек түрлері, орындалу
техникасы
Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
топтар бірін-бірі бағалайды.
Жұптық жұмыс «Жұбыңды тап!»
әдісімен
Мәтіннен түсінгендері бойынша
хохлома, гжель, батик өнерлерін «Венн диаграммасы» бойынша
ұқсастығы мен ерекшелігін салыстырады. Қорытынды
жасайды.
(Жазылым, оқылым дағдысы
қалыптасады)
Бағалау «Үш шапалақ»
әдісі
|