Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
№71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 09.11.2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көшенділер- жауынгер халық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Ж5. Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпелілер өркениеті туралы түсінік алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Дауыссыз дыбыс түрлерімен таныстыру. Дауысты, дауыссыз дыбыс түрлерін дұрыс ажырата білуге үйрету. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Данышпан, аттылы, садақ атқыштар, баспана, билігін берген. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орна- ту үшін «шаттық шеңберін» құрады. Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тарихшылардың ежелгі сақ мәдениеті туралы жазбаларын оқиды, «Сақ мәдениеті» деректі фильмін көрсетеді |
Интерактивті тақта, «Сақ мәдениеті» деректі фильмі, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі материалдар, А4 парағы, түрлі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Кім жылдам? Интерактивті тақтадан слайд арқылы «Адасқан әріптерді тап та, мақал құра» деген тапсырма шығады. Адасқан әріптерді орнына қойса «Отан от басынан басталады» деген мақал шығады. Тауып қол көтерген оқушы тақтаға жазады. Сосын сол оқушыға «отан» сөзіне фонетикалық талдау жасатамын. .. . О Т А Н («Сатылай кешенді талдау О – жуан, ашық, еріндік; элементтері» болады) А – жуан, ашық, езулік. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=mvolys8aLaw |
миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 2-тап- сырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтан- дыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машық- тандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 6, 8, 10-тап- сырманы орындатады. Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмысты ұйымдастырады. Оқулықтағы 13-тапсырманы орындатады. |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Көшпенділер-жауынгер халық" 5 сынып
Ашық сабақ "Көшпенділер-жауынгер халық" 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________
|
№71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 09.11.2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көшенділер- жауынгер халық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Ж5. Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы көшпелілер өркениеті туралы түсінік алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Дауыссыз дыбыс түрлерімен таныстыру. Дауысты, дауыссыз дыбыс түрлерін дұрыс ажырата білуге үйрету. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Данышпан, аттылы, садақ атқыштар, баспана, билігін берген. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орна- ту үшін «шаттық шеңберін» құрады. Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тарихшылардың ежелгі сақ мәдениеті туралы жазбаларын оқиды, «Сақ мәдениеті» деректі фильмін көрсетеді |
Интерактивті тақта, «Сақ мәдениеті» деректі фильмі, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі материалдар, А4 парағы, түрлі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Кім жылдам? Интерактивті тақтадан слайд арқылы «Адасқан әріптерді тап та, мақал құра» деген тапсырма шығады. Адасқан әріптерді орнына қойса «Отан от басынан басталады» деген мақал шығады. Тауып қол көтерген оқушы тақтаға жазады. Сосын сол оқушыға «отан» сөзіне фонетикалық талдау жасатамын. .. . О Т А Н («Сатылай кешенді талдау О – жуан, ашық, еріндік; элементтері» болады) А – жуан, ашық, езулік. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=mvolys8aLaw |
миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 2-тап- сырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтан- дыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машық- тандыру үшін 5, 7-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 6, 8, 10-тап- сырманы орындатады. Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады. Жұптық жұмысты ұйымдастырады. Оқулықтағы 13-тапсырманы орындатады. |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













