Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Жаратылыстану

    3 «Б» сынып


    № 53 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З.

    Қатысқандар саны: 27

    Қатыспаған оқушылар: 2

    Күні:

    19.02.2019

    Тақырыбы:

    Күн мен түн қалай ауысады?

    Оқу мақсаты:

    3.4.3.1 Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру

    3.1.1.1 маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Күн мен түннің ауысуының Жердің өз осінен айналуының салдарынан болатынын түсінеді

    Бағалау критерийі

    Күннің тәуліктік жолының қалай өтетінін түсіндіреді

    Тәуліктің бөліктерін сипаттай алады

    Тілдік мақсат:


    Тәуліктің бөліктерін атайды, жаңа ұғымдарды қолданып, тәуліктегі күн жолының өзгерісін сипаттап береді.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    күннің шығуы

    күннің батуы

    талтүс

    түн ортасы

    Құндылықтар:

    Дүниетанымын кеңейту, байқампаздық, өзара сыйластық, ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, математика

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жердің өз осінен айналуы, оның күн мен түннің алмасуындағы маңызын біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ой қозғау. Нені өлшеуге болады?

    Нені өлшеуге болатынын атау (ұзындық, масса, заттарды санау, уақыт)

    Тақырыпқа кіріспе тапсырмасы. «Өлшем бірліктері». Суретте берілгендерді қандай уақыт бірліктерімен өлшейтінін анықтау (1 – сағат/сағат, минут, 2 – аудармалы күнтізбе/апта­лар, тәуліктер, 3 – секундомер/секунд, 4 – жылдық/ айлық күнтізбе).

    –Жыл неден құралады? (айлар, ап­талар, күндер). –Апта неден құралады? (тәулік).

    –Тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болады?

    –Қашан ұйқыға жатасың? Таңғы асты қашан ішесің? (таң, күндіз, кеш, түн.)

    –Таң, күндіз, кеш, түн – бұлар нелер? (Тәулік бөліктері)

    Сабақтың тақырыбын мақсатын айқындау.

    Сонымен, біз бүгін сабақта нені оқып білеміз?

    (Тәулік, уақыт, мезгіл, т.с.с.)

    Сағат, күнтізбе, секундомер немесе суреттері

    Сабақтың ортасы


    Пейзаждарды салыстыр.

    Суреттерді сипаттау.

    Саралау. Кейбір оқушылар дала туралы сипаттама-әңгіме құру.

    • Пейзаж деген не? (та­биғатты суреттейтін бейнелеу өнерінің жанры)

    • Суреттер несімен ерекшеленеді? (әртүрлі тәулік мез­гілдері)

    • Суреттерді атау (мысалы, «Даладағы таң», «Күндіз», «Даладағы кеш», «Түнгі дала»).

    • Суреттерді ретімен орналастыр (таң, күндіз, кеш, түн).

    • Неліктен осы ретпен орналастырдың? Түсіндір. Кімге қандай пей­заж ұнайды? Неліктен?

    • Адамдар таңды не үшін жақсы көреді? Кешті ше?

    • Таң қашан басталады?

    • Түнгі ауысымда жұмыс істейтін адамдар үшін таң қашан басталады?

    • Саған тәуліктің қай мезгілі ұнайды?

    • Түрлі тәулік мезгіліндегі табиғат туралы өлең/тақпақ айта аласың ба?

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы

    Зертте. Берілген тапсырма екі кезеңде орында­лады.

    Зерттеу барысы:

    Бірінші кезең.

    Күн мен түннің біртіндеп алмасуын көрнекі көрсе­ту үшін Жердің Күннің айналасындағы жылдық қозға­лысын және Жердің өз осінен тәуліктік айналымын көрсетуге арналған құралды – теллурийді, егер жоқ болса, үстел шамы мен глобусты пайдалану. Осы кезеңде сұрақтар қоя отырып, тәжірибе көрсету.

