Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    Оқу ісінің меңгерушісі:


    Пән: Дүниетану

    Мектеп:

    Күні: 17.10.2019

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Көшбасшы қандай болу керек?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.2.2 оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді.

    Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды.

    • Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады.

    • Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды.

    • Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.

    Тілдік мақсаттар

    Көшбасшы – лидер - leader

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Оқушылар:

    • отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдейді;

    • отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығысын талдайды;

    • мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіреді;

    • көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды;

    • Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасайды.

    • отбасылық бюджет;

    • мектептің өзін-өзі басқару ұйымы;

    • көшбасшы;

    • құқық;

    • заң;

    • тұлғалық қасиеттер;

    • Қазақстан Республикасының Конституциясы.

    Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Көшбасшы болу үшін қандай тұлғалық қасиеттер қажет?

    • Өзін-өзі басқару дегеніміз не?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылардың 1-сыныптың «Менің отбасым және достарым» тарауынан отбасы мен достық туралы түсініктері бар.Мектептежәне үйдегіөзін- өзі ұстау ережелерін 1-2 сыныптың «Өзім туралы», «Менің мектебім», «Менің отбасым және достарым» тарауларынан біледі. Олар өздерінің отбасыларының кірістері мен шығыстарын талдай алады және күнделікті өмірдегі білімдерін қолдана отырып, өздерінің шығындарын жоспарлай біледі.. Оқушылар мектептегі өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіре алады (2 тарау «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» 3-сынып)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Көкке шуақ шашылып,

    Құтты қонақ келіпті,

    Төріме міне еніпті.

    Амандасу үлкенге -

    Тәрбиенің басы ғой.

    Ал, қанекей бәріміз,

    Сәлем дейік үлкенге.

    Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

    Жаңа топ құру

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

    әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі (тақырыпты ашу)

    Тақтада суреттер тұрады. Сол суреттерге қарап, бүгінгі тақырыпты ашу


    Оқу мақсатын таныстыру: Көшбасшы қандай болу керек?

    Сабақтың мақсаты: көшбасшы қандай болатынын білесің;

    Көшбасшының жеке қасиеттерін анықтауды үйренесің.

    Бағалау критерий: өз ойын анық, еркін жеткізе алады;

    топта белсенділік танытады;

    көшбасшы қандай болатынын біледі;

    көшбасшының жеке қасиеттерін

    анықтай алады.















    Сабақтың ортасы

    КӨШБАСШЫ ҚАНДАЙ БОЛУЫ КЕРЕК?

    ТАБИҒАТ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ШАРУАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ

    Топтың, Кеңестің жұмысына қатысу арқылы оқушы белгілі бір дәрежеге ие болады. Әр топтағы адамдардың дәрежесі де әртүрлі болуы мүмкін. Біреулердің дәрежесі жоғары, біреулердікі төмен. Біреулердің тілін алып, тапсырмаларын орындаса, біреулердікін орындамайды. Олай болатын себебі, топтардың белгілі бір көшбасшысы болуы керек.

    https://atamuraweb.kz/?page_id=5116

    ВИДЕО тамашалау

    Дескрипторы:

    көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды


    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    І топ «Көшбасшы деген кім?» Постер қорғау

    Дескриптор: көшбасшының қандай болатынын біледі

    Кері байланыс: Толықтыр!

    Мадақтау: Жарайсың!

    ІІ топ «Мен көшбасшы болсам...» Эссе жазу

    Дескриптор: өз ойын еркін жеткізе алады

    Кері байланыс: Ойыңды толықтыр!

    Мадақтау: Өте жақсы!

    ІІІ топ Ситуациялық сұрақ (оқулықтағы 30-беттегі тапсырма)

    Дескриптор: Ситуациялық сұрақтан шыға алады

    Кері байланыс: Ойлан!

    Мадақтау: Керемет!

    ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ

    Схема 1

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

    «Көшбасшылық қасиеттер» кластер құру

    Ортаға адамның сұлбасы қойылады, оқушыларға стикерлер беріледі, сол стикерге көшбасшылық қасиетке тән 1 сөз жазады.

    Дескрипторы: көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды

    Кері байланыс: Ойлан!

    Мадақтау: Керемет!


    ОЙ ҚОЗҒАУ

    -Топта кім көшбасшы болуға лайықты?

    - Топта өзара ақылдасыңдар!

    - Топ басшысы бағалау критерий бойынша өз тобын бағалайды

    Бағалау критерий бойынша топты бағалау

    Бағалау критерий

    Айнұр

    Самат

    Ануар

    Адия

    өз ойын анық, еркін жеткізе алады;





    топта белсенділік танытады;






    көшбасшы қандай болатынын біледі;





    көшбасшының жеке қасиеттерін анықтай алады







    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.



    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім





    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала

    ры арқылы білдіре алады





    Picture 1






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қасанова Әсел Әділбекқызы
    17 Қазан 2021
    3021
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Көшбасшы қандай болу керек? 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Көшбасшы қандай болу керек? 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды. Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады. Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды. Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    Оқу ісінің меңгерушісі:


    Пән: Дүниетану

    Мектеп:

    Күні: 17.10.2019

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Көшбасшы қандай болу керек?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.2.2 оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді.

    Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығыстарын талдайды.

    • Мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын ұсынады.

    • Қазақстан Республикасының азаматы ретіндегі жеке тұлғаның демократиялық құқықтары мен бостандықтарының, міндеттерінің болуын, мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу дағдысы дамиды.

    • Оқушылар арасындағы көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтауды үйренеді.

    Тілдік мақсаттар

    Көшбасшы – лидер - leader

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Оқушылар:

    • отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдейді;

    • отбасы бюджетінің негізгі кіріс-шығысын талдайды;

    • мектептің өзін-өзі басқару ұйымына мүше болу жолдарын түсіндіреді;

    • көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды;

    • Конституцияның қоғам өміріндегі маңызы туралы қорытындылар жасайды.

    • отбасылық бюджет;

    • мектептің өзін-өзі басқару ұйымы;

    • көшбасшы;

    • құқық;

    • заң;

    • тұлғалық қасиеттер;

    • Қазақстан Республикасының Конституциясы.

    Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Көшбасшы болу үшін қандай тұлғалық қасиеттер қажет?

    • Өзін-өзі басқару дегеніміз не?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылардың 1-сыныптың «Менің отбасым және достарым» тарауынан отбасы мен достық туралы түсініктері бар.Мектептежәне үйдегіөзін- өзі ұстау ережелерін 1-2 сыныптың «Өзім туралы», «Менің мектебім», «Менің отбасым және достарым» тарауларынан біледі. Олар өздерінің отбасыларының кірістері мен шығыстарын талдай алады және күнделікті өмірдегі білімдерін қолдана отырып, өздерінің шығындарын жоспарлай біледі.. Оқушылар мектептегі өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіре алады (2 тарау «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» 3-сынып)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Көкке шуақ шашылып,

    Құтты қонақ келіпті,

    Төріме міне еніпті.

    Амандасу үлкенге -

    Тәрбиенің басы ғой.

    Ал, қанекей бәріміз,

    Сәлем дейік үлкенге.

    Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

    Жаңа топ құру

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

    әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі (тақырыпты ашу)

    Тақтада суреттер тұрады. Сол суреттерге қарап, бүгінгі тақырыпты ашу


    Оқу мақсатын таныстыру: Көшбасшы қандай болу керек?

    Сабақтың мақсаты: көшбасшы қандай болатынын білесің;

    Көшбасшының жеке қасиеттерін анықтауды үйренесің.

    Бағалау критерий: өз ойын анық, еркін жеткізе алады;

    топта белсенділік танытады;

    көшбасшы қандай болатынын біледі;

    көшбасшының жеке қасиеттерін

    анықтай алады.















    Сабақтың ортасы

    КӨШБАСШЫ ҚАНДАЙ БОЛУЫ КЕРЕК?

    ТАБИҒАТ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ШАРУАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ

    Топтың, Кеңестің жұмысына қатысу арқылы оқушы белгілі бір дәрежеге ие болады. Әр топтағы адамдардың дәрежесі де әртүрлі болуы мүмкін. Біреулердің дәрежесі жоғары, біреулердікі төмен. Біреулердің тілін алып, тапсырмаларын орындаса, біреулердікін орындамайды. Олай болатын себебі, топтардың белгілі бір көшбасшысы болуы керек.

    https://atamuraweb.kz/?page_id=5116

    ВИДЕО тамашалау

    Дескрипторы:

    көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды


    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    І топ «Көшбасшы деген кім?» Постер қорғау

    Дескриптор: көшбасшының қандай болатынын біледі

    Кері байланыс: Толықтыр!

    Мадақтау: Жарайсың!

    ІІ топ «Мен көшбасшы болсам...» Эссе жазу

    Дескриптор: өз ойын еркін жеткізе алады

    Кері байланыс: Ойыңды толықтыр!

    Мадақтау: Өте жақсы!

    ІІІ топ Ситуациялық сұрақ (оқулықтағы 30-беттегі тапсырма)

    Дескриптор: Ситуациялық сұрақтан шыға алады

    Кері байланыс: Ойлан!

    Мадақтау: Керемет!

    ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ

    Схема 1

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

    «Көшбасшылық қасиеттер» кластер құру

    Ортаға адамның сұлбасы қойылады, оқушыларға стикерлер беріледі, сол стикерге көшбасшылық қасиетке тән 1 сөз жазады.

    Дескрипторы: көшбасшыға тән тұлғалық қасиеттерді анықтайды

    Кері байланыс: Ойлан!

    Мадақтау: Керемет!


    ОЙ ҚОЗҒАУ

    -Топта кім көшбасшы болуға лайықты?

    - Топта өзара ақылдасыңдар!

    - Топ басшысы бағалау критерий бойынша өз тобын бағалайды

    Бағалау критерий бойынша топты бағалау

    Бағалау критерий

    Айнұр

    Самат

    Ануар

    Адия

    өз ойын анық, еркін жеткізе алады;





    топта белсенділік танытады;






    көшбасшы қандай болатынын біледі;





    көшбасшының жеке қасиеттерін анықтай алады







    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.



    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім





    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала

    ры арқылы білдіре алады





    Picture 1






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 4 сынып
    17.10.2021
    3021
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қасанова Әсел Әділбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации