Материалдар / Ашық сабақ. Күн жүйесі. 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Күн жүйесі. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Күн жүйесі" ашық сабағы жаңартылған білім мазмұны бойынша құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
1794
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақ тілі

8-сынып

Сабақтың тақырыбы: Күн жүйесі

Битемір Айнаш

Нұр-Сұлтан қаласы

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі


Сабақта іске асатын оқу мақсаты

8.4.4.1 Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолданады.


Сабақтың мақсаты

Барлығы: мәтіндердің мазмұнын түсінеді және мәліметтер жинақтай алады;

Көпшілігі: жинаған мәліметтерді эссе жазуда тиімді қолданады;

Кейбіреуі: тақырып бойынша өз ойын еркін әрі жүйелі жеткізе алады.

Тілдік мақсаты

Жаңа сөздердің аудармасын өздері табады; әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге дағдыланады; өз ойын анық әрі жүйелі жеткізуге тырысады.

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» идеясы: Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Пәнаралық байланыс

Физика, астрономия, қазақ әдебиеті

Сабаққа қажетті сілтемелер мен сайттар




Кезең


Жоспарланған тапсырмалар



Ресурстар


Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Қалдарың қалай? Көңіл-күйлерің жақсы ма?





Сергіту сәті

«Ғалым болсам ... »

(Оқушылар шеңбер құрып, әрқайсысы төмендегі 1-ші сөйлемді толықтырады да, жанында тұрған көршісіне сұрақ қояды.)

  • Егер де мен ғалым болсам, ... зерттеймін.

Ал егер де сен ғалым болсаң, нені зерттейсің ?»

Презентация (1-слайд)

(Сергіту сәтінің сөйлемдері)




Формативті бағалау

Өзін-өзі бағалау


Оқушыларды топтастыру

Оқушылар күн мен жерге байланысты жұмбақтар мәтінінің сөздері жазылған қиындыларды құрастырады. (Сыныпта қанша оқушы болса, сонша қағаз қиындылары дайындалады).

1.

Қызыл күлше тау асады,

Ыстық нұрын шашады. (Күн)

2.

Сатайын десем ауыр кілем,

Сатпайын десем тәуір кілем. (Жер)

Жұмбақ мәтінін құрастыруды аяқтағаннан кейін шешуін табады.

Топтардың аттары: «Күн» тобы және «Жер» тобы.

Әр топтың көшбасшылары анықталады.

Жұмбақ мәтініндегі сөздер жазылған қағаз қиындылары

«Күн» тобы

«Жер» тобы


Қалыптасырушы бағалау

Өзін-өзі бағалау


Қызығушылығын ояту

  • Балалар, бүгінгі сабақтың не туралы болатындығын түсініп отырған боларсыңдар?

  • Әрине, бүгінгі сабағымыз Күнге арналады? Сендер Күн туралы не білесіңдер? (Оқушылар күн туралы не білетіндерін айтады.)

Күн туралы кіріспе бейнежазбаларын көреміз.

bilimland.kz-kk#kun

bilimland.kz/kk#kun

(Сабақтың тақырыбы ашылады және оқу мақсаты түсіндіріледі.)

Енді, балалар, Күн жүйесіне байланысты «Күн жүйесі дегеніміз не?» және «Күн жүйесіндегі ғаламшарлар» бейнежазбаларын тамашалаймыз.

bilimland.kz/kk#kun-zhujesi-degenimiz-ne.

bilimland.kz/kk#kun-zhuieindegi-planetalar.

(Оқушылар көрген бейнежазбадағы мәліметтерді мұқият тыңдап, қағазға қысқаша түртіп отырады.)

Презентация (2-слайд)

(сабақтың тақырыбы жазылған)


BILIM Land бейнежазбалары:

bilimland.kz-kk#kun

bilimland.kz/kk#kun

bilimland.kz/kk#kun-zhujesi-degenimiz-ne.

bilimland.kz/kk#kun-zhuieindegi-planetalar.



Топтық жұмыс

Тапсырма: «Күн жүйесі және ондағы планеталар» тақырыбында тұжырымдамалық карта (постер-сызба) жасау

Бағалау критерийі: Көрген бейнежазбалардағы басты мәліметтерді тұжырымдамалық картаға түсіреді.

Дескриптор:

1. Тақырыпқа байланысты басты мәліметтерді тұжырымдамалық картаға сызба түрінде жазады.

2. Тұжырамдамалық картаны ауызша қорғайды.

3. Әр топтың көшбасшылары жетекшілік жасайды.