    • Глобусқа Астана немесе оқушылар тұратын елді мекен орналасқан жерге жапсырма жапсы­ру. Шамды қосу. Глобусты ақырын айналдыра бастау.

    • Жапсырма шам жарығы түсетін аймаққа жеткен кезде глобусты тоқтату.

    –Астана қазір Күннің тікелей сәулесінің астында орналасқан деп айтуға бо­лады ма?

    –Астана тұрғындарына қазір Күн жақсы көрі­не ме? (жоқ, Күн енді ғана көрініп шығып келе жатыр).

    • Глобусты Астанаға барынша жарық түсетіндей етіп айналдыру.

    –Қазір қалада тәуліктің қай мез­гілі?

    –Күн сәулесі қалай түседі?

    • Глобусты Астана оның жарық түспейтін жағын­да болатындай етіп айналу.

    –Енді не айтуға болады?

    –Астана тұрғындары қазір Күнді қалай көріп тұр? (көкжиектің астында)

    2 Екінші кезең

    Сыныпты төрт адамнан тұратын топтарға біріктіру. Оқушыларға парақтар таратып беру. Көкжиек сызығы бейнеленген және жоғарғы бұрышында көк­жиектің төрт бұрышына бағытталған бағыттама көр­сетілген үлгіні көрсету.

    • Әрбір топ мүшесі тірек сөздердің біреуін таңдайды.

    • Парақтың тиісті бөлігіне Күнді салу (Күннің шығуы – шығыста, көкжиектің астында. Талтүс – жоға­ры, шамамен парақтың ортасында. Күннің батуы – ба­тыста, көкжиектің астында. Түн ортасы – Күн жоқ).

    • Әр топ жартылай дұрыс шеңбер құрып, өз су­реттерін бір сызық бойында болатындай етіп көтеруі тиіс. Осылайша Күннің тәуліктік жолының болжамды траекториясы жасалады.

    • Бірнеше тәуліктегі Күннің тәуліктік жолын құрастыру. Ол үшін барлық оқушыларға реттілік бойынша жартылай шеңбер құрып тұрады (таң ату, талтүс, кеш бату, түн ортасы).

    Қорытынды жасалады. Балалар Күннің аспан бойымен тәулік ішінде қа­лай қозғалатынын түсінеді. Зерттеу жұмысынан кейін алынған Күннің тәуліктік жолын диаграмма-графика түрінде бейнелеу. Содан соң оларды бір кестеге «қосуға» болады.

    –Қандай сызық шықты? (толқынды).

    –Ол нені көрсетеді? (бұл диаграмма Күннің күнделікті тәуліктік жолын көрсетеді)

    Берілген тапсырма жоспар бойынша жүр­гізілген эксперимент нәтижесін диаграмма түрін­де жазу, қорытындыны тұжырымдау қабілетін да­мытуға мүмкіндік береді.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Ойлан. Әңгімелесу және топтық не жұптық жұмыс.

    –Неліктен «Таң атпаймын десе, Күн қоймаймын» деп айтады?

    –Пікірге инфографика, сызба, сурет арқылы бейнелеп көрейік.

    Топ не жұпта инфографика жасау. Таныстыру, түсіндіру.

    ҚБ. Өзара бағалау.

    Сен білесің бе? Глобустан полюстерді - жер осі өтетін тұсты көрсету.

    –Олардың орналасуында қандай ерекшелік бар? (остің көлбеу болу себебінен бұл жерлерге Күн сәулесі ұзақ уақыт бойы түседі немесе керісінше, мүлде түспейді)

    По­ляр күні мен поляр түні туралы ақпарат Поляр түні түн деп аталғанымен, ол көбірек ымыртқа ұқсайды. Күн көкжиектен көп түспейді де, сәу­лелері көрініп тұрады. Бейнефильм көрсету.

    Дәптермен жұмыс. 21-жұмыс парағы. «Тәулік мезгілі»

    Өзіңді тексер! Оқушылар өздігінен сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағанды сызады.

    22-жұмыс парағы. «Таң атқаннан күн батқанға дейін»

    Тәулік мезгілдерін бейнеле. Суреттердің атта­рына қарап, Күнді бейнелейді. Содан кейін, олар су­реттерді дұрыс ретпен нөмірлейді.

    ҚБ. Мұғалімнің жазбаша кері байланысы

    Ынталы оқушыларға қосымша тапсырма

    Тәулік мезгілдері туралы жұмбақтар ойлап шығару немесе түрлі дереккөздерден іздестіру.

    Тәуліктің төрт мезгілі бейнеленген суреттер,

    теллурий немесе глобус пен үстел шамы;

    жапсырмалар/ стикерлер;

    Интернет-ресурстар:

    Поляр күні мен түні туралы бейнекөрініс.

    Сабақтың соңы


    Рефлексия. Парақшаға жұлдыздар салу

    А) Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіре аламын – 5 жұлдыз
    Б) Өзім түсіндім, бірақ басқаға түсіндіріп бере аламын деп ойламаймын – 4 жұлдыз
    В) Толық түсінуім үшін бәрін қайталауым керек – 3 жұлдыз

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.

    Қосымша тапсырма арқылы саралау

    «Өте жақсы!», «Жақсы!», «Талпын!» сияқты қысқа комментарий сөздерімен өзара бағалау. Оқушылардың жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Комментарий арқылы ауызша кері байланыс беріп бағалау.

    Парақшаға жұлдыздар салу

    Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Қауіпсіздік ережесін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?

    Оқу мақсаттарына қол жеткізілмесе себебі неде?

    Ынтымақтастыққа қол жеткізілді ме?

    Саралау бойынша жұмыстар дұрыс жүргізілді ме?

    Уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?

    Жоспардан ауытқулар орын алды ма? Неліктен?



    Қорытындылау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мустафина Алмагуль Зияшовна
    09 Қараша 2022
    722
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Күн мен түн қалай ауысады? 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Күн мен түн қалай ауысады? 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Күн мен түн қалай ауысады? Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; Маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу; ақпарат көзінің түрлерін анықтау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Жаратылыстану

    3 «Б» сынып


    № 53 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З.

    Қатысқандар саны: 27

    Қатыспаған оқушылар: 2

    Күні:

    19.02.2019

    Тақырыбы:

    Күн мен түн қалай ауысады?

    Оқу мақсаты:

    3.4.3.1 Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру

    3.1.1.1 маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу

    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Күн мен түннің ауысуының Жердің өз осінен айналуының салдарынан болатынын түсінеді

    Бағалау критерийі

    Күннің тәуліктік жолының қалай өтетінін түсіндіреді

    Тәуліктің бөліктерін сипаттай алады

    Тілдік мақсат:


    Тәуліктің бөліктерін атайды, жаңа ұғымдарды қолданып, тәуліктегі күн жолының өзгерісін сипаттап береді.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    күннің шығуы

    күннің батуы

    талтүс

    түн ортасы

    Құндылықтар:

    Дүниетанымын кеңейту, байқампаздық, өзара сыйластық, ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, математика

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жердің өз осінен айналуы, оның күн мен түннің алмасуындағы маңызын біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ой қозғау. Нені өлшеуге болады?

    Нені өлшеуге болатынын атау (ұзындық, масса, заттарды санау, уақыт)

    Тақырыпқа кіріспе тапсырмасы. «Өлшем бірліктері». Суретте берілгендерді қандай уақыт бірліктерімен өлшейтінін анықтау (1 – сағат/сағат, минут, 2 – аудармалы күнтізбе/апта­лар, тәуліктер, 3 – секундомер/секунд, 4 – жылдық/ айлық күнтізбе).

    –Жыл неден құралады? (айлар, ап­талар, күндер). –Апта неден құралады? (тәулік).

    –Тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болады?

    –Қашан ұйқыға жатасың? Таңғы асты қашан ішесің? (таң, күндіз, кеш, түн.)

