2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Күкірт 9в

Ашық сабақ Күкірт 9в

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқв мерзімді сабақ жоспар Күкірт ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады





Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

9.3А 17(VII),16 (VI),15(VI), 14(IV)-топ элементтері және олардың қосылыстары


Педагогтің аты-жөні:

Ережепова Б.


Күні:

21.01.2025ж


Сыныбы: 9«В»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

16(VI)-топ элементтері. Күкірт.№7 көрсетілім


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  • 9.2.1.11- 16(VI) топ элементтерінің жалпы қасиетін сипаттау;

  • 9.2.1.12- күкірттің аллотропиялық түр өзгерістерінің физикалық қасиеттерін салыстыру және күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін құрастыру.



Сабақтың мақсаты:

  • -16(VI) топ элементтерінің жалпы қасиетін сипаттайды, күкірттің аллотропиялық түр өзгерістерінің физикалық қасиеттерін салыстыру және күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін құрастырады


Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

Топқа бөлу

Оқушылар «classroomscren» платформасы арқылы топқа бөлінеді

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын « true\false» әдісі арқылы бір оқушыға сұрақты қою арқылы тексереді

Мұғаліммен амандасады, түгелденеді, сынып реттілігін сақтайды, топқа бөлінеді.

1-топ «Робтық»

2-топ «Моноклинді»

3-топ «Аморфты»


Таңдалған оқушы сұраққа жауап береді.

Қол шапалақ





Мұғалімнің мадақтау сөздері, «Жарайсыңдар!»

дидактикалық материалдар.

Интерактивті тақта

<iframe allow="fullscreen; autoplay;" allowfullscreen width="795" height="690" frameborder="0" src="https://www.educaplay.com/game/22050306-learning_resource.html"></iframe>

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл»

Оқушыларға жаңа тақырыппен байланысты шағын тәжірбие көрсетеді, сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Көрссетілген тәжірбие арқылы жаңа тақырыпты ашады.


1.Тәжірбиеде не көріп тұрсыздар?

2. Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар ?


Мұғалімнің мадақтау сөздері, «Жарайсыңдар!»

https://view.genially.com/67430a121f46abbf55e3f574/interactive-content-jigsaw-quiz


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Жаңа сабақ туралы бейнеролик көрсетіледі.


Мұғалім жаңа сабақ туралы шолу жасайды, қайталау сұрақтарын қояды.


Бейнеролик көреді, мұғалімді тыңдап, оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Презентация, оқулық , бейнеролик

https://youtu.be/xDV09FyVYv8?si=pY5BRBtUtE_O8FNI


Топтық жұмыс

«Пазл» әдісі арқылы сәйкестендіру есептері тапсырмасын беріледі, оқушылар топпен сәйкестендіру тапсырмасын орындап, дұрыс жазған, белсене қатысқан оқушыларға ақша тарату арқылы балл береді.



1.Оқушылар «Пазл» әдісімен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды,тапсырманың дұрыстығын тексереді.


Дескриптор: Жалпы -3 балл

Хлордың көлемін есптейді-1

Күкірттің массасын табады-1

Күкіртсутектің көлемін есептейді-1

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

https://www.educaplay.com/game/21872075-learning_resource.html


Жұптық жұмыс

Оқушыларға ДК экраннан «socrative» сайты арқылы тест жұмысы беріледі. Оқушылар QR код арқылы тестте кіріп әр оқушы өз бетінше тест тапсырмасын орындайды.


Жеке жұмыс

Оқушыларға №7 көрсетілім тәжірбиесін көрсетеді. Аморфты күкірттен моноклинді күкіртке айналу тәжірбиесін көрсетеді.

Не істедім?

Не байқадым?

Қорытынды





Оқушылар QR код арқылы тестке кіріп, өз бетінше тест тапсырмасын орындайды.






Оқушылар тәжірбиені мұқият қарайды, кестені толтырады

Дискриптор:

Сайтта әр оқушының алған балл салы беріліп отырады




Дискриптор:

Тәжірбие барысын жазады-1

Қандай нәтиже көрсеткенін жазады-1

Қорытынды жазады-1


ДК экран, презентация , https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/79748513






Қорытынды тапсырма

«word wall» cайты арқылы сұрақ тапсырмасын береді.

«word wall» cайты арқылы сұрақ жауап тапсырмасын орындайды

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

https://wordwall.net/ru/resource/39590584

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Рефлексия

«Бағалау парағы» әдісі.

Оқушыларға «Бағалау парағы» таратылады.

Бүгінгі сабақтан ұққан 3 тірек сөз, сабақтан ойға түйген 2 ұғым, сабаққа қатысты 1 сұрақ жазады

Үй тапсырмасына №16 топ элементтері тақырыбындағы 4-5 тапсырмалар

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқушылар Бағалау парағына бүгінгі сабақтан ұққан 3 тірек сөз, сабақтан ойға түйген 2 ұғым, сабаққа қатысты 1 сұрақ жазады


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



























02 Сәуір 2025
108
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі