Материалдар / Ашық сабақ: Көшбасшы қандай болу керек? 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Көшбасшы қандай болу керек? 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды. Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады. Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды. Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2021
2779
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Оқу ісінің меңгерушісі:


Пән: Дүниетану

Мектеп:

Күні: 17.10.2019

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Көшбасшы қандай болу керек?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.1.2.2 оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді.

Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді.

Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды.

  • Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады.

  • Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды.

  • Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Көшбасшы – лидер - leader

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Оқушылар:

отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдейді;

отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығысын талдайды;

мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіреді;

көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды;

Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасайды.

отбасылық бюджет;

мектептің өзін-өзі басқару ұйымы;

көшбасшы;

құқық;

заң;

тұлғалық қасиеттер;

Қазақстан Республикасының Конституциясы.

Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

Талқылауға арналған сұрақтар:

Көшбасшы болу үшін қандай тұлғалық қасиеттер қажет?

Өзін-өзі басқару дегеніміз не?

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім


Оқушылардың 1-сыныптың «Менің отбасым және достарым» тарауынан отбасы мен достық туралы түсініктері бар.Мектептежәне үйдегіөзін- өзі ұстау ережелерін 1-2 сыныптың «Өзім туралы», «Менің мектебім», «Менің отбасым және достарым» тарауларынан біледі. Олар өздерінің отбасыларының кірістері мен шығыстарын талдай алады және күнделікті өмірдегі білімдерін қолдана отырып, өздерінің шығындарын жоспарлай біледі.. Оқушылар мектептегі өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіре алады (2 тарау «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» 3-сынып)

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Көкке шуақ шашылып,

Құтты қонақ келіпті,

Төріме міне еніпті.

Амандасу үлкенге -

Тәрбиенің басы ғой.

Ал, қанекей бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге.

Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

Жаңа топ құру

Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі (тақырыпты ашу)

Тақтада суреттер тұрады. Сол суреттерге қарап, бүгінгі тақырыпты ашу


Оқу мақсатын таныстыру: Көшбасшы қандай болу керек?

Сабақтың мақсаты: көшбасшы қандай болатынын білесің;

Көшбасшының жеке қасиеттерін анықтауды үйренесің.

Бағалау критерий: өз ойын анық, еркін жеткізе алады;

топта белсенділік танытады;

көшбасшы қандай болатынын біледі;

көшбасшының жеке қасиеттерін

анықтай алады.















Сабақтың ортасы

КӨШБАСШЫ ҚАНДАЙ БОЛУЫ КЕРЕК?

ТАБИҒАТ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ШАРУАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ

Топтың, Кеңестің жұмысына қатысу арқылы оқушы белгілі бір дәрежеге ие болады. Әр топтағы адамдардың дәрежесі де әртүрлі болуы мүмкін. Біреулердің дәрежесі жоғары, біреулердікі төмен. Біреулердің тілін алып, тапсырмаларын орындаса, біреулердікін орындамайды. Олай болатын себебі, топтардың белгілі бір көшбасшысы болуы керек.

https://atamuraweb.kz/?page_id=5116

ВИДЕО тамашалау

Дескрипторы:

көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды


ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

І топ «Көшбасшы деген кім?» Постер қорғау

Дескриптор: көшбасшының қандай болатынын біледі

Кері байланыс: Толықтыр!

Мадақтау: Жарайсың!

ІІ топ «Мен көшбасшы болсам...» Эссе жазу

Дескриптор: өз ойын еркін жеткізе алады

Кері байланыс: Ойыңды толықтыр!

Мадақтау: Өте жақсы!

ІІІ топ Ситуациялық сұрақ (оқулықтағы 30-беттегі тапсырма)

Дескриптор: Ситуациялық сұрақтан шыға алады

Кері байланыс: Ойлан!

Мадақтау: Керемет!

ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ

Схема 1

ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

«Көшбасшылық қасиеттер» кластер құру

Ортаға адамның сұлбасы қойылады, оқушыларға стикерлер беріледі, сол стикерге көшбасшылық қасиетке тән 1 сөз жазады.

Дескрипторы: көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды

Кері байланыс: Ойлан!

Мадақтау: Керемет!


ОЙ ҚОЗҒАУ

-Топта кім көшбасшы болуға лайықты?

- Топта өзара ақылдасыңдар!

- Топ басшысы бағалау критерий бойынша өз тобын бағалайды

Бағалау критерий бойынша топты бағалау

Бағалау критерий

Айнұр

Самат

Ануар

Адия

өз ойын анық, еркін жеткізе алады;





топта белсенділік танытады;






көшбасшы қандай болатынын біледі;





көшбасшының жеке қасиеттерін анықтай алады







Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






Белсенді оқу тапсырмала

ры.



Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім





Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала

ры арқылы білдіре алады





Picture 1






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!