    –Таң, күндіз, кеш, түн – бұлар нелер? (Тәулік бөліктері)

    Сабақтың тақырыбын мақсатын айқындау.

    Сонымен, біз бүгін сабақта нені оқып білеміз?

    (Тәулік, уақыт, мезгіл, т.с.с.)

    Сағат, күнтізбе, секундомер немесе суреттері

    Сабақтың ортасы


    Пейзаждарды салыстыр.

    Суреттерді сипаттау.

    Саралау. Кейбір оқушылар дала туралы сипаттама-әңгіме құру.

    • Пейзаж деген не? (та­биғатты суреттейтін бейнелеу өнерінің жанры)

    • Суреттер несімен ерекшеленеді? (әртүрлі тәулік мез­гілдері)

    • Суреттерді атау (мысалы, «Даладағы таң», «Күндіз», «Даладағы кеш», «Түнгі дала»).

    • Суреттерді ретімен орналастыр (таң, күндіз, кеш, түн).

    • Неліктен осы ретпен орналастырдың? Түсіндір. Кімге қандай пей­заж ұнайды? Неліктен?

    • Адамдар таңды не үшін жақсы көреді? Кешті ше?

    • Таң қашан басталады?

    • Түнгі ауысымда жұмыс істейтін адамдар үшін таң қашан басталады?

    • Саған тәуліктің қай мезгілі ұнайды?

    • Түрлі тәулік мезгіліндегі табиғат туралы өлең/тақпақ айта аласың ба?

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы

    Зертте. Берілген тапсырма екі кезеңде орында­лады.

    Зерттеу барысы:

    Бірінші кезең.

    Күн мен түннің біртіндеп алмасуын көрнекі көрсе­ту үшін Жердің Күннің айналасындағы жылдық қозға­лысын және Жердің өз осінен тәуліктік айналымын көрсетуге арналған құралды – теллурийді, егер жоқ болса, үстел шамы мен глобусты пайдалану. Осы кезеңде сұрақтар қоя отырып, тәжірибе көрсету.

    • Глобусқа Астана немесе оқушылар тұратын елді мекен орналасқан жерге жапсырма жапсы­ру. Шамды қосу. Глобусты ақырын айналдыра бастау.

    • Жапсырма шам жарығы түсетін аймаққа жеткен кезде глобусты тоқтату.

    –Астана қазір Күннің тікелей сәулесінің астында орналасқан деп айтуға бо­лады ма?

    –Астана тұрғындарына қазір Күн жақсы көрі­не ме? (жоқ, Күн енді ғана көрініп шығып келе жатыр).

    • Глобусты Астанаға барынша жарық түсетіндей етіп айналдыру.

    –Қазір қалада тәуліктің қай мез­гілі?

    –Күн сәулесі қалай түседі?

    • Глобусты Астана оның жарық түспейтін жағын­да болатындай етіп айналу.

    –Енді не айтуға болады?

    –Астана тұрғындары қазір Күнді қалай көріп тұр? (көкжиектің астында)

    2 Екінші кезең

    Сыныпты төрт адамнан тұратын топтарға біріктіру. Оқушыларға парақтар таратып беру. Көкжиек сызығы бейнеленген және жоғарғы бұрышында көк­жиектің төрт бұрышына бағытталған бағыттама көр­сетілген үлгіні көрсету.

    • Әрбір топ мүшесі тірек сөздердің біреуін таңдайды.

    • Парақтың тиісті бөлігіне Күнді салу (Күннің шығуы – шығыста, көкжиектің астында. Талтүс – жоға­ры, шамамен парақтың ортасында. Күннің батуы – ба­тыста, көкжиектің астында. Түн ортасы – Күн жоқ).

    • Әр топ жартылай дұрыс шеңбер құрып, өз су­реттерін бір сызық бойында болатындай етіп көтеруі тиіс. Осылайша Күннің тәуліктік жолының болжамды траекториясы жасалады.

