|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5- тарау: Өнер Күні:22.01.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Мұғалімнің аты-жөні: Қарауылбаева А Қ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Күй құдіреті |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау. 3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, |
||
|
Ресурстар |
, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер ,кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
5-тарау өткен төрт тараудан(1-4) алынған білім мен дағдыларға сүйенеді. Оқушылар алдыңғы өткен құрылымды (шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне баға беруді, мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастырып, мүмкін болатын жауаптарды болжап, жоспар құруды үйрену) ұстанып, әңгімелерді жоспарлап, мазмұнын айта және өз ойын жаза алуы керек. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Достық шеңбері» жылулық шеңбері Б әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Ойқозғау. Жұмбақты шешіп, домбыраның атқаратын қызметі туралы әңгімелесу. Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлемді шежіредей адал соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта. Мағынаны ажырату. Тыңдалым. Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді. Фараб – қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала. Әл- Фараби – көрнекті ойшыл, өз замандастарының арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен сауаттылығының арқасында «екінші ұстаз» атауына ие болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор. Оның 150-ге жуық философиялық және ғылыми еңбектері бар. Ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – филосо- фия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат» деп аталады. Оның атақты «Музыка туралы үлкен трактат» деген шығармасы әлемнің көптеген тілдеріне аударылған. Оқылым. «Күй құдіреті» аңызы оқылады. Қыпшақ – рудың аты. Құдiретi – күшi, қасиетi. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Жазылым. Жеке жұмыс. Орындаған тапсырмалардың қорытындысы ретінде «Күй құдіреті» деген сол, ол адамды күлдіреді, қуантады, билетеді (көңілді ырғақта болса), көзіне жас алдырады (қайғылы ырғақта болса), ұйықтатады деген ойлар сызба түрінде жазылады. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Оқулықтағы 3, 4-тапсырмалар орындалып, күй құдіреті сөзінің астары түсіндіріледі. 2-тапсырма. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?. Мәтіндегі ойды әсерлі сөздермен жалғастыр. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Себебі: ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Көңіл-күй» кері байланысы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қарабаев Ж Н
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?___ Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ___________________________________ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?__ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді _____________________________________________ ___________________________________________________________________ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?__ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды _______________________________________________ Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?__ Сабақ жоспарынан _____________________________________________ ауытқулар болмады |
|
Жалпы баға Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Топтық жұмыс.
2. Тыңдалым.Аудиожазба
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Жұптық жұмыс Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
___________Қабілетті оқушылар Әл-Фараби туралы мәлімет жинау оқушы білімін жетілдіреді________________________________________________________________________________________________________________________Кестемен
жұмыс жасау сыныптағы кейбір оқушыларға тиімді(Әмірбек
А,АкилбекАУмиржан А)
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Күй құдіреті"
Ашық сабақ "Күй құдіреті"
|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5- тарау: Өнер Күні:22.01.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Мұғалімнің аты-жөні: Қарауылбаева А Қ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Күй құдіреті |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау. 3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, |
||
|
Ресурстар |
, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер ,кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
5-тарау өткен төрт тараудан(1-4) алынған білім мен дағдыларға сүйенеді. Оқушылар алдыңғы өткен құрылымды (шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне баға беруді, мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастырып, мүмкін болатын жауаптарды болжап, жоспар құруды үйрену) ұстанып, әңгімелерді жоспарлап, мазмұнын айта және өз ойын жаза алуы керек. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Достық шеңбері» жылулық шеңбері Б әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Ойқозғау. Жұмбақты шешіп, домбыраның атқаратын қызметі туралы әңгімелесу. Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлемді шежіредей адал соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта. Мағынаны ажырату. Тыңдалым. Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді. Фараб – қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала. Әл- Фараби – көрнекті ойшыл, өз замандастарының арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен сауаттылығының арқасында «екінші ұстаз» атауына ие болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор. Оның 150-ге жуық философиялық және ғылыми еңбектері бар. Ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – филосо- фия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат» деп аталады. Оның атақты «Музыка туралы үлкен трактат» деген шығармасы әлемнің көптеген тілдеріне аударылған. Оқылым. «Күй құдіреті» аңызы оқылады. Қыпшақ – рудың аты. Құдiретi – күшi, қасиетi. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Жазылым. Жеке жұмыс. Орындаған тапсырмалардың қорытындысы ретінде «Күй құдіреті» деген сол, ол адамды күлдіреді, қуантады, билетеді (көңілді ырғақта болса), көзіне жас алдырады (қайғылы ырғақта болса), ұйықтатады деген ойлар сызба түрінде жазылады. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Оқулықтағы 3, 4-тапсырмалар орындалып, күй құдіреті сөзінің астары түсіндіріледі. 2-тапсырма. Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?. Мәтіндегі ойды әсерлі сөздермен жалғастыр. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Себебі: ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Көңіл-күй» кері байланысы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қарабаев Ж Н
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?___ Сабақмақсаттары,оқу мақсаттары дұрыс қойылған ___________________________________ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?__ Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді _____________________________________________ ___________________________________________________________________ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?__ Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды _______________________________________________ Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?__ Сабақ жоспарынан _____________________________________________ ауытқулар болмады |
|
Жалпы баға Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Топтық жұмыс.
2. Тыңдалым.Аудиожазба
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Жұптық жұмыс Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
___________Қабілетті оқушылар Әл-Фараби туралы мәлімет жинау оқушы білімін жетілдіреді________________________________________________________________________________________________________________________Кестемен
жұмыс жасау сыныптағы кейбір оқушыларға тиімді(Әмірбек
А,АкилбекАУмиржан А)
|
шағым қалдыра аласыз
алалар
шеңберге жиналады.