4.Тұжырымдамалық карта жасаудың талаптарын сақтайды.

5. Картаға қатесіз, сауатты жазады.

Презентация (3-слайд) (тапсырма мен бағалау критерийлері және дескриптор жазылған)

Тұжырымдамалық карта

(А3 қағазы, түрлі түсті маркерлер, сызғыш, қарындаштар)


Қалыптастырушы бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі (екі жетістік – бір ұсыныс)


«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Сабақтың ортасы

Twig bilim-нен «Біздің Күн жүйеміз» бейнежазбасын көреміз.

Топтық жұмыс

Тапсырма:

«Күн» тобына: 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқу, тірек сөздерді тауып жазып, қысқаша мазмұндау.

Жаңа сөздер: заманауи бағалаулар, құрайды.

Тірек сөздер: күн жүйесі, ғарыштық денелер, заманауи бағалаулар, Құс жолы, Ғалам.

«Жер» тобына: 4-тапсырма. Мәтінді түсініп оқу, тірек сөздерді тауып жазып, қысқаша мазмұндау.

Жаңа сөздер: ғарыштық кеңістік, қалыптасқан.

Тірек сөздер: ғаламшарлар, Күн жүйесі, жұлдыз, ғарыштық кеңістік, газды шаң бұлты.

Бағалау критерийі: Мәтіндегі тірек сөздерге сүйене отырып, мәтінді мазмұндайды.

Дескриптор:

1.Мәтінді түсініп оқиды.

2.Жаңа сөздердің аудармасын табады.

3.Мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды.

4.Мәтінді тірек сөздерге сүйене отырып мазмұндайды.

Қалыптастырушы бағалау

«Кері байланыс бутерброды» (мақтау – сын – мақтау)

(Әр топ бір-біріне кері байланыс береді.)


Twig BILIM-дегі бейнежазба:

«Біздің Күн жүйеміз»

«Қазақ тілі» оқулығы 8-сынып

Презентация (4-слайд)

(Тапсырмалар жазылған)



Презентация (5-слайд)

(Бағалау критерийі мен дескриптор жазылған)



«Кері байланыс бутерброды»


Twig bilim-нен «Күн жүйесінің пайда болуы» бейнежазбасын көреміз.

Жеке жұмыс

Тапсырма: «Күн жүйесі» тақырыбында эссе жазу

iTest-тегі «Эссе-нұсқаулар-эссе құрылымы» ақпаратын оқимыз және талдаймыз.

Эссе жоспары:

І. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім

1.Күн жүйесі дегеніміз не?

2.Күн жүйесіндегі планеталар

ІІІ. Қорытынды

Бағалау критерийі:

Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазады.

Дескриптор:

1) тақырып бойынша мәліметтер жинақтайды;

2) тақырыптан ауытқымайды;

3) көлемі 120-150 сөз шамасында болатын эссе жазады.

4) орфографиялық, пунктуациялық заңдылықтарды сақтайды.

(Эссе жазған дәптерлерін тексеру үшін жинап аламын.)



Twig BILIM-дегі бейнежазба:

«Күн жүйесінің пайда болуы»

iTest-тегі «Эссе-нұсқаулар-эссе құрылымы»

Презентация (6-слайд)

(эссе жоспары жазылған)


Презентация (7-слайд)

(бағалау критерийі мен дескриптор жазылған)

Сабақтың

соңы

Қорытынды

«Күн шуағы» әдісі

(Тақтаға күннің суреті жапсырылады да, оқушыларға күннің шуағы салынған қағаздар таратылады. Күн шуағына әр оқушы бүгінгі сабақта естерінде сақтаған сөздерді жазып шығады.)

Оқушыларға жетекші сұрақтар:

1. Бүгінгі сабақта қазақ тіліндегі қандай сөздерді есіңде сақтадың?

2. Есіңде сақтаған сөздердің орысша аудармасы қандай?

Презентация (8-слайд)

«Күн шуағы» әдісі (оқушылар үшін жетекші сұрақтар жазылған)


Рефлексия

«Сөйлемді аяқтау» әдісі

«Мен түсіндім ...»

«Мені таңғалдырды ...»

«Мен үшін қиын болды ...»

«Алдағы уақытта - ... »

Презентация (9-слайд)

(рефлексия сөйлемдерінің басы жазылған)

Рефлекция парақшалары



Үйге тапсырма: «Күн жүйесі» тақырыбында сөзжұмбақ құрастыру. (9 сұрақтан тұрады.)

Сөзжұмбақ «Күн жүйесі»


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!