    • Бірнеше тәуліктегі Күннің тәуліктік жолын құрастыру. Ол үшін барлық оқушыларға реттілік бойынша жартылай шеңбер құрып тұрады (таң ату, талтүс, кеш бату, түн ортасы).

    Қорытынды жасалады. Балалар Күннің аспан бойымен тәулік ішінде қа­лай қозғалатынын түсінеді. Зерттеу жұмысынан кейін алынған Күннің тәуліктік жолын диаграмма-графика түрінде бейнелеу. Содан соң оларды бір кестеге «қосуға» болады.

    –Қандай сызық шықты? (толқынды).

    –Ол нені көрсетеді? (бұл диаграмма Күннің күнделікті тәуліктік жолын көрсетеді)

    Берілген тапсырма жоспар бойынша жүр­гізілген эксперимент нәтижесін диаграмма түрін­де жазу, қорытындыны тұжырымдау қабілетін да­мытуға мүмкіндік береді.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Ойлан. Әңгімелесу және топтық не жұптық жұмыс.

    –Неліктен «Таң атпаймын десе, Күн қоймаймын» деп айтады?

    –Пікірге инфографика, сызба, сурет арқылы бейнелеп көрейік.

    Топ не жұпта инфографика жасау. Таныстыру, түсіндіру.

    ҚБ. Өзара бағалау.

    Сен білесің бе? Глобустан полюстерді - жер осі өтетін тұсты көрсету.

    –Олардың орналасуында қандай ерекшелік бар? (остің көлбеу болу себебінен бұл жерлерге Күн сәулесі ұзақ уақыт бойы түседі немесе керісінше, мүлде түспейді)

    По­ляр күні мен поляр түні туралы ақпарат Поляр түні түн деп аталғанымен, ол көбірек ымыртқа ұқсайды. Күн көкжиектен көп түспейді де, сәу­лелері көрініп тұрады. Бейнефильм көрсету.

    Дәптермен жұмыс. 21-жұмыс парағы. «Тәулік мезгілі»

    Өзіңді тексер! Оқушылар өздігінен сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағанды сызады.

    22-жұмыс парағы. «Таң атқаннан күн батқанға дейін»

    Тәулік мезгілдерін бейнеле. Суреттердің атта­рына қарап, Күнді бейнелейді. Содан кейін, олар су­реттерді дұрыс ретпен нөмірлейді.

    ҚБ. Мұғалімнің жазбаша кері байланысы

    Ынталы оқушыларға қосымша тапсырма

    Тәулік мезгілдері туралы жұмбақтар ойлап шығару немесе түрлі дереккөздерден іздестіру.

    Тәуліктің төрт мезгілі бейнеленген суреттер,

    теллурий немесе глобус пен үстел шамы;

    жапсырмалар/ стикерлер;

    Интернет-ресурстар:

    Поляр күні мен түні туралы бейнекөрініс.

    Сабақтың соңы


    Рефлексия. Парақшаға жұлдыздар салу

    А) Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіре аламын – 5 жұлдыз
    Б) Өзім түсіндім, бірақ басқаға түсіндіріп бере аламын деп ойламаймын – 4 жұлдыз
    В) Толық түсінуім үшін бәрін қайталауым керек – 3 жұлдыз

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.

    Қосымша тапсырма арқылы саралау

    «Өте жақсы!», «Жақсы!», «Талпын!» сияқты қысқа комментарий сөздерімен өзара бағалау. Оқушылардың жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Комментарий арқылы ауызша кері байланыс беріп бағалау.

    Парақшаға жұлдыздар салу

    Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Қауіпсіздік ережесін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?

    Оқу мақсаттарына қол жеткізілмесе себебі неде?

    Ынтымақтастыққа қол жеткізілді ме?

    Саралау бойынша жұмыстар дұрыс жүргізілді ме?

    Уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?

    Жоспардан ауытқулар орын алды ма? Неліктен?



    Қорытындылау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    09.11.2022
    722
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мустафина Алмагуль Зияшовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации