Ашық сабақ "Күй құдіреті"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Күй құдіреті"

Материал туралы қысқаша түсінік
Күй құдіреті
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

5- тарау: Өнер

Күні:22.01.2019ж

Сынып: 3 «Б»сынып

Мектеп:№4

Мұғалімнің аты-жөні: Қарауылбаева А Қ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Күй құдіреті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау.

3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,

ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, қазақ тілі.

Ойлау деңгейі:

Білу,түсіну,қолдану

Тілдік мақсат:

Тақырып бойынша сұрақ-жауап.

Денсаулық және

Техника қауіпсіздігінің сақталуы

Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,

Ресурстар

, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер ,кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

5-тарау өткен төрт тараудан(1-4) алынған білім мен дағдыларға сүйенеді. Оқушылар алдыңғы өткен құрылымды (шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне баға беруді, мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастырып, мүмкін болатын жауаптарды болжап, жоспар құруды үйрену) ұстанып, әңгімелерді жоспарлап, мазмұнын айта және өз ойын жаза алуы керек.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Достық шеңбері» жылулық шеңбері

Б алалар шеңберге жиналады. Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау






Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

Ойқозғау.

Жұмбақты шешіп, домбыраның атқаратын қызметі туралы әңгімелесу.

Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

Сөйлемді шежіредей адал соқса.

Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта. Мағынаны ажырату.

Тыңдалым.

Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді. Фараб – қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала. Әл- Фараби – көрнекті ойшыл, өз замандастарының арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс

аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен

сауаттылығының арқасында «екінші ұстаз» атауына ие болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор. Оның 150-ге жуық философиялық және ғылыми еңбектері бар. Ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – филосо- фия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат» деп

аталады. Оның атақты «Музыка туралы үлкен трактат» деген шығармасы әлемнің көптеген тілдеріне аударылған.

Оқылым.

«Күй құдіреті» аңызы оқылады.

Қыпшақ – рудың аты.

Құдiретi – күшi, қасиетi.

Дескриптор:

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалары.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Жазылым. Жеке жұмыс.

Орындаған тапсырмалардың қорытындысы ретінде

«Күй құдіреті» деген сол, ол адамды күлдіреді, қуантады, билетеді (көңілді ырғақта болса), көзіне жас алдырады (қайғылы ырғақта болса), ұйықтатады деген ойлар сызба түрінде жазылады.

Топтық жұмыс.

1-тапсырма.

Оқулықтағы 3, 4-тапсырмалар орындалып, күй құдіреті сөзінің астары түсіндіріледі.

2-тапсырма.

Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?. Мәтіндегі ойды әсерлі сөздермен жалғастыр.

Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Себебі:

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Көңіл-күй» кері байланысы.








Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

Оқу ісінің меңгерушісі: Қарабаев Ж Н

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?___ Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ___________________________________

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?__ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді _____________________________________________

___________________________________________________________________

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?__ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды _______________________________________________

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?__ Сабақ жоспарынан _____________________________________________

ауытқулар болмады

Жалпы баға

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Топтық жұмыс.


2. Тыңдалым.Аудиожазба


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.Жұптық жұмыс

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

___________Қабілетті оқушылар Әл-Фараби туралы мәлімет жинау оқушы білімін жетілдіреді________________________________________________________________________________________________________________________Кестемен жұмыс жасау сыныптағы кейбір оқушыларға тиімді(Әмірбек А,АкилбекАУмиржан А)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2019
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі