Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
Топқа бөлу
Оқушылар «classroomscren» платформасы арқылы топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын « true\false» әдісі арқылы бір оқушыға
сұрақты қою арқылы тексереді
|
Мұғаліммен амандасады,
түгелденеді, сынып реттілігін сақтайды, топқа
бөлінеді.
1-топ
«Робтық»
2-топ
«Моноклинді»
3-топ
«Аморфты»
Таңдалған оқушы сұраққа жауап
береді.
|
Қол
шапалақ
Мұғалімнің мадақтау сөздері,
«Жарайсыңдар!»
|
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті
тақта
<iframe
allow="fullscreen; autoplay;" allowfullscreen width="795"
height="690" frameborder="0"
src="https://www.educaplay.com/game/22050306-learning_resource.html"></iframe>
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
Оқушыларға жаңа тақырыппен
байланысты шағын тәжірбие көрсетеді, сұрақтарға жауап бере отырып,
оқу мақсатын анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Көрссетілген тәжірбие арқылы жаңа тақырыпты
ашады.
1.Тәжірбиеде не көріп
тұрсыздар?
2. Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар
?
|
Мұғалімнің мадақтау сөздері,
«Жарайсыңдар!»
|
https://view.genially.com/67430a121f46abbf55e3f574/interactive-content-jigsaw-quiz
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Жаңа сабақ туралы
бейнеролик көрсетіледі.
Мұғалім жаңа сабақ
туралы шолу жасайды, қайталау сұрақтарын
қояды.
|
Бейнеролик көреді, мұғалімді
тыңдап, оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады
|
Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Презентация, оқулық
, бейнеролик
https://youtu.be/xDV09FyVYv8?si=pY5BRBtUtE_O8FNI
|
|
Топтық
жұмыс
«Пазл» әдісі арқылы
сәйкестендіру есептері тапсырмасын беріледі, оқушылар топпен
сәйкестендіру тапсырмасын орындап, дұрыс жазған, белсене қатысқан
оқушыларға ақша тарату арқылы балл
береді.
|
1.Оқушылар «Пазл»
әдісімен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды,тапсырманың дұрыстығын
тексереді.
|
Дескриптор: Жалпы -3
балл
Хлордың көлемін
есптейді-1
Күкірттің массасын
табады-1
Күкіртсутектің көлемін
есептейді-1
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
https://www.educaplay.com/game/21872075-learning_resource.html
|
|
Жұптық
жұмыс
Оқушыларға ДК
экраннан «socrative» сайты арқылы тест жұмысы беріледі. Оқушылар QR
код арқылы тестте кіріп әр оқушы өз бетінше тест тапсырмасын
орындайды.
Жеке
жұмыс
Оқушыларға №7
көрсетілім тәжірбиесін көрсетеді. Аморфты күкірттен моноклинді
күкіртке айналу тәжірбиесін
көрсетеді.
Не
істедім?
|
Не
байқадым?
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
Оқушылар QR код
арқылы тестке кіріп, өз бетінше тест тапсырмасын
орындайды.
Оқушылар тәжірбиені
мұқият қарайды, кестені
толтырады
|
Дискриптор:
Сайтта әр оқушының алған балл
салы беріліп отырады
Дискриптор:
Тәжірбие барысын
жазады-1
Қандай нәтиже
көрсеткенін жазады-1
Қорытынды
жазады-1
|
ДК экран,
презентация ,
https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/79748513
|
|
Қорытынды
тапсырма
«word wall» cайты
арқылы сұрақ тапсырмасын
береді.
|
«word
wall» cайты арқылы сұрақ жауап
тапсырмасын орындайды
|
Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
https://wordwall.net/ru/resource/39590584
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Рефлексия
«Бағалау парағы»
әдісі.
Оқушыларға «Бағалау парағы»
таратылады.
Бүгінгі сабақтан ұққан 3 тірек
сөз, сабақтан ойға түйген 2 ұғым, сабаққа қатысты 1 сұрақ
жазады
Үй тапсырмасына №16 топ
элементтері тақырыбындағы 4-5 тапсырмалар
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар Бағалау парағына
бүгінгі сабақтан ұққан 3 тірек сөз, сабақтан ойға түйген 2 ұғым,
сабаққа қатысты 1 сұрақ жазады
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|